Czary za kasę, a nie za drobniaki

91. Data: 2017-06-08 14:54:05

Temat: Re: Czary za kasę, a nie za drobniaki
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 14:23, Przemysław Dębski pisze:

> Teraz uważaj. Znaczek ~ oznacza "mniej więcej"/"coś w tym stylu" :)

Poooowaaaażnieeee? Nigdy bym na to nie wpadł... LOL :)
Całe szczęście, że nie chodziło ci o to:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Negacja#Notacja

Teraz uważaj. Wszystko ci się poplątało... :)

> A co? Twój nick ma mnie zasmucać?

Ależ skąd. Cieszę się, że cię bawi. Uśmiech dziecka to rzecz bezcenna :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

92. Data: 2017-06-08 15:02:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 14:51, Przemysław Dębski pisze:

> No właśnie, czyli reakcja jest na osobę, mniej na treść.

Na treść wygenerowaną przez osobę. Post sam się nie napisze (*)

> Załóż sobie
> taką hipotetyczną sytuację, że Ewa pisze 2+2=22. Wyzywasz od debili,
> delikatnie zwracasz uwagę czy po prostu milczysz?

Gratuluję dobrego żartu.
Gdyby to napisał wyznawca chemtrailsów, np. chirek, to to nie byłby żart :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

(*) sprawdzić czy nie bot z dobrą implementacją AI ;)

93. Data: 2017-06-08 15:13:26

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 14:01, Kviat pisze:

> Nie da się merytorycznie dyskutować z czyimiś wyobrażeniami.
> Spróbuj kiedyś merytorycznie podyskutować ze zwolennikiem płaskiej Ziemi
> i spróbuj zrozumieć jego inny punkt widzenia. Powodzenia.

dopóki nie polecisz w kosmos nie możesz mieć pewności
że płaska nie jest. w końcu na takiej samej zasadzie
jak w/c istnieją zakłamania z chemią w smugach samolotowych
możesz mieć do czynienia ze spreparowaną kulistością ziemi.you know...
taki truman show ;-) oczywiście mam nadzieję że rozumiesz
sarkazm i nie zwyzywasz mnie od płaskoczołych? :-)

> A już całkiem zabawne są "merytoryczne" dyskusje między takimi, co nie
> mają pojęcia o genetyce, in vitro, o ewolucji nie wspominając.

ma się rozumieć ty genetykę i zagadnienia in vitro masz
w...małym paluszku? :-) bosz...chyba zacznę się u ciebie
leczyć!

> Jak ktoś używa sformułowań, że ewolucja czegoś potrzebuje ("a wręcz
> potrzeba istnienia osobników z takim cechami") albo, że ewolucja coś
> pamięta, to zwyczajnie pieprzy. To nie jest inny punkt widzenia, to
> jakaś metafizyka i braki w podstawowym wykształceniu, a nie nauka.

podaj więc naukową kontrę a nie wyzwiska. :-)

> Widzę, że te urojenia nadal cię męczą :)

tsaaa. wiedzę że ty wciąż się wstydzisz samego siebie.
dobrze chociaż że nie zacząłeś pisać o sobie
w trzeciej os. liczby pojedynczej jak twój AUTORYTET :-)
tak wiĘ, nie mam pojęcia o twoich autorytetach.

94. Data: 2017-06-08 15:17:25

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie, czyli reakcja jest na osobę, mniej na treść. Załóż sobie
> taką hipotetyczną sytuację, że Ewa pisze 2+2=22. Wyzywasz od debili,
> delikatnie zwracasz uwagę czy po prostu milczysz?

Auuuuć!

95. Data: 2017-06-08 16:21:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Próbowałaś zanegować sens rozmnażania się niektórych osób. I o tym
> właśnie rozmawiamy

Obrzydliwa kłamczucha z Ciebie. W każdym moim poście w tym wątku mówiąc o
rozmnażaniu cytuję artykuły i sama odnoszę się do in vitro - lub do dostępu
do on vitro, krętaczko.
Termin "in vitro" pojawia się tam konsekwentnie.
Z Tobą po prostu nie należy rozmawiać - chyba naprawię w końcu ten błąd,
tak jak to zrobiłam z Twoim adwersarzem cwietią.

96. Data: 2017-06-08 16:29:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Która akurat Tobie się nie podoba, bo akurat z niej nie musiałaś
> korzystać, więc łatwo ci szastać na prawo i lewo debilnymi wywodami.

Nie skazałabym NIGDY żadnego z moich dzieci na umieranie latami w
zamrażarce lub zgnicie w szambie. In vitro popieram pod JEDNYM warunkiem -
że WSZYSTKIE zarodki zostaną wszczepione. Takie jest i takie zawsze było
oraz takie pozostanie moje niezłomne stanowisko, zupełnie niezależnie
pokrywające się ze stanowiskiem KK, po prostu LUDZKIE. Skończ więc już to
swoje debilne zwracanie się do mnie i wykręcanie kota podogoniem, bo kot
mądrzejszy od Ciebie.

97. Data: 2017-06-08 16:32:06

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2017 o 16:29, Ikselka pisze:
> zamrażarce lub zgnicie w szambie. In vitro popieram pod JEDNYM warunkiem -
> że WSZYSTKIE zarodki zostaną wszczepione. Takie jest i takie zawsze było

Ja nawet wtedy nie popierałbym in-vitro. Uważam że każdy ma prawo do
naturalnego poczęcia. Czyjeś chciejstwo posiadania dzieci nie może innej
istoty do niczego zmuszać.

98. Data: 2017-06-08 17:08:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Ja nawet wtedy nie popierałbym in-vitro.

Ja je DOPUSZCZAM (nieściśle użyłam "popieram") - bo jeśli ktoś naprawdę
pragnie dzieci, to przyjmie każdy zarodek, a nie tylko jeden, a reszta do
szamba.
Aby to miało sens, potencjalna całkowita liczba zarodków powinna być pre
facto uzgadniana z ich rodzicami, albo urzędowo ograniczona do trzech i
osoby otrzymujące zgodę na in vitro powinny liczyć się z ciążą mnogą.
A nie że sobie wybiorą jedno z kilkunastu, i te pozostałe do kosza!!!

> Uważam że każdy ma prawo do
> naturalnego poczęcia.

I do naturalnej śmierci.

> Czyjeś chciejstwo posiadania dzieci nie może innej
> istoty do niczego zmuszać.

Oczywiście, że nie może. Tak jak czyjeś dzieciowe niechciejstwo
zakrzykiwane rzekomą autonomią brzuszną nie może zmuszać lekarza do
wykonania aborcji wbrew przekonaniom.

99. Data: 2017-06-08 17:29:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 15:13, Aiua40 pisze:
> W dniu 2017-06-08 o 14:01, Kviat pisze:

> oczywiście mam nadzieję że rozumiesz
> sarkazm i nie zwyzywasz mnie od płaskoczołych? :-)

Rozumiem. Nie zwyzywam :)

> ma się rozumieć ty genetykę i zagadnienia in vitro masz
> w...małym paluszku? :-) bosz...chyba zacznę się u ciebie
> leczyć!

Rozumiem. Nie zwyzywam :)

> podaj więc naukową kontrę a nie wyzwiska. :-)

Naukowa kontra jest dwa kliknięcia dalej, wystarczy zanim się coś
napisze sprawdzić samodzielnie. Mowa jest o kompletnych podstawach, a
nie o detalach na poziomie molekularnym.
Mam kontrować twierdzenia przeczące faktom?

Ile razy można tłumaczyć dorosłemu człowiekowi, że Ziemia nie jest
płaska, że od in vitro nie rosną bruzdy na czole, a ewolucja to nie jest
ciasteczkowy potwór, który "psuje/naprawia" geny bo ma w tym jakiś
ukryty cel? Albo człowiekowi, który ignoruje fakty historyczne stawiając
Hitlera za wzór cnót wszelakich i zapisuje się do faszyzującej
organizacji? I jeszcze się tym publicznie chwali.
Gdzie tu widzisz miejsce na naukową kontrę? To absurd jakiś.

Co do wyzwisk, pisałem już o tym, czasem dupę trzeba nazwać dupą :)

Ale nie przeginaj :)

Pozdrawiam
Piotr

100. Data: 2017-06-08 17:36:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 16:32, pinokio pisze:

> Ja nawet wtedy nie popierałbym in-vitro. Uważam że każdy ma prawo do
> naturalnego poczęcia.

Oprócz tych, którzy tego "prawa" nie mają bo np. potrącił ich samochód?
A kto ci dał prawo decydować, kto nie ma prawa?

> Czyjeś chciejstwo posiadania dzieci nie może innej
> istoty do niczego zmuszać.

LOL :)
Co ty bredzisz? Rodzice powinni najpierw poprosić przyszłe dziecko o
pozwolenie na bzykanko?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Dlaczego Europa (z)ginie.