Forma do bagietek - warto?

1. Data: 2012-10-09 22:48:13

Temat: Forma do bagietek - warto?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.mniammniam.com/sklep/zdjecia/prod5367_max
.jpg
Waham się, czy warto kupić, bo moim zdaniem lepszy jest patent z
wyrastaniem i pieczeniem w rulonach z papieru do pieczenia - no i od razu
po upieczeniu bagietki są wygodnie opakowane...
(by XL)

2. Data: 2012-10-10 00:13:11

Temat: Re: Forma do bagietek - warto?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Oct 2012 00:48:13 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> wyrastaniem i pieczeniem w rulonach z papieru do pieczenia - no i od razu
> po upieczeniu bagietki są wygodnie opakowane...

...a także nie wybrzuszą się w trakcie rośnięcia i pieczenia, lecz uzyskają
idealnie jednakowy przekrój na całej długości...
(by XL)

3. Data: 2012-10-10 08:18:26

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W "Bread bible" bagietki rosną w fałdach ściereczki kuchennej. Formę do bagietek
proponują, ale nie jako niezbędną.

Nierówność bagietek akurat mi nie przeszkadza... ;-)

Ania

4. Data: 2012-10-10 09:43:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Oct 2012 01:18:26 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> Nierówność bagietek akurat mi nie przeszkadza... ;-)

Mnie przeszkadza, kiedy chcę mieć równe kromeczki na minikanapki.
(by XL)

Czajniki
Nadmiary
Zacierki