Czary za kasę, a nie za drobniaki

181. Data: 2017-06-09 22:01:51

Temat: Re: Czary za kasę, a nie za drobniaki
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-09 o 21:14, Aiua40 pisze:

> to dosłownie tak jak senderek/enderek na samym początku
> ach, stare dobre czasy:-)

Ok.
Wolisz żyć w oparach paranoi zamiast zwyczajnie sprawdzić...
Już wiem, jesteś drugim wcieleniem chirka :)
Już ci chemtrailsy nie wystarczą do karmienia paranoi?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

182. Data: 2017-06-09 22:03:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

183. Data: 2017-06-09 22:11:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> A ja się cieszę, że pomogłam Ci po raz kolejny zapunktować u XL.

Ta zasługa przyćmiewa nawet stworzenie tu dla Dębskiej możliwości
wykazania się w usilnym próbowaniu bawienia Ciebie.
LOL

184. Data: 2017-06-09 22:14:36

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-09 o 22:01, Kviat pisze:

> Ok.
> Wolisz żyć w oparach paranoi zamiast zwyczajnie sprawdzić...
> Już wiem, jesteś drugim wcieleniem chirka :)
> Już ci chemtrailsy nie wystarczą do karmienia paranoi?

masz specjalizację z psychiatrii? :-)

185. Data: 2017-06-09 22:20:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Cóż z tego, że empatia do ludzi kończy Ci się na etapie zarodka.

Ci, którym pozwolono się urodzić, dają sobie doskonale radę bez niej - jak
widać po Tobie.

186. Data: 2017-06-09 22:21:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> wrote:

> masz specjalizację z psychiatrii? :-)

Sfszystkjego.

187. Data: 2017-06-09 22:24:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-09 o 22:14, Aiua40 pisze:

> masz specjalizację z psychiatrii? :-)

Bawię się twoim schorzeniem. To nieetyczne, ale nie podpisywałem
klauzuli sumienia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

188. Data: 2017-06-09 22:28:07

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-09 o 22:24, Kviat pisze:

> Bawię się twoim schorzeniem.

bawią cię choroby psychiczne? :-)

> To nieetyczne, ale nie podpisywałem
> klauzuli sumienia.

dobra twoja, panie doktorze :-)

189. Data: 2017-06-09 22:32:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> wrote:

> bawią cię choroby psychiczne? :-)

> dobra twoja, panie doktorze :-)

Iska, ładnie to tak podpuszczać chorego człowieka?
333-)

190. Data: 2017-06-09 22:44:57

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-09 o 22:32, Ikselka pisze:

> Iska, ładnie to tak podpuszczać chorego człowieka?
> 333-)

staram się być baaardzo delikatna :-) widzę w nim
niewykorzystane/uśpione pokłady dobra ;-)

Dlaczego Europa (z)ginie.
O Borze i lesie!
Hipopotamy
Londyn