Czary za kasę, a nie za drobniaki

81. Data: 2017-06-08 14:05:40

Temat: Re: Czary za kasę, a nie za drob niaki
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 13:52, FEniks pisze:

> A czy ta odpowiedź Kviata nie jest dowodem na coś wręcz przeciwnego?
> Czyli właśnie tego, że odniósł się do treści a nie osoby?

Sądzisz, że gdyby miał świadomość że odpisuje Tobie, napisałby "I w
końcu się czegoś nauczyłaś"? No bo skoro to odniesienie tylko do treści
nie do osoby - to po co miał by inaczej Tobie inaczej Iksi?

Dębska

82. Data: 2017-06-08 14:14:27

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 14:01, FEniks pisze:

> Doprawdy nie musisz być moim rzecznikiem.

Jak sobie z Qrką urządzacie z kogoś podśmiechujki to jest dobrze. Jak
ktoś z Ciebie to nagle okazuje się, że to wcale miłe nie jest? Dobrze,
już nie będę.

Dębska

83. Data: 2017-06-08 14:19:36

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 14:01, Kviat pisze:

> Jak ktoś używa sformułowań, że ewolucja czegoś potrzebuje ("a wręcz
> potrzeba istnienia osobników z takim cechami") albo, że ewolucja coś
> pamięta, to zwyczajnie pieprzy. To nie jest inny punkt widzenia, to
> jakaś metafizyka i braki w podstawowym wykształceniu, a nie nauka.

Czego znowu nie zroumiałeś? Wystarczy zapytać, chętnie wyjaśnię :)

Dębska

84. Data: 2017-06-08 14:20:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 13:08, Przemysław Dębski pisze:

> No ale to żadna tajemnica. Parę razy wprost o to zapytany, wprost
> potwierdził że tak jest, argumentując ~"pislam trzeba zwalczać pislamską
> postawą".

Wszystko ci się poplątało... :)

> no i jeszcze kviat :)

Bawi cię nick? Nie przejmuj się, dzieci na etapie przedszkola już tak mają.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

85. Data: 2017-06-08 14:23:16

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 14:20, Kviat pisze:

> Wszystko ci się poplątało... :)

Teraz uważaj. Znaczek ~ oznacza "mniej więcej"/"coś w tym stylu" :)

> Bawi cię nick? Nie przejmuj się, dzieci na etapie przedszkola już tak mają.

A co? Twój nick ma mnie zasmucać?

Dębska

86. Data: 2017-06-08 14:28:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 13:55, Przemysław Dębski pisze:

> Idź już do tej szkoły jaką tam sobie wybierzesz, może nauczą cię czytać
> ze zrozumieniem. Napisałem "mniejsze znaczenie" a nie "nie ma znaczenia".

A gdzie ja napisałem, że ty napisałeś "nie ma znaczenia"?
Urojenia postępują?

> I po drugie nie pochwaliłeś tylko okazałeś swoją wyższość mentorskim
> tonem.

Oczywiście. Pochwaliłem mentorskim tonem, tak jak to zwykle robi
nauczyciel w szkole. (*)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

(*) Nie zapominając o tym, że myślałem, że to ikselka... :)

87. Data: 2017-06-08 14:33:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 14:05, Przemysław Dębski pisze:

> Sądzisz, że gdyby miał świadomość że odpisuje Tobie, napisałby "I w
> końcu się czegoś nauczyłaś"?

Oczywiście, że tak bym nie napisał. W ogóle bym nie odpisał.
Po co miałbym tak odpisywać komuś, komu nie trzeba w co drugim poście
tłumaczyć, że 2+2=4?

> No bo skoro to odniesienie tylko do treści
> nie do osoby - to po co miał by inaczej Tobie inaczej Iksi?

Nie czy inaczej, tylko czy w ogóle :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

88. Data: 2017-06-08 14:36:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 14:19, Przemysław Dębski pisze:

> Czego znowu nie zroumiałeś?

A kto ci głupot nagadał, że nie zrozumiałem?

> Wystarczy zapytać, chętnie wyjaśnię :)

Przyczyn braków w wykształceniu nie trzeba wyjaśniać.
Są powszechnie znane :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

89. Data: 2017-06-08 14:42:36

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 14:28, Kviat pisze:

> A gdzie ja napisałem, że ty napisałeś "nie ma znaczenia"?
> Urojenia postępują?

Naprawdę masz problemy ze zrozumieniem. Napisałeś "Przecież odniosłem
się do treści", to tak jak byś odpowiadał na zarzut, że do treści się
nie odniosłeś. Dlatego uzmysłowiłem ci, że pisałem iż twoje _istniejące_
odniesienie do treści ma mniejsze znaczenie, a nie że pisałem, że nie
odniosłeś się do treści bo ona nie miała dla ciebie znaczenia - a
właśnie na to była twoja odpowiedź: "Przecież odniosłem się do treści".

> [...]
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr
>
> (*) Nie zapominając o tym, że myślałem, że to ikselka... :)

No to widać, że o pedagogice też nie masz zielonego pojęcia :)

Dębska

90. Data: 2017-06-08 14:51:42

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 14:33, Kviat pisze:

> Oczywiście, że tak bym nie napisał. W ogóle bym nie odpisał.
> Po co miałbym tak odpisywać komuś, komu nie trzeba w co drugim poście
> tłumaczyć, że 2+2=4?

> Nie czy inaczej, tylko czy w ogóle :)

No właśnie, czyli reakcja jest na osobę, mniej na treść. Załóż sobie
taką hipotetyczną sytuację, że Ewa pisze 2+2=22. Wyzywasz od debili,
delikatnie zwracasz uwagę czy po prostu milczysz?

Dębska

Dlaczego Europa (z)ginie.
O Borze i lesie!
Hipopotamy