Czary za kasę, a nie za drobniaki

111. Data: 2017-06-08 21:23:15

Temat: Re: Czary za kasę, a nie za drob niaki
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2017 o 16:21, Ikselka pisze:

> Obrzydliwa kłamczucha z Ciebie. W każdym moim poście w tym wątku mówiąc o
> rozmnażaniu cytuję artykuły i sama odnoszę się do in vitro - lub do dostępu
> do on vitro

No oczywiście, że tak. Przecież o tym piszę. Próbowałaś zanegować sens
rozmnażania się osób, które muszą skorzystać z in vitro, bo - i tu
nastąpiła cała seria pseudonaukowych debilnych wywodów, chyba nie muszę
cytować.

>, krętaczko.

Krętaczko.

Ewa

112. Data: 2017-06-08 21:25:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2017 o 16:29, Ikselka pisze:

> Nie skazałabym NIGDY żadnego z moich dzieci na umieranie latami w
> zamrażarce lub zgnicie w szambie. In vitro popieram pod JEDNYM warunkiem -
> że WSZYSTKIE zarodki zostaną wszczepione. Takie jest i takie zawsze było
> oraz takie pozostanie moje niezłomne stanowisko, zupełnie niezależnie
> pokrywające się ze stanowiskiem KK, po prostu LUDZKIE. Skończ więc już to
> swoje debilne zwracanie się do mnie i wykręcanie kota podogoniem, bo kot
> mądrzejszy od Ciebie.

No i teraz to ma sens. Jak najbardziej możesz sobie kazać wszczepiać
wszystkie zarodki albo nie poddawać się in vitro w ogóle.
Tylko jakim prawem uniwersalizujesz swoje chciejstwo na innych,
popierając to debilnymi pseudonaukowymi wywodami zaczerpniętymi z życia
bydła domowego?

Ewa

113. Data: 2017-06-08 21:26:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2017 o 16:32, pinokio pisze:
>Czyjeś chciejstwo posiadania dzieci nie może innej
> istoty do niczego zmuszać.

Stosując się do tej złotej myśli, szybko byśmy jako ludzie wymarli.

Ewa

114. Data: 2017-06-08 21:27:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2017 o 17:41, pinokio pisze:

> Ci których potrącił samochód już się poczęli

> Każdy ma prawo być powołanym do życia z miłości.

I każdy ma prawo być piękny, zdrowy, bogaty i wszechstronnie utalentowany.

> A nie na przykład z gwałtu czy in-vitro

Bo z in vitro to nie z miłości?

Ewa

115. Data: 2017-06-08 21:28:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2017 o 14:14, Przemysław Dębski pisze:

> Jak sobie z Qrką urządzacie z kogoś podśmiechujki to jest dobrze.

No pewnie. Zwłaszcza z siebie wzajemnie.

> Jak
> ktoś z Ciebie to nagle okazuje się, że to wcale miłe nie jest? Dobrze,
> już nie będę.

Żartować to trzeba umieć.

Ewa

116. Data: 2017-06-08 21:29:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2017 o 14:05, Przemysław Dębski pisze:

> Sądzisz, że gdyby miał świadomość że odpisuje Tobie, napisałby "I w
> końcu się czegoś nauczyłaś"? No bo skoro to odniesienie tylko do treści
> nie do osoby - to po co miał by inaczej Tobie inaczej Iksi?

Może napisałby inaczej, ale tak samo zaaprobowałby treść. A to chyba
najważniejsze, bo uczciwe.

Ewa

117. Data: 2017-06-08 22:00:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> No i teraz to ma sens. Jak najbardziej możesz sobie kazać wszczepiać
> wszystkie zarodki albo nie poddawać się in vitro w ogóle.
> Tylko jakim prawem uniwersalizujesz swoje chciejstwo na innych,

Prawem LUDZKIM: kiedy inni mordują swoje dzieci, mam obowiązek im to
uniemożliwić.

118. Data: 2017-06-08 22:03:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> I każdy ma prawo być piękny, zdrowy, bogaty i wszechstronnie utalentowany.

> Bo z in vitro to nie z miłości?

Z miłości, z miłości - z miłości własnej tych, którzy chcą WYBRAĆ SOBIE
jedno dziecko, a zabić pozostałe.

119. Data: 2017-06-08 22:10:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2017 o 22:00, Ikselka pisze:

> Prawem LUDZKIM: kiedy inni mordują swoje dzieci, mam obowiązek im to
> uniemożliwić.

Cieszę się bardzo, że uświadomiłaś sobie debilizm swoich poprzednich
wywodów i zmieniłaś linię argumentacyjną. Wprawdzie na podobnie debilną,
ale przynajmniej nie udającą naukowej.

Ewa

120. Data: 2017-06-08 22:14:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2017 o 22:03, Ikselka pisze:

> Z miłości, z miłości - z miłości własnej tych, którzy chcą WYBRAĆ SOBIE
> jedno dziecko, a zabić pozostałe.

Bo pewnie nie z miłości własnej ci naturalnie sobie poczynający.

Ewa

Dlaczego Europa (z)ginie.
O Borze i lesie!
Hipopotamy