"Cukrzyca ma związek z niedoborem witaminy B1"

31. Data: 2007-08-20 13:42:55

Temat: Re: "Cukrzyca ma związek z niedoborem witaminy B1"
Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sie, 15:26, "Jeff" <j...@v...pl> wrote:
> [...]
> To ze tzw. dieta optymalna to nonsens i fatamorgana, to wiadomo juz od dawna...
> Czy jendnak chodzi tutaj tylko o brak przewidywania konsekwencji tego typu
> dzialan jakie uprawia grupa tzw. optymalnych w sieci, to bym nie byl jednak tego
> pewny.
> [...]

Nie zamierzam wieść dysputy z człowiekiem, który przez 6 lat pisał to
samo.
I, analogicznie jak optymalni, wyciągam wnioski;p

--
Pozdrawiam :)
JM

32. Data: 2007-08-20 13:55:48

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka:

> Nie zamierzam wieść dysputy z człowiekiem, który przez 6 lat pisał to
> samo.
> I, analogicznie jak optymalni, wyciągam wnioski;p

Jakiego czlowieka masz na mysli i skad wiesz co tej czlowiek pisal?

pozdr, Jeff

33. Data: 2007-08-20 14:12:02

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sie, 15:55, "Jeff" wrote:
> [...]
> Jakiego czlowieka masz na mysli i skad wiesz co tej czlowiek pisal?

Wiesz, że zaczynamy ciągnąć flejma?
Sorry Grupa:)
Człowiek... eyyee... a właściwie kobieta, która się do takowego stażu
przyznała;p
A wiem, bom czytała;)

34. Data: 2007-08-20 15:27:15

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka napisala:

> Wiesz, że zaczynamy ciągnąć flejma?
> Sorry Grupa:)
> Człowiek... eyyee... a właściwie kobieta, która się do takowego stażu
> przyznała;p
> A wiem, bom czytała;)

Czytalas tego samego typu zmanipulowane teksty, jak ten w tym watku, zreszta tez
autorstwa zalozycielki tego watku:)

Skoro czytalas tamte teksty, to przeczytaj i te:

Zwroc uwage na te posty, w ktorych klakierzy Krystyny T. i ona sama, kiedy
brakuje im argumentow merytorycznych, posluguja sie zawsze zarzutami
personalnymi, jakoby osoba majaca krytyczny stosunek do gloszonych przez nich
bredni dietetyczno-medycznych poslugiwala sie ciagle innymi nickami.
Ja na grupie pl.misc dieta uzylem zmienionego, celowo zartobliwie nicka gugu i
opty_opty tylko raz w starym watku, aby osmieszyc nicki innych opty klakierow
np.golo, ktory pisal na tamtej grupie z roznych kont i pod zmienionymi nickami
np. jako JankoWalski:))
Tego typu praktyki ze zmianami nickow i kont z ktorych wysylane byly posty przez
klakierow Krystyny T. byly nagminnie na tamtej grupie stosowane, w celu
dyskredytowania moich i nie tylko moich wypowiedzi.
Mialem w sumie niezly ubaw z prowadzonej na tamtej grupie dyskusji z klonami:))

http://tinyurl.com/36h35k

=

jangr
More options Sep 27 2006, 2:06 am
Newsgroups: pl.misc.dieta
From: "jangr" <j...@i...pl>
Date: Wed, 27 Sep 2006 08:06:35 +0200
Subject: Re: Dieta oczyszczajaca

Powtarzam to samo pytanie, które kiedyś zadałem.
Co mają znaczyć te wszystkie "wcielenia" pod którymi
występujesz, panie Jeff, JJeff, JEFF, Jef_f, albo jak tam
jeszcze.

From: " Jeff" <j...@g...pl>
From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
From: " JJeff" <j...@W...gazeta.pl>
From: "JEFF " <j...@W...gazeta.pl>
From: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl>
From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
From: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl>
From: " Jef_f" <j...@N...gazeta.pl>
From: " Jef_f" <o...@g...pl>
From: " jef_f" <j...@N...gazeta.pl>
From: " Jeff" <j...@g...pl>
From: " Jeff" <j...@g...pl>

Co to ma znaczyć?
Może wreszcie się dowiemy, o co w tym wszystkim
chodzi?
A może ty jesteś byłym działaczem ruchu optymalnego
(wyrzuconym z któregoś z OSBO), i który teraz w ramach
rewanżu stara się zemścić jak tylko potrafi?
Napisz wreszcie, kim jesteś i dlaczego ubliżasz ludziom
na tej grupie? Naprawdę nie masz nic innego do roboty?
Może zajmij się jakąś pracą? To pomaga.

Internet nie jest anonimowy. Może tak być, że ludzie
będą w końcu mieli dosyć twoich obraźliwych słów.
jangr

A tutaj wyjasnienie watpliwosci dotyczacych mojego rzekomo ciagle zmienianego
nicku:

Marcin 'Cooler' Kuliński
More options Sep 27 2006, 5:28 am
Newsgroups: pl.misc.dieta
From: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>
Date: Wed, 27 Sep 2006 11:28:22 +0200

Wszystkie, procz jednego, adresy sa wariantami generowanymi
automatycznie przez bramke do wysylania wiadomosci na grupy dyskusyjne
dla jednego i tego samego konta uzytkownika. Jak mozna sie domyslic,
jest to zabezpieczenie antyspamowe. Nie wiem, dlaczego Jeff mialby sie
specjalnie z tego tlumaczyc, skoro swego czasu w dokladnie ten sam
sposob pisywala na grupe Krysytyna Opty. W koncu zdecydowalem sie
filtrowac jej wiadomosci po lancuchu "krystynaopty", zamiast po pelnym
adresie, poniewaz tych ostatnich mialem juz w plonkownicy jakies 8 czy
10 sztuk, a wciaz co jakis czas pojawiala sie nowa kombinacja, ktora
filtr przepuszczal. Wszystko wlasnie w takiej formie, jak to, co
cytujesz powyzej.
===============================

Jak wiadomo, skoro ktos posluguje sie tego typu zarzutami, to sam prawdopodobnie
posluguje sie tego typu technikami w celu manipulowania informacja.

I teraz prosze zobaczyc co robi Krystyna T.:

======================================

From: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>
Date: Wed, 27 Sep 2006 18:19:45 +0200

Mozesz sobie popatrzec i porownac - przeszukalem na szybko archiwa. Tak
na wszelki wypadek, gdyby jakas zlosliwa i najwyrazniej nie w pelni
wladz umyslowych osoba chciala zarzucic mi publicznie klamstwo.

"Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
"Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
"Krystynaopty1" <k...@g...pl>
"Krystyna*Opty*" <K...@o...pl>
"Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
"Krystynaopty1" <k...@N...gazeta.pl>
"Krystynaopty1" <k...@g...pl>
Krystyna*Opty* <K...@o...pl>

Adresy pochodza z tych watkow:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.mis
c.dieta&tid=7034424
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.mis
c.dieta&tid=6825924
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.mis
c.dieta&tid=6930205
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.mis
c.dieta&tid=6954658
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.mis
c.dieta&tid=7113653

Jeff napisal:

...klamiesz, masz nie tylko zalozonych kilka kont i piszesz z kilku komputerow,
ale takze wysylasz posty pod roznymi nickami...i zaraz ci to udowodnie na
pierwszym z brzegu przykladzie: ..ponizej wklejam dwa twoje posty wyslane z tego
samego komputera (to samo IP), ale jeden z tych postow jest firmowany nickiem:
"krystyna-opty", a drugi nickiem "mgr":
Re: Sprawdź, czy masz depresję Przeczytaj komentowany artykuł &#187; Autor:
Gość: krystyna-opty IP: 212.33.82.* Data: 12.08.02, 10:26 Żeby układ nerwowy
mógł dobrze funkcjonować włącznie ze sferą psychiczną MUSI mieć więcej w diecie
dobrego tłuszczu, sama anatomia układu nerwowego wskazuje na niezbędność
tłuszczowego budulca, sam mózg zawiera 70% tłuszczu. Na diecie
wysokotłuszczowej, niskowęglowodanowej, niskobiałkowej psye ma się bardzo
dobrze. Krystyna
Zdrowie Sprawdź, czy masz depresję Przeczytaj komentowany artykuł &#187; Autor:
Gość: mgr IP: 212.33.82.* Data: 05.08.02, 22:48 Wasz test jest do dupy
..ponizej wklejam kolejny dowod na to, ze piszesz z kilku komputerow ktore sa
ulokowane w roznych miejscach. Mozna to dokladnie sprawdzic na
http://www.ripe.net/whois:
From: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dieta oczyszczajaca Date: Tue, 26 Sep 2006 19:26:47 +0200
From: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> Newsgroups:
pl.misc.dieta Date: Thu, 6 May 2004 16:55:27 +0200 Organization: news.onet.pl
From: "Krystyna*Opty*" <K...@v...pl> Newsgroups: pl.misc.dieta Subject: Re:
Korzysci zdrowotne z DO Date: Wed, 27 Mar 2002 23:17:47 +0100 Organization:
news.onet.pl Lines: 53 Sender: k...@p...onet.pl@l246.biaman.pl
Dlaczego twierdze, ze jestes niebezpieczna oszustka o sklonnosciach
psychopatycznych? Twoja nienormalna nadaktywnosc w sieci internetowej jest
grozna dla ludzi chorych, bo ewidentnie wprowadzasz ich w blad, bezpodstawnie
rozglaszajac, ze dieta optymalna jest absolutnie bezpieczna dla wszystkich osob
chorych i ze leczy wszystkie ciezkie choroby serca, systemu
naczyniowo-krwionosnego,nowotwory, cukrzyce I i II czy HIV...itp.. Napisalem tu
szereg postow ktore takim twierdzenia calkowicie zaprzeczaja... Gdybys byla
normalna osoba, to nie lekcewazylabys tych niepokojacych informacji, tylko
wyciagnelabys z nich wlasciwe wnioski, a nastepnie podjela dzialania takie,
jakie kazdy odpowiedzialny i normalny czlowiek powinien w takiej sytuacji
uczynic.., ..niestety, to co ty od kilku lat wyczyniasz swiadczy tylko o tym, ze
albo to co robisz, to robisz to celowo i z pelna premedytacja oklamujesz ludzi
chorych, albo jestes po prostu psychicznie chora... ..dla mnie osobiscie
zupelnie nie do przyjecia jest sposob w jak reagujesz na informacje o tym, ze
ktos kto stosowal diete optymalna o malo sie nie przekrecil....lub juz sie
przekrecil.... Kazdy psychiatra ktory np. przeczyta ten twoj ponizszy komentarz,
nie bedzie mial zadnych watpliwosci co do rodzaju twoich problemow
psychiatrycznych, zwlaszcza ze twierdzisz, iz jestes "pielegniarka":
Artykuł obowiązkowy dla wielbicieli tłustej diety dr Kwaśniewskiego > A ja o
malo nie umarlem stosujac diete dr Kwasniewskiego. Wpuścić nieuka do biura - to
atrament wypije. > Jej zwolennicy slepo wierza, ze ona moze pomoc osobom z
uszkodzona watroba (wbrew zdrowemu rozsadkowi), ale coz -- u mnie (zgodnie z
logika) > prawie mnie zabila. Twoja logika jest w lesie. Osob w Polsce, ktore
maja problemy z watroba (i to niekoniecznie > po alkoholu) jest sporo i te moze
powinny unikac diety dr Kwasniewskiego jak ognia! Po prostu jesteś niekumaty. DO
jest dla ciebie po prostu za trudna. > Jako widac ludzie sie roznia i slepa
wiara Otóż to, nie masz żadnego własnego rozumu. Do takich ludzi wiedza doktora
Kwaśniewskiego zupełnie nie trafia. I bardzo dobrze. Każdy stosuje taką dietę,
na jaką mu jego własny rozum pozwala. Jako anonim jesteś niewiarygodny. A może
byś się przedstawił na forum z dietami niskotłuszczowymi (wyszukiwarka:
"dobradieta")i ostrzegł wszystkich niskowęglowodanowców na swoim tragicznym
przykładzie zmarnowanej wątroby dietą optymalną, że im wątroba wysiądzie, co?
Ja od ponad siedmiu lat jestem na DO i moja wątroba ma się świetnie. I nie
jestem anonimem. ~Krystynaopty, 24.01.2006 12:10
------------------------- ..
ponadto najprawdopodobniej ordynarnie klamiesz (robisz to zreszta notorycznie i
przy kazdej okazji, bo klamstwo i prowokowanie klotni oraz sianie intryg i
zamieszania w necie to twoja pasja), twierdzac ze stosujesz DO i ze dzieki tej
dziecie wyleczylas sobie rozne choroby... Dzisiaj juz nie mam czasu aby szperac
w archiwach, ale znalazlem na jednej z grup twoja dyskusje z pewnym lekarzem,
ktory ci jednoznacznie udowodnil, ze bezczelnie klamiesz twierdzac, ze takie
ulecznie u ciebie kiedykolwiek mialo miejsce. I na zakonczenie przytaczam
jeszcze jeden dowod na to, ze nie tylko ja mam o tobie takie a nie inne
zdanie... zreszta w archiwach juz nazbieralo sie sporo informacji o tym, jak
inteligentni i odpowiedzialni ludzie oceniaja ciebie i twoje "techniki"
prowadzenia dyskusji w necie:
From: Adamo 2. - view profile Date: Sun, Feb 8 2004 9:09 am
Email: "Adamo 2." <a...@c...com> Groups:
pl.misc.dieta Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:c03ge7$lul$1@news.onet.pl... - Hide quoted text - -
news:c02kh6$fr1$1@inews.gazeta.pl... > >
http://www.fishing.pl/article/articleview/1738/1/10/ > > > >
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD > > > >
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD > > > >
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD... he he he :D > > > /ironia jest
kiepska "zaslona" dla braku wiedzy/ (Jurek) > > no prosze ! teraz robie za
"autorytet" :DDDDDDD > > no chyba zloze sobie gratulacje! > Ja też gratuluję,
myśl jest naprawdę dobra! Tylko nasz Adamo się pospieszył > ;> > Widocznie ak mu
się spodobała, że wykorzystał ją najszybciej jak mógł... ;> > > tylko cytujacy
nie zabardzo "miarodajny" :(((( > > "wystrzelal" cala swoja "amunicje"
intelektualna, > ;DDDDD...he he!... ;D > Anny/Hanny/itd w poblizu > > nie ma
zeby wesprzec, marchewka nie pomaga, to schodzi do rejestru > > "podworkowego" ,
tylko ze to jakos szybko sie stalo. Czyzby marchewka na > > kondycje tez zle
wplywala? > Podejrzewam, że: > 1. Pomylił mój wybuch śmiechu z ironią... :) > 2.
Miał tak zajęte usta (chrupaniem?), że zapożyczył Twoje słowa... ;) > 3. Z
pewnością marchewka ma w tym swój udział, że tak się zachowuje > - nic ciekawego
sam od siebie nie pisze, ale chętnie się wtrąca ze swoimi > "nic nie znaczącymi
uwagami" gdy tylko pojawia się ostrzejsza dyskusja > między... X i Y. Więc jak
to jest żałosna manipulantko zakłamana Krystyno? Jak rozumiem w tym wypadku ja
jestem tematem wątku?? w takim wypadku rozumiem, Twoje "wiele znaczące uwagi"
wnoszą bardzo dużo... Pozdrawiam, Adamo
****** Jeff -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/
More options Sep 27 2006, 9:18 pm
Newsgroups: pl.misc.dieta
From: " Jeff" <j...@g...pl>
Date: Thu, 28 Sep 2006 01:18:08 +0000 (UTC)
this message | Find messages by this author
Krystyna*Opty* <K...@a...spam> napisał(a):

> Nigdy nie używałam TAKIEGO nicka, ani Krysytyna Opty, ani Krystyna Opty, ani
op tykrystyna.
> ZAWSZE w adresie jestem Krystynaopty, lub krystynaopty1 (słownie:

krystynaoptyj eden)

Autor: Gość: mgr IP: 212.33.82.*
Data: 05.08.02, 22:48

Wasz test jest do dupy

From: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Date: Tue, 26 Sep 2006 19:26:47 +0200

From: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta

Date: Thu, 6 May 2004 16:55:27 +0200
Sender: K...@p...onet.pl@sub131-106.elpos.net

From: "Krystyna*Opty*" <K...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Korzysci zdrowotne z DO
Date: Wed, 27 Mar 2002 23:17:47 +0100
Sender: k...@p...onet.pl@l246.biaman.pl

From: Adamo 2. - view profile
Date: Sun, Feb 8 2004 9:09 am
Email: "Adamo 2." <a...@c...com>
> [...]

Jak rozumiem w tym wypadku ja jestem tematem wątku??
w takim wypadku rozumiem, Twoje "wiele znaczące uwagi" wnoszą bardzo dużo...

******
Jeff

A tutaj watek w ktorym wkleilem niektore oszczerstwa i wyzwiska, ktorymi osoba
o nicku Krystyna *Opty*, obrzuca osoby kwestionujace zamieszczane przez nia
informacje w sieci internetowej:

http://tinyurl.com/2oafu5

* Ograniczam sie tylko do listy wyzwisk i oszczerstw ktorymi posluguje sie sama
Krystyna T. i pomijam wyjatkowo brutalne i ordynarne, ktorymi posluguja sie
suportujacy ja klakierzy.

Ponadto, latwo sprawdzic, ze osoba ta pod nickiem krystyna + rozne dodatki do
nicku, zamiescila w polskiej sieci kilka tysiecy zmanipulowanych, intryganckich
informacji na tematy medyczno-dietetyczne. Informacje byly wysylane z roznych
kont zarowno zalozonych na portalach GW jak i onetu.
W tej chwili nie jestem w stanie dowiesc, ile informacji wyslala na rozne grupy,
ale pod zmienionymi nickami.

Ona pracuje w sieci na pelny etat:)))

35. Data: 2007-08-20 20:20:09

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> Mozesz sobie popatrzec i porownac - przeszukalem na szybko archiwa. Tak
> na wszelki wypadek, gdyby jakas zlosliwa i najwyrazniej nie w pelni
> wladz umyslowych osoba chciala zarzucic mi publicznie klamstwo.

Nie kompromituj się. Już ci to tłumaczyłam, a ty dalej nie kumasz...
Adresy się zmieniały nie z powodu mojego widzimisię (ani żeby mnożyć
wirtualne byty) - bo ZAWSZE podpisuję się tak, aby mnie ROZPOZNAWANO
mimo konieczności zmiany adresu/loginu. Ja lubię BYĆ SOBĄ...
w przeciwieństwie do ciebie, Annoklay...

> ...klamiesz, masz nie tylko zalozonych kilka kont i piszesz z kilku
> komputerow,

Tak, w każdym pokoju mam inny, a każdy z nich jest podłączony do innego
modemu i stać mnie na opłacanie kilku providerów, tylko po to, żeby
założyć kilka kont i udawać kilka krystynopty...

Tylko jasiu_smietana może zilustrować twoją błyskotliwość:
"TO APSURT!!... Należy urzywać przekazu internetowego z satelity
kosmicznego!!... wtedy nie ma możliwości załapania wirusa ponieważ sygnał
internetowy jest bombardowany promieniowaniem rentgenowskim w kosmosie a
to zabija wszekie wirusy.. w efekcie otrzymuje czyste i zdrowe kilobajty
do mojego komputera.. nie muszę nadmieniać isz nie mam żadnej niepotrzebnej
plontaniny kabli w której ochoczo rozmnażają się wirusy.."

> [...]
> samego komputera (to samo IP), ale jeden z tych postow jest firmowany
> nickiem: "krystyna-opty", a drugi nickiem "mgr":

Nie oceniaj mnie wg siebie.
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=22&w=262713
4&wv.x=1&v=2&s=0

Po co miałabym napisać anonimowo takie prymitywne zdanie?
A ten numer IP - to rzeczywiście dla mnie niejasna sprawa, wprawdzie
przy MOICH postach jest autentyczny adres IP 212.33.82.*, ale on nie jest
pełny. Admini gazety ucinali część adresu (każdy pełny adres IP składa się
z CZTERECH liczb oddzielonych kropkami)
http://www.mi.com.pl/artykul.php?id=545 więc to NIE JEST żaden dowód,
że to JA napisałam taki durny tekst. To nie w moim stylu, Annoklay...

Niepełny adres IP + brak logowania (czyli gwarancji tożsamości piszących)
stwarzał doskonałe warunki do braku identyfikacji dyskutantów. Z
podszywaczami na forum gazety.pl było wtedy sporo zamieszania. I z tego
właśnie powodu aby nikt się pode mnie nie podszywał założyłam wtedy konto
na serwerze gazety
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=22&w=262303
0&a=2740170
choć jeszcze mało kto był wtedy zalogowany.
Ale potem gazeta.pl wprowadziła generalne zmiany i obowiązkowe logowanie
dla wszystkich forumowiczów na określonych forumach. Okazało się, że mój
login po zmianach gazety.pl już nie działał, więc z konieczności
zalogowałam się jako Krystynaopty1 - i taki mam do dziś.
Ile razy jeszcze to wywleczesz, ciężkokapująca Annoklay?

> ..ponizej wklejam kolejny dowod na to, ze piszesz z kilku komputerow
> ktore sa
> ulokowane w roznych miejscach. Mozna to dokladnie sprawdzic na
> http://www.ripe.net/whois:

No i wklej tam ten podejrzany adres: 212.33.82.*
żałosna AnnoKLEJ...
> From: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> Newsgroups: pl.misc.dieta
> Subject: Re: Dieta oczyszczajaca Date: Tue, 26 Sep 2006 19:26:47 +0200
> From: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
> Newsgroups:
> pl.misc.dieta Date: Thu, 6 May 2004 16:55:27 +0200 Organization:
> news.onet.pl
> From: "Krystyna*Opty*" <K...@v...pl> Newsgroups: pl.misc.dieta
> Subject: Re:
> Korzysci zdrowotne z DO Date: Wed, 27 Mar 2002 23:17:47 +0100

Wklejasz, wklejasz i ciągle kleisz durnia, AnnoKlej...
Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Zupełnie się na tym nie znasz.

[...]Ciach koszmarny bełkot [...]

Nic ci już nie pomoże, biedna chora Annoklay...
Przyznaję, nie powinnam się kolejny raz wdawać z tobą w dyskusję.
Szkaluj mnie do woli, szkoda na ciebie czasu, bidulko...

Tak, masz rację, jestem wielbłądem. EOT.

Krystyna
--
Jadło określa świadomość. H.G. Wells

36. Data: 2007-09-10 22:34:53

Od: d...@d...com (Niedziałek) szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

dotarłem do tego forum szukając jakichś informacji na temat początków
cukrzycy. Jedyne co mogę powiedzieć to że walki zwolenników jakichś diet
nie mają sensu, ponieważ prawie każdy organizm ma indywidualny mechanizm
biochemiczny. u mnie np. występuje dziwne zjawisko, podejrzewam że jest to
hipoglikemia reaktywna. Nie mogę pić kawy i jeść chleba, ani innych
produktów zawierających przetworzone zboża. Według informacji które do
dzisiaj zgromadziłem wszystko sugeruje że mam drożdżycę która powoduje
perforację jelita lub inne nie wyjaśnione powikłania. Generalnie uważam że
mój problem sprowadza się do przerostu candida albicans. Niestety nasi
"lekarze" sprowadzają problem do hipochondrii.

--
Wysłano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

37. Data: 2007-09-11 10:11:43

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Niedziałek"" <d...@d...com> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich,
>
> dotarłem do tego forum szukając jakichś informacji na temat początków
> cukrzycy. Jedyne co mogę powiedzieć to że walki zwolenników jakichś diet
> mechanizm > biochemiczny.

Oczywiście nie masz racji. Biochemia u wszystkich zdrowych ludzi działa tak
samo. A różnorodne zaburzenia u ludzi w przemianach biochemicznych TAKŻE
wynikają z bylejakiego odżywiania. To jakość odżywiania implikuje jakość
wszystkich naszych tkanek i jakość ich pracy. Jeżeli odżywiasz
się byle jak - to organizm nie ma z czego regenerować m.in. szybko
zużywającego się nabłonka ścian przewodu pokarmowego, co powoduje że ich
stan jest coraz gorszy. Mówiąc potocznie - jelita stają się "dzurawe".
Byle jakie żywienie (czyt. wysokowęglowodanowe niskotłuszczowe) nie tylko
degraduje jakość tkanek przew. pokarmowego, ale jednocześnie jest świetną
pożywką dla grzybów i drożdży. Tak więc obecność cukru, brak tłuszczów
i dziury w ściankach jelit muszą w końcu spowodować rozwój Candidy...
Wszystkie patologie więc sprowadzają się do odżywiania. Cała reszta to
przyczyny pośrednie. A skuteczne leczenie należy zacząć od zmiany
odżywiania.

Zacznij od zmiany diety.

Krystyna
--
Słodkie życie słono kosztuje. S.J. Lec

38. Data: 2007-09-11 10:51:37

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Wrz, 12:11, "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote:
> [...]
> wynikają z bylejakiego odżywiania. (...)

Najgorzej, gdy ludzie mają byle co w rozumie!
I jest jeszcze gorzej, gdy wciskają to (pycha?) w głowy innych!

> Zacznij od zmiany diety.

A co Cię uprawnia do takiej dyrektywy? Nie jest to przejaw władzy?

--
http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html ; http://ortografia.pl/
Bezpieczny wolontariat (Nobel?): http://www.fah.pooh.priv.pl/

specjalista chorób mięśni
Potrzebne adresy lekarzy leczacych borelioze
dziwne cos na oku
okulista w niedzielę Kaków
Trening dla niewidomych, heh