Cwiczenia a zylaki

1. Data: 2003-08-23 08:54:31

Temat: Cwiczenia a zylaki
Od: "KA-RAM-BA" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam takie pytanko. Czy ćwiczenia siłowe (chodzi mi o nogi) mają negatywny
wpływ na zylaki?
Dodam ze nie chodzi mi o to czy zylaki powstana podczas cwiczen lecz o to
czy sie nie rozrosna te ktore juz sa.

--
KA-RAM-BA

2. Data: 2003-08-23 11:32:35

Temat: Re: Cwiczenia a zylaki
Od: "Angelina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wpływ na zylaki?
> Dodam ze nie chodzi mi o to czy zylaki powstana podczas cwiczen lecz o to

Równiez mam problem z żylakami. Od kilku lat, były małe teraz już jest gorzej.
Jeszcze pół roku temu chodziłam na siłownię i step - przez kilka miesięcy.
I tym niestety doprawilam sobie nogi.
Żylaki jakby wyszły na wierzch. Mam również kruche naczynka i znacznie sie
powiększyła ich ilość.
Lekarz odradza ćwiczeń siłowych, chodzenia po górach i opalania się.
Ćwiczyć trzeba ale mało obciążające.

Pozdrawiam
Anka

3. Data: 2003-08-24 11:02:09

Od: "Vojtek" <v...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedyne cwiczenia jakie sie zaleca na zylaki, to jazda na rowerze (w tym
rowniez takim stacjonarnym - jak w silowniach) oraz robienie "rowerka"
lezac, z nogami w gorze. Oczywiscie zadne z tych cwiczen nie do stanu
wyczerpania - bardziej "spacerowo". Dlugie spacery i inne obciazenia na
nogi, szczegolnie w pozycji pionowej, nie sa wskazane.

4. Data: 2003-08-24 20:25:56

Od: "KOWALLL" <l...@a...76.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyczerpania - bardziej "spacerowo". Dlugie spacery i inne obciazenia na
> nogi, szczegolnie w pozycji pionowej, nie sa wskazane.

a czy to ćwiczenie nie może doprowadzic do powstania żylaków w innym
miejscu?.. np. żylaków odbytu?...

piszę bo doożo jeżdżę na rowerze i wiem, że jeśli się jeździ bez "pampersa"
to nie jest to za przyjemne dla tych części ciała... a nawet z pampersem
można się nabawić hemoroidów

----
Pozdrawiam
Ł.Kowalski (KOWALLL)