Cukier brązowy

1. Data: 2011-10-31 17:27:02

Temat: Cukier brązowy
Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem cukier brązowy (tak napisano na opakowaniu).
Czy to jest trzcinowy? Bo w składzie napisano cukier i karmel.
Kawa mi lepiej smakuje niż z białym.
Jeżeli to nie trzcinowy to jest duża różnica pomiędzy tym co kupiłem?

Robert

2. Data: 2011-10-31 18:33:33

Temat: Re: Cukier brązowy
Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Paź, 17:27, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

> Czy to jest trzcinowy? Bo w sk adzie napisano cukier i karmel.

Czyli kupiłeś erzac.

Ania

3. Data: 2011-11-02 16:03:25

Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-31 18:27, Robert Wańkowski pisze:
> [...]
> Kawa mi lepiej smakuje niż z białym.
> Jeżeli to nie trzcinowy to jest duża różnica pomiędzy tym co kupiłem?

To jest przykład jak producenci robią klientów w jajo. Kupiłaś zwykły
biały cukier zabarwiony karmelem. Trzeba zmienić podejście, chodzi o to,
że cukier trzcinowy jest brązowy, a nie brązowy cukier jest trzcinowy ;)

4. Data: 2011-11-02 16:15:33

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 02.11.2011 17:03, schrieb u...@d...invalid:

> To jest przykład jak producenci robią klientów w jajo. Kupiłaś zwykły
> biały cukier zabarwiony karmelem. Trzeba zmienić podejście, chodzi o to,
> że cukier trzcinowy jest brązowy, a nie brązowy cukier jest trzcinowy ;)

A i nie każdy cukier trzcinowy jest brązowy, bo istnieje również cukier
trzcinowy rafinowany.

Waldek

5. Data: 2011-11-02 21:31:21

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 31 października 2011, 18:27:02 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski
napisał:
> Kupi�em cukier br�zowy (tak napisano na opakowaniu).
> Czy to jest trzcinowy? Bo w sk�adzie napisano cukier i karmel.
> Kawa mi lepiej smakuje ni� z bia�ym.
> Je�eli to nie trzcinowy to jest du�a r�nica pomi�dzy tym co kupi�em?

Mniej więcej taka jak między blondynką a tlenioną blondyną.

--
ZZ@private

6. Data: 2011-11-03 03:20:24

Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-02 17:15, Waldemar Krzok pisze:

> A i nie każdy cukier trzcinowy jest brązowy, bo istnieje również cukier
> trzcinowy rafinowany.

Aaa.. widzisz, o tym nie pomyślałem. Ale czy wartości dodane cukru
nierafinowanego są większe? Tzn. czy aby w wyniku rafinacji nie traci
się korzyści płynących ze spożywania cukru brązowego zamiast białego?

7. Data: 2011-11-03 06:59:27

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

u...@d...invalid wrote:

> Aaa.. widzisz, o tym nie pomyślałem. Ale czy wartości dodane cukru
> nierafinowanego są większe? Tzn. czy aby w wyniku rafinacji nie traci
> się korzyści płynących ze spożywania cukru brązowego zamiast białego?

Jest tak samo, jak i z buraczanym. Nie zawsze możesz użyć cukru
nierafinowanego, nie pasuje do niektórych ciast, na przykład. Za to do
piernika pasuje jak najbardziej. Tak samo, jak i cukier z melasą.

Waldek

Coś prostego z soli (ryby, nie przyprawy...)?
"204 dania z dyni".
Wielkie Żarcie
Suszona kukurydza
Dynia w słoikach.