Czary za kasę, a nie za drobniaki

131. Data: 2017-06-08 23:49:17

Temat: Re: Czary za kasę, a nie za drob niaki
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 23:20, FEniks pisze:

> A jednak próbujesz.

Jeśli danego dnia mam pogodne nastawienie powyżej (swojej) przeciętnej i
akurat z Tobą o czymś piszę, to tym nastawieniem strzelam też do innych.
Możesz sobie sprawdzić jak Ci się chce, w jaki sposób rozmawiałem dziś z
innymi. Reasumując, nie traktuję Cię w sposób wyjątkowy - co zdaje się
zasugerowałaś.

Dębska

132. Data: 2017-06-09 00:06:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Naprawdę sądzisz, że jak ktoś płodzi dziecko w kilka/naście/dziesiąt
> minut in łóżko, to robi to bardziej z miłości niż ktoś, kto się
> miesiącami, a często nawet latami, poddaje terapii, żeby je spłodzić in
> vitro? Kim Ty jesteś, żeby to oceniać? //ret.

Nie rozpatruję samego miejsca lub sposobu płodzenia, ani poziomu miłości do
potomstwa spłodzonego i żyjącego - ale poziom miłości do dzieci
spłodzonych po to, aby je za chwilę zabić zostawiając SOBIE przy życiu
jedno, jak kocię z topionego właśnie miotu.
Więc mi tu nie pieprz, bo nie trafiłaś na naiwniaczkę.

133. Data: 2017-06-09 00:22:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> pseudo
>
> Teraz dobrze.

To możesz siku i spać.

134. Data: 2017-06-09 07:20:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 19:40, Aiua40 pisze:

> nie, ale mogliby się zastanowić czy sam woleliby zostać poczęci na
> talerzyku pipetką między 7-15 w otoczeniu sterylnej bieli i zapachu
> środków dezynfekujących

Zawsze mogą zapytać tych, którzy żyją dzięki in vitro.

> czy w innych, bardziej zwierzęcych ;-)

Rozumiem. Nie zwyzywam :)

Pozdrawiam
Piotr

135. Data: 2017-06-09 07:27:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 23:40, Przemysław Dębski pisze:

> Za pierwszym razem nawet stawiałeś opór, twierdząc że ci
> się szkoła nie podoba ;)

Znowu nie zrozumiałeś. Jak zwykle :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

136. Data: 2017-06-09 07:32:24

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> Doprawdy? Zapoznaj się z faktami. Najczęstszymi wskazaniami do cc
> jest wielkość dziecka niewspółmierna do wielkości miednicy matki oraz
> inne nieprawidłowości kanału rodnego. Powinno się zaniechać cc celem
> wyeliminowania powielania tych wad u potomstwa.

Jest jakaś przyczyna, która powoduje, że konstrukcja kobiety zniechęca
ją lub wręcz uniemożliwia to, do czego kobieta została stworzona. Jak
sądzisz, czy może to być przyczyna psychiczna?

> Dziecko jest nie tylko kobiety.

Przeżyłem szok po tym Twoim stwierdzeniu Ewo. Czyżby Twoje poglądy
zaczęły ewoluować?

orodu/

> Ewolucyjne. Ale w ewolucję wkroczyło cc.

Tak jak zwykle robią to niedouki, którzy chcą się wykreować na bogów,
panów życia i śmierci.

> Ewa

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

137. Data: 2017-06-09 07:56:12

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> niesprzyjającym dla nich momencie. Być może ich cechy mają sens ale
> nie w obecnym środowisku. Jeśli w naszych warunkach nie przetrwają
> (co bardzo prawdopodobne), ich krzyżówka genów zostanie zapamiętana
> jako już zaistniała i wyeliminowana. Przez co drastycznie zmaleją
> szansę na odrodzenie się tej kombinacji w przyszłości, gdy będą dla
> nich warunki a wręcz potrzeba istnienia osobników z takim cechami.
> Wprowadzając do obrotu kombinacje dawno wyeliminowane zmuszasz
> ewolucję do ponownego "rozprawienia" się z nimi, co zatrzymuje nas w

"[...] Badacze dziedziczności rozumieją wszystko, co dotyczy ich
dziedziny, ale nie znają jej zakresu. Jak przypuszczam, urodzili się i
wychowali w tej gęstwinie faktów i naprawdę ją badają, nigdy nie
dochodząc do jej granic. Innymi słowy, zgłębiają wszystko, nie wiedząc,
co zgłębiają. [...]"

Tyle G.K Chesterton w książce "Eugenika i inne zło".

Od siebie dodam, że nieporozumieniem jest budowanie hipotez dla zjawisk
jeżeli nie rozumie się, bądź nie akceptuje, mechanizmu działania. A tak
właśnie zachowują się genetycy nie rozumiejący przyczyn i mechanizmu
przemian informacyjnych oraz celu, którego osiągnięciu te przemiany mają
służyć. Podobnie zresztą jak fizycy poszukujący ostatecznej
najdrobniejszej drobiny materii. Materii, która jest wytworem
Świadomości i służy jej tylko do samopoznania umożliwiając doznania
(doświadczanie) dostarczające jej wiedzy i umożliwiające wypełnienie tą
Wiedzą całej przestrzeni Świadomości.

138. Data: 2017-06-09 08:40:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Zawsze mogą zapytać tych, którzy żyją dzięki in vitro.

Wot retoryka lewaka.
Miażdżąco liczniejszej grupy tych, których zabito dzięki in vitro, nie
spytasz?

139. Data: 2017-06-09 09:17:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2017 o 00:06, Ikselka pisze:

> [...]
> spłodzonych po to, aby je za chwilę zabić zostawiając SOBIE przy życiu
> jedno, jak kocię z topionego właśnie miotu.

A niektórzy to nawet kotka ogonem będą odwracać tak długo, aż się w
końcu przekręci.
Mowa była o miłości własnej. Której nie Tobie u innych oceniać. Bo nie
masz pojęcia, jak zachowaliby się ci, którym szczęśliwie udało się
spłodzić naturalnie, gdyby im się to jednak nie udało. I pomijam tu już
skrajne patologie, w których to pijak w pijanym widzie płodzi dziecko
jak najbardziej naturalnie, i ile on ma w sobie miłości własnej a ile do
swych dzieci.

> Więc mi tu nie pieprz, bo nie trafiłaś na naiwniaczkę.

Więc nie pieprz o czymś, o czym nie masz pojęcia, a przynajmniej
zachowaj trochę umiaru w ocenie, bo nie trafiłaś na naiwniaczkę.

Ewa

140. Data: 2017-06-09 09:20:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2017 o 07:32, LeoTar Gnostyk pisze:

> Jest jakaś przyczyna, która powoduje, że konstrukcja kobiety zniechęca
> ją lub wręcz uniemożliwia to, do czego kobieta została stworzona. Jak
> sądzisz, czy może to być przyczyna psychiczna?

Tak, to na pewno kwestia tego, że nie przespały się w dzieciństwie ze
swoim ojcem. :/

> Przeżyłem szok po tym Twoim stwierdzeniu Ewo. Czyżby Twoje poglądy
> zaczęły ewoluować?

Ani odrobinę. Uważam tak, od kiedy dowiedziałam się, skąd się biorą dzieci.

Ewa

Dlaczego Europa (z)ginie.
O Borze i lesie!
Hipopotamy