Cytat na Weekend

1. Data: 2001-03-29 05:51:01

Temat: Cytat na Weekend
Od: maltanb <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Predyspozycja zmyslowa
Smakosze z przeznaczenia sa na ogol śerdniego wzrostu; twarz mają
okrągłą
albo kwadratową, oczy błyszczące, czoło małe, nos krótki, usta mięsiste
i zaokrąglony podbródek. Kobiety są pulchne, raczej ładne niż piękne i
mają
niejaką skłonność do otyłości. Te z pośród nich, które przede wszystkim
lubią łakocie mają rysy delikatniejsze,
wyraz bardziej subtelny są milusie i wyróżniają się osobliwie
upodobaniem do plotek........
Anthelme Brillat-Savarin "Fizjologia smaku"

1. Data: 2001-03-29 10:17:07

Temat: Re: Cytat na Weekend
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Mar 2001 07:51:01 +0200, maltanb
<m...@p...onet.pl> wrote:

>Predyspozycja zmyslowa
>Smakosze z przeznaczenia sa na ogol ?erdniego wzrostu; twarz maj?
>okr?g??
>albo kwadratow?, oczy b?yszcz?ce, czo?o ma?e, nos krótki, usta mi?siste
>i zaokr?glony podbródek. Kobiety s? pulchne, raczej ?adne ni? pi?kne i
>maj?
>niejak? sk?onno?? do oty?o?ci. Te z po?ród nich, które przede wszystkim
>lubi? ?akocie maj? rysy delikatniejsze,
>wyraz bardziej subtelny s? milusie i wyró?niaj? si? osobliwie
>upodobaniem do plotek........
> Anthelme Brillat-Savarin "Fizjologia smaku"

a jest co tam gdzies o rudych wlosach?..

Krysia, ruda na wskros
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-03-29 11:55:56

Od: maltanb <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jest co tam gdzies o rudych wlosach?..
>
> Krysia, ruda na wskros
> K.T. - starannie opakowana

Nic nie znalazlem ale po to jest teoria azeby cos sobie do niej dorobic.
Ognistosc wlosow jednoznacznie wsazuje iz ich wlasciciel (wzglednie
wlascicielka)
ma sklonosci do przypraw ostrych, trunkow mocnych, dan goracych. Osoby takie
charakteryzuje niechec do wszelkiego rodzaju dipow, chlodnikow i innych
potraw
serwowanych na zimno....
I co moze byc........
:-))))

1. Data: 2001-03-29 14:36:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>charakteryzuje niechec do wszelkiego rodzaju dipow, chlodnikow i innych

w ogole nic sie nie zgadza. Procz mocnych trunkow....
Przerob jeszcze raz!!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-03-29 19:23:25

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci
do grup dyskusyjnych napisał:s...@4...com..
.
[...]
> w ogole nic sie nie zgadza. Procz mocnych trunkow....
> Przerob jeszcze raz!!
Zaraz, zaraz, jak to mocne trunki i piwo nie ida w parze, wiem to po
sobie.
pozdr. Jerzy - Stary piwosz.

1. Data: 2001-03-29 19:40:42

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>charakteryzuje niechec do wszelkiego rodzaju dipow, chlodnikow i innych
Mocne trunki nie dla mnie ,ja mam w sobie tyle ognia,ze wlasnie uwielbiam zimne
jedzonka.
Dotka( miedziana od urodzenia)
(albo po prostu ruda he he)

1. Data: 2001-03-29 20:46:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Mar 2001 21:23:25 +0200, "Jerzy" <0...@m...pl>
wrote:

> [...]
.
>[...]
>Zaraz, zaraz, jak to mocne trunki i piwo nie ida w parze, wiem to po

No, MOZE nie ida razem. Ale osobno bardzo dobre...:))
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-03-30 23:19:39

Od: "Aleksander Klosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal
w wiadomosci news:io77ct4dvf4milg2kjbcmt98mvhq1b8jdl@4ax.com...

napisał:s...@4...com..
.

> No, MOZE nie ida razem. Ale osobno bardzo dobre...:))
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Zaraz zaraz a piwo z wisniówka?? ;o)))
pozdr.Alex

1. Data: 2001-03-31 07:02:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Zaraz zaraz a piwo z wisniówka?? ;o)))
>pozdr.Alex

obawiam, ze tzw nurek nie podzialal na mnie , jak podobno mial
podzialac..ani mi nie smakowalo, ani mnie z nog powalilo... ueeee

chyba wole osobno; tym bardziej, ze ta wisniowka-pestkowka jest
baaaaardzo dobra. Jak Wam dobrze, ze macie wisnie!!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

Rosol na 1001...
Chinszczyzna
WWW-ciekawe
Herbata parzona krótko / długo - która mocniejsza?
bakaliowa pasta z cieciorki