Re: Czarne... myśli.

Subject: Re: Czarne... myśli.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5ef0b58e$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<rcvfm2$1ump$1@gioia.aioe.org>
<5ef3544d$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
From: Kviat
Date: Wed, 24 Jun 2020 17:37:23 +0200

W dniu 24.06.2020 o 15:25, XL pisze:

> Jakieś grube nieporozumienie. PRZEZ KOGO oni są traktowani jako ,,coś
> gorszego"?

Przez takich jak ty, więc po co głupio pytasz?

> Poki trzymają swoje sprawy łóżkowe w domu, a nie na ulicy, w
> szkole i w polityce, to nikt się ich nie czepia.

Kogo chcesz okłamać?

> W JAKIEJ DZIEDZINIE niby oni nie mogą żyć jak my? - w urzędzie czy sklepie
> ich nie obsłużą? Do pracy nie przyjmą? W szpitalu nie wyleczą?? Co Ty
> gadasz?

https://www.facebook.com/osrodek.monitorowania/posts
/1288114724696991

"TO MICHAŁ. BYŁ GEJEM. ŻYŁ 30 LAT

Dwa tygodnie temu powiesił się na drzewie przy domu. Nie poradził sobie
z odrzuceniem, wyzwiskami. Po kolejnych nienawistnych wypowiedziach
polityków i biskupów nie wychodził wieczorami z domu.

""Kiedy usłyszałam wypowiedzi posła Żalka o tym, że osoby LGBT to nie
ludzie, że to ideologia, kiedy te same słowa powtórzył prezydent Duda i
gdy szef sztabu wyborczego Andrzeja Dudy powiedział, że nie można mówić
o osobach homoseksualnych, że są normalni poczułam wewnątrz burzę,
niewyobrażalną wściekłość. Jak można coś takiego powiedzieć? Mój syn nie
był żadną ideologią. Był najnormalniejszy w świecie. Dużo normalniejszy
niż oni wszyscy. Tacy ludzie zniszczyli mojego syna. Dzień po dniu i
krok po kroku" - mówi mama Michała.

Duda, Czarnek, Żalek, Jędraszewski - to tylko kilka z wielu nazwisk
tych, którzy siedząc na wygodnych stołkach wskazują kogo nienawidzić.
Byli już uchodźcy, dzisiaj szczują na osoby LGBT. Jutro będą Żydzi,
muzułmanie, "lewacy", ktokolwiek kogo wskaże faszystowski potwór głodny
władzy.

Dzisiaj czujecie się bezpieczni pod ochroną swojego prokuratora
generalnego. Ale my nie zapominamy! Będziemy domagać się sprawiedliwości
i kiedyś i dla was przyjdzie wasza Norymberga!"

> Więc nie o tę równość walczą. WIĘC O CO?

Ty dobrze wiesz o co, ale jesteś idiotką i dlatego udajesz, że nie wiesz.

https://www.facebook.com/osrodek.monitorowania/posts
/1287887108053086

"Paula znajduje sobie także tych, na których to ona może pluć. To
"pedalstwo", które chciałaby fizycznie atakować, oraz Ukraińcy, o
których mówi:(...)"

"Teraz Paulina będzie tłumaczyć się w prokuraturze ze swojego
nawoływania do nienawiści. Może to da jej do myślenia bardziej niż nauki
telewizyjnego programu."

Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr