Re: Cuius religio , eius regio

From: "Chiron" <c...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Cuius religio , eius regio
Date: Sat, 8 Feb 2014 12:24:22 +0100

Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ld4qe1$mth$1@node2.news.atman.pl...

> No ale dałem ci przecież. Sprowadziłeś postawę Hanki do antykościelnej
> krucjaty, z czym się nie zgodziłem wskazując alternatywny sposób
> postrzegania sytuacji

Nie należę do osób lubiący "palić głupa". Nie mam też problemu z przyznaniem
komuś racji- jeśli uznam, że się myliłem. Przeczytałem sobie to spokojnie-
Hanka wylała żółć WYŁĄCZNIE. Jeśli było by inaczej- nie stosowała by
inwektyw.No bo nie dość, że pisze KRK z małej litery (brak szacunku i wbrew
regułom polskiej pisowni)- to nie podaje żadnego argumentu, niczego- z czym
można by dyskutować. Następnie gładko przechodzi na Jana Pawła II twierdząc,
że coś zamiatał pod dywan. No ale nie pisała, co_konkretnie. Stwierdza-
całkiem w "odlocie", że nikt Jej nie zmusi do szanowania Kościoła i zmarłego
Papieża- tak, jakby ktoś Hankę zmuszał.do tegoż.
Teraz Ty piszesz dla mnie niezrozumiale, jakoby Kościół (pisząc z małej,
więc albo chcesz okazać szacunku brak- albo- li też brak znajomości zasad
ojczystej pisowni) nie uznawał dyskusji i oto tu Hanka nie mogąc dobić się
do kogoś, z kim mogła by podyskutować- wylewa tu swą żółć.
Zaiste- powiadam Ci- nie kumam tego ni w ząb. I to nie żart.

--

Chiron