Sprawdzony przepis na szybką sałatkę

1. Data: 2011-10-31 18:09:29

Temat: Sprawdzony przepis na szybką sałatkę
Od: " Agnieszka Król" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie. Potrzebuję przepis na szybką ale ciekawą sałatkę. Brak mi
jakiegoś ciekawego pomysłu. Zwykle robię jarzynową albo Gyros. Teraz
chciałam zaserwować gościom coś nowego:)

2. Data: 2011-10-31 18:23:43

Temat: Re: Sprawdzony przepis na szybką sałatkę
Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Agnieszka Król" napisał

> Witam serdecznie. Potrzebuję przepis na szybką ale ciekawą sałatkę.
> Brak mi
> jakiegoś ciekawego pomysłu. Zwykle robię jarzynową albo Gyros. Teraz
> chciałam zaserwować gościom coś nowego:)

Sałatka surimi

250 g paluszków krabowych
puszka ananasa w kawałkach
400 g selera naciowego
1 mała czerwona cebula
ok. 3 łyżki majonezu

Ananasa odsączyć, jak kawałki za duże to jeszcze poprzekrawać,
surimi pokroić w kawałki około 1 cm,
seler pokroić w plasterki 0,5 cm,
cebulę posiekać w piórka,
wymieszać,
dodać majonez, tylko tyle żeby skleić składniki sałatki
wymieszać,
schłodzić.

3. Data: 2011-10-31 18:32:56

Od: " Agnieszka Król" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> cebulę posiekać w piórka,
> wymieszać,
> dodać majonez, tylko tyle żeby skleić składniki sałatki

Dziękuję. Sprawdzę przepis.

4. Data: 2011-10-31 19:33:18

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weź pusztę tego, puszkę tamtego, puszkę owego, słoik majonezu i będzie.
Jak dążysz do mniejszej ilości puszek to dodaj jabłko, kiszonego, i jaja na
twardo.
A te puszki to może być : kukurydza, fasolka, groszek, rybki (jeśli do
konsumpcji od razu), spapryka.....nie koniecznie wszystkie na raz.:)

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

5. Data: 2011-10-31 20:07:52

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-31 20:33, niebożę Stokrotka wylazło do ludzi i marudzi:

...spieprz....

Qra, mspanc

6. Data: 2011-11-01 05:38:12

Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Paź, 19:09, " Agnieszka Król" <a...@g...SKASUJ-
TO.pl> wrote:
> Potrzebuję przepis na szybką ale ciekawą sałatkę.

1/2 mango
1/2 opakowania rukoli
1/2 czerwonej papryki
pomidor
ewentualnie ser feta lub mozarella w kulkach (ale ser niekoniecznie)

pokroić w kostkę warzywa, dodać rukolę, posypać świeżo zmielonym
kolorowym pieprzem
polać sosem: 2 łyżki musztardy (słowackiej!), łyżka oliwy z oliwek,
łyżka soku z limonki, 2 łyżeczki cukru, szczypta
curry, szczypta soli (gdy bez sera lub z
mozarellą), odrobina granulowanego czosnku do smaku

ilość sosu można zwiększyć, gdy chcemy bardziej wilgotną

można dodać też sałatę głowiastą lub lodową poszarpaną

7. Data: 2011-11-01 11:59:51

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Agnieszka Król" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:j8mo8p$riv$1@inews.gazeta.pl...
> Witam serdecznie. Potrzebuję przepis na szybką ale ciekawą sałatkę. Brak
> mi
> jakiegoś ciekawego pomysłu. Zwykle robię jarzynową albo Gyros. Teraz
> chciałam zaserwować gościom coś nowego:)

Wędzony filet z kurczaka
1 puszka ananasa
1 puszka kukurydzy
Majonez

Kurczaka kroisz w kosteczkę.
Ananasa także.
Wsypujesz kukurydzę.
Dodajesz ok 3 łychy majonezu.
Można doprawić na pikantnie - chilli, pieprzem.

Sylwia

8. Data: 2011-11-01 19:23:05

Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-31 19:09, Agnieszka Król pisze:
> Witam serdecznie. Potrzebuję przepis na szybką ale ciekawą sałatkę. Brak mi
> jakiegoś ciekawego pomysłu. Zwykle robię jarzynową albo Gyros. Teraz
> chciałam zaserwować gościom coś nowego:)

1 gwóźdź do ręki weź... Potem już idzie z górki.
pwz

9. Data: 2011-11-01 23:11:07

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi
> jakiegoś ciekawego pomysłu. Zwykle robię jarzynową albo Gyros. Teraz
> chciałam zaserwować gościom coś nowego:)

Najprostsza to:
puszka kukurydzy, puszka groszku, ser żółty w kostkę, szynka w kostkę, jajka
na twardo w kostkę, majonez, sól, pieprz, łyżka i micha.
Trochę mniej najprostsza to:
warstwa lekko posolonej czerwonej papryki w kostkę, warstwa majonezu,
warstwa pomidorów w kostkę, warstwa jajek na twardo w kostkę, warstwa
majonezu, cienka warstwa posiekanej drobno cebuli, warstwa sera żółtego w
kostkę.
Pyszneee...

10. Data: 2011-11-02 08:07:46

Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakiegoś ciekawego pomysłu. Zwykle robię jarzynową albo Gyros. Teraz
> chciałam zaserwować gościom coś nowego:)

Najprostsza sałatka, to chyba tzw. żydowska. Ja ją bardzo lubię.
Jajka, ziemniaki, cebula. Ugotować co trzeba, wszystko pokroić na
większą lub mniejszą kostkę, posolić, popieprzyć, dodać majonezu według
upodobań i wymieszać. Zostawić na kilka godzin do przegryzienia.

Pozdry,
MW

Cukier brązowy
Coś prostego z soli (ryby, nie przyprawy...)?
"204 dania z dyni".
Wielkie Żarcie
Suszona kukurydza