Czajniki

11. Data: 2012-10-09 19:14:17

Temat: Re: Czajniki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Oct 2012 20:40:19 +0200, jerzy.n napisał(a):

> Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> Jednak cos w tym jest ...

Tia - tylko dla jakości naparu ma to znaczenie.
(by XL)

12. Data: 2012-10-09 19:15:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 Oct 2012 20:49:55 +0200, Aicha napisał(a):

> A jak przeleję taką jednokrotnie ostudzoną wodę do dzbanka, to ją
> natlenię, naazotuję, napowietrzę czy może nic się nie zmieni?

Jakbys ją tak przelewała wolnym strumieniem cały dzień w te i wewte, to
może się zmieni. Vide:
http://portalwiedzy.onet.pl/55432,,,,napowietrzanie_
wody,haslo.html

(by XL)

13. Data: 2012-10-09 19:36:58

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-09 21:15, Ikselka pisze:

> Jakbys ją tak przelewała wolnym strumieniem cały dzień w te i wewte, to
> może się zmieni. Vide:
> http://portalwiedzy.onet.pl/55432,,,,napowietrzanie_
wody,haslo.html

Czyli są pewne szanse na zostanie Salomonem ;)

14. Data: 2012-10-09 19:43:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 Oct 2012 21:36:58 +0200, Aicha napisał(a):

wody,haslo.html

> Czyli są pewne szanse na zostanie Salomonem ;)

...byle nie przelewać z pustego w próżne ;-)
(by XL)

15. Data: 2012-10-09 20:08:11

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-09 12:35, jerzy.n pisze:
> czy wylewać wodę z poprzedniego dnia i nalewać nową , czy wystarczy
> dolać wody ...

Nie gotuj więcej, niż potrzebujesz, bo to działanie nieekonomiczne i
nieekologiczne. I masz problem z głowy. :)

Ewa

16. Data: 2012-10-09 20:20:25

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-09 22:08, medea pisze:

> Nie gotuj więcej, niż potrzebujesz, bo to działanie nieekonomiczne i
> nieekologiczne. I masz problem z głowy. :)

Właśnie, zastanawiam się, czy bardziej nieekologiczne będzie pozbycie
się dużego plastikowego czajnika i zakup mniejszego, typu "turystyczny".
Ew. istnieje jeszcze opcja pośrednia - dwa czajniki ;)

17. Data: 2012-10-10 05:35:01

Od: Größe <Größe@einer.Zahl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-09 13:14, Ikselka pisze:

> Kamień w czajniku usuwam tylko i wyłącznie kwasem cytrynowym - i z łezką w
> oku wspominam czas, kiedy wodę mieliśmy tylko z własnej studni i czajnik
> latami był czysty... Mam ochotę wrócić do tego, tj zaistalujemy pompę
> reczną na owej studni i wodę na herbatę będę miała znowu miękką i

Gnojówka ściekająca z pól rozpuszcza sole mineralne.
A nawet silosy z betonu.
To dobrze, że staraliście się ją gotować, choć jak widzę,
nie zawsze i bliską zażyłość z różnymi pasożytami masz do dzisiaj.

18. Data: 2012-10-10 05:44:41

Od: Größe <Größe@einer.Zahl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-09 20:49, Aicha pisze:

> A jak przeleję taką jednokrotnie ostudzoną wodę do dzbanka, to ją
> natlenię, naazotuję, napowietrzę czy może nic się nie zmieni?

To zależy.
Jak podczas celebracji mszy w Radiu Maryja czy telewizji Trwam,
to możesz ja pewnie do razu i poświęcić,
a wtedy to już żadne zło się jej nie ima.

19. Data: 2012-10-10 07:24:53

Od: "jerzy.n" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Größe" <Größe@einer.Zahl> napisał w wiadomości
> To zależy.
> Jak podczas celebracji mszy w Radiu Maryja czy telewizji Trwam,
> to możesz ja pewnie do razu i poświęcić,
> a wtedy to już żadne zło się jej nie ima.

Co ma piernik do wiatraka , czyli jak z gotowania wody zrobić temat
polityczny (-:

20. Data: 2012-10-10 07:38:01

Od: Größe <Größe@einer.Zahl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-10 09:24, jerzy.n pisze:

> Użytkownik "Größe" <Größe@einer.Zahl> napisał w wiadomości
>>

> Co ma piernik do wiatraka , czyli jak z gotowania wody zrobić temat
> polityczny (-:

Póki co, to kościół nie ma swojej partii politycznej, ale najwidoczniej
tak samo znasz się na tematach politycznych jak na gotowaniu wody, więc
lepiej może tylko czytaj.

Nadmiary
Zacierki
jaja indycze