"Cukrzyca ma związek z niedoborem witaminy B1"

21. Data: 2007-08-20 10:09:06

Temat: Re: "Cukrzyca ma związek z niedoborem witaminy B1"
Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wirgo"

> Taki perelek w Twoich postach jest wiecej, ale nie chce mi sie juz szukac :)

Bo Ona nie czyta ona wycina i wkleja.

Cancer
http://cerbermail.com/?eMJzIDy1yq

22. Data: 2007-08-20 11:22:44

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sie, 12:09, "Cancer" wrote:
> Bo Ona nie czyta ona wycina i wkleja.

Bo ciągłym powtarzaniem wmawia, że białe jest czarne!
A przy tym namiętnie sprzecza się z interlokutorami !

Dla mnie jest to następny dowód, że dieta Kwaśniewskiego jest
niedoskonała --> adrenalinę uzupełnia się przez bodźce zewnętrzne!

--
Pozdrawiam :)
JM

23. Data: 2007-08-20 11:45:46

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trutu tutu...
> Przedstaw stulatka żyjącego na diecie Kwaśniewskiego!
> Wtedy Twoje "wywody" będą miały sens!!
> A tak - to trollujesz!!
> Blee....

nie spodziewaj sie wiele. Na diete Kwasniewskiego najczesciej przechodza
ludzie malo inteligetni. Kiedys Krysia zamiescila fragment o wyleczeniu
zapalenia watroby. Ten rzekomy uzdrowiony lgal optymalnym jak z nut, a oni to
przelkneli bez zmruzenia oka. Krysia zamieszczala jego cudwone opinie jako
dowod. ech.

iwon(K)a

24. Data: 2007-08-20 12:16:35

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sie, 13:45, "Iwon(K)a" wrote:
> [...]
> nie spodziewaj sie wiele. (...)

Thx:)
Nie, nie spodziewam się wiele:/
Ale nie można bez negacji zostawić postów optymalnych.
Bo można by wówczas odnieść wrażenie, że głoszą prawdę najprawdziwszą

25. Data: 2007-08-20 12:36:28

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisał w wiadomości
.com...
On 20 Sie, 11:33, "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote:
> [...]
> [...]

> Trutu tutu...
Przedstaw stulatka żyjącego na diecie Kwaśniewskiego!

Nic nie dotarło???... 8-O
No trudno... :]

Bywaj Myszko. EOT.

Krystyna
--
Prawda, która czyni ludzi wolnymi, to po większej części prawda,
której ludzie wolą nie słuchać. Herbert Agar

26. Data: 2007-08-20 13:00:29

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka napisala:

> Thx:)
> Nie, nie spodziewam się wiele:/
> Ale nie można bez negacji zostawić postów optymalnych.
> Bo można by wówczas odnieść wrażenie, że głoszą prawdę najprawdziwszą

Mysle, ze niebawem i ta grupa przestanie istniec, tak jak stalo sie juz z
wieloma przyzwoitymi grupami tematycznymi, gdzie pojawia sie Krystyna T. ze
swoimi tekstami i przewrotnymi sygnaturkami w ktorych glosi prawdy objawione
oraz "silami wspomagajacymi" w osobach anonimowych klakierow.

W tej metodzie na niszczenie grup dyskusyjnych w polskiej sieci internetowej
jest pewna zasada i ...cel:)

W tej chwili, ta osoba wraz z kilku innymi osobami czynnie przyczynila sie do
zniszczenia grup tematycznych o dietach niskoweglowodanowych (w tym
optymalnych), ale kilku innych....

27. Data: 2007-08-20 13:04:49

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sie, 14:36, "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote:
> [...]
oglegroups.com...

> Przedstaw stulatka żyjącego na diecie Kwaśniewskiego!> Wtedy Twoje "wywody" będą

Nic a nic! Nic nie czytałam!!
Przedstaw stulatka żyjącego na diecie Kwaśniewskiego!
Wtedy Twoje "wywody" będą miały sens!!
To nie ja wmawiam wszystkim o cud diecie Kwaśniewskiego! I to nie ja
muszę wykazać rację tej tezy;p
A do mnie przemówi "długowieczny" na tej diecie!
Dalsze dyskusje na ten temat są zbędne;p

> --
> Prawda, która czyni ludzi wolnymi, to po większej części prawda,
> której ludzie wolą nie słuchać. Herbert Agar

No właśnie!! Tylko trzeba myśleć, myśleć!

PS
Jak Ci się podoba cięcie postów wg Twojego zachowania netykiety?

28. Data: 2007-08-20 13:12:57

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sie, 15:00, "Jeff" wrote:
> [...]
> optymalnych), ale kilku innych....

Dla mnie jest to następny dowód, że dieta Kwaśniewskiego jest
niedoskonała --> brak przewidywania!

29. Data: 2007-08-20 13:26:52

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka napisala:

> Dla mnie jest to następny dowód, że dieta Kwaśniewskiego jest
> niedoskonała --> brak przewidywania!

To ze tzw. dieta optymalna to nonsens i fatamorgana, to wiadomo juz od dawna...
Czy jendnak chodzi tutaj tylko o brak przewidywania konsekwencji tego typu
dzialan jakie uprawia grupa tzw. optymalnych w sieci, to bym nie byl jednak tego
pewny.

Kazda metoda moze byc dobra na rozkladanie integracji spolecznej i uniemozliwianie
porozumienia miedzy ludzmi. Manipulacja informacja to dosc silne narzedzie, na
niszczenie prawidlowych relacji miedzyludzkich.

30. Data: 2007-08-20 13:38:20

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MT"

> Wypierdalaj szmato !
>

> Dotarlo !

Na pewno nie dotarło :)
Krystyna czy Jurek M to ludzie którym można plunąć w twarz a dla nich bedzie
deszcz padał.
Ona robi to wszystko dla szmalu, wiec pod żadnym pozorem nie zaprzestanie
wysyłania co drugi post tych swoich żałosnych optymalnych doniesień.
Jedyne wyjście to wystąpienie o MODEROWANIE TEJ GRUPY
Wystąpmy o to zbiorowo, jak tego nie zrobimy ona zniszczy ta grupę tak jak juz
zniszczyła inne grupy.

Cancer
http://cerbermail.com/?eMJzIDy1yq

specjalista chorób mięśni
Potrzebne adresy lekarzy leczacych borelioze
dziwne cos na oku
okulista w niedzielę Kaków
Trening dla niewidomych, heh