Re: Czarne... myśli.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czarne... myśli.
From: XL <i...@g...pl>
<5ef0b58e$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<rcvfm2$1ump$1@gioia.aioe.org>
<5ef3544d$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<rcvtce$16ci$1@gioia.aioe.org>
Date: 24 Jun 2020 22:25:50 GMT

trybun <L...@j...cb> wrote:

> Czyli kopiemy kogoś w d.., traktujemy jak coś gorszego i jeszcze się
> dziwimy że oni maja czelność oczekiwać równego traktowania? To my
> ingerujemy w ich sprawy łóżkowe i stawiamy warunki w jaki sposób mają
> się zmienić aby dorównywali innym.
>
> Czyli sugerujesz że zupełnie nie mają powodów do manifestowanie swojego
> niezadowolenia?

Tak uważam.

> Tedy i się nie dziw że w odpowiedzi na dyskryminacje powstawają
> ideologie i ruch oporu wobec takiego traktowania. Ja natomiast jestem
> wręcz zdumiony dlaczego Ty masz im to za złe.. I oczywiście ideologia
> polegająca na demonstracjach na ulicach z tęczowymi chorągiewkami
> kiedyś  się wypali, jednak wątpię że na tym skończy się walka
> dyskryminowanych.
>
> A dlaczego ich wysyłamy do notariusza i każemy robić jakieś sztuczne
> podchody do tego co inni mają z urzędu.

Jak to mają? To niech Twój sąsiad upomni się ,,z urzędu" o spadek po Tobie
albo o Twój samochód. Jeżeli nie napiszesz testamentu lub nie zrobisz
notarialnej darowizny, nic z tego. Nie ma powodu, aby ktokolwiek mógł z
urzędu dziedziczyć majątek po osobie, z którą akurat w momencie jej śmierci
łączyło go jedynie łóżko i/lub (nawet wielkie) uczucie.
WYMÓG TESTAMENTOWY LUB WYMÓG NOTARIALNEJ DAROWIZNY dotyczy wszystkich
obywsteli równo, bez względu na orientację seksualną. Niby dlaczego akurat
HOMOSEKSUALIŚCI mają mieć lepiej, niż ludzie heteroseksualni, tak samo
niezwiązani umową prawną?
Wszyscy oni, jeśli chcą obdarowywać, otrzymywać, dziedziczyć lub
przekazywać - mają do tego identyczne narzędzia: notariusza i odpowiednie
umowy oraz testament. Gdzie Ty widzisz nierówność?

> Chciałbym widzieć jakiś powód
> tej dyskryminacji, ale niestety jak dotychczas takiego powodu nie widzę.

Nie ma żadnej dyskryminacji.
Jak wyżej napisałam.

> A powoływanie się na zapisy w konstytucji które dyskryminują człowieka
> jest jak powoływanie się na samego rogatego diabła i jego dyrektywy.

Tylko dla tych, którzy ich nie rozumieją. Nie wyobrażam sobie, aby każda
osoba, która zakocha się w moim dziecku (nie ma tu akurat znaczenia płeć
tej osoby) mogła ,,z urzędu" dziedziczyć po nim lub mieć prawo do
rozporządzania jego majątkiem. To by godziło w materialne dobro całej
naszej rodziny - to, co nasza rodzina wypracowała i co przekazuje nowemu
pokoleniu, byłoby zagrożone niekontrolowanym i nieuzasadnionym, a niekiedy
też podstępnym, przejściem w ręce osób niepowołanych, legitymujących się
jedynie faktem ,,zakochania".
I Konstytucja przed takim niebezpieczeństwem nasze rodzinne mienie chroni.
Czyli robi to, co powinna. I nie ma tu mowy o żadnej dyskryminacji.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: