Czary za kasę, a nie za drobniaki

11. Data: 2017-06-06 12:43:07

Temat: Re: Czary za kasę, a nie za drobniaki
Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 6 czerwca 2017 12:36:29 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Treść jest nieaktualna bo linki wygasły?

Jest duża różnica między wiki, a rozsądkiem i tym co tu napisali
http://prolifeclinic.pl/pl/naprotechnologia

> Porównywanie naprotechnologii do in vitro... żałosne :)

In Vitro powinno być ostatecznością, tak samo jak operacja.

12. Data: 2017-06-06 13:08:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-06 o 12:37, Przemysław Dębski pisze:

> Centurion Marek Szczurza Śmierć wyjaśni ci zaraz, że do mnie należy
> zwracać się per Hegemonie ;)

Dobrze Napoleonie... ups... Hegemonie.

> Prawdą jest, że przypadki takie jak twój, nie codzienie spotyka się w
> rzeczywistości.

Nie moja wina, że obracasz się w takim towarzystwie. Napoleonów...
ups... Hegemonów.

Bo jej nie zrozumiałeś :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2017-06-06 13:15:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-06 o 12:43, Bytomir Kwasigroch pisze:

> Jest duża różnica między wiki, a rozsądkiem i tym co tu napisali
> http://prolifeclinic.pl/pl/naprotechnologia

Oczywiście, że jest duża.
Już w pierwszym akapicie kłamią, a potem jest coraz gorzej.

Chcesz mnie przekonać do płaskiej Ziemi dając linka do strony, na której
piszą, że Ziemia jest płaska? No bez jaj :):)

> In Vitro powinno być ostatecznością, tak samo jak operacja.

I jest. Czego nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2017-06-06 13:24:54

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <b...@g...com> napisał w
wiadomości news:7299ccfa-db40-479b-984d-76125636a0ea@googlegrou
ps.com...

> [...]

> Porównywanie naprotechnologii do in vitro... żałosne :)

In Vitro powinno być ostatecznością, tak samo jak operacja.

Jako ciekawostka: jeden z gorących zwolenników in vitro nagle stracił zapał
i oświadczył, że my po prostu nie znamy pewnych tajemnic natury. Powinniśmy
więc z pokorą przyjąć, że jeśli coś jest- to jest to po coś. No bo jeśli ta
kobieta z tym mężczyzną nie może zajść w ciążę- to być może nie powinna.
Przyznał, że badania jednak wskazują na to (czemu zwolenicy in vitro
zaprzeczali), że ważne jest, który plemnik zapłodni dane jajo. Jest metoda
in vitro, która po prostu "wstrzeliwuje" losowo wybrany plemnik w komórkę
jajową. Efekty przynosiło to często opłakane (np wady genetyczne dziecka).
Naukowcy najczęściej uważali, że to, który plemnik zapłodni jajo jest
wynikiem rachunku prawdopodobieństwa. Jednak duża ilość wad genetycznych
dzieci wynikłych z zapłodnienia tą metodą temu zaprzeczała. Wielu lekarzy
proponuje więc zarzucić tę metodę. A nawet- dać sobie spokój z in vitro w
ogóle.

--
Chiron

15. Data: 2017-06-06 13:27:38

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.06.2017 o 13:24, Chiron pisze:
> temu zaprzeczała. Wielu lekarzy proponuje więc zarzucić tę metodę. A
> nawet- dać sobie spokój z in vitro w ogóle.

nareszcie jakieś rozsądne głosy w sprawie in-vitro

16. Data: 2017-06-06 13:34:27

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> I jest. Czego nie rozumiesz?

O, dochodzim My do konsensusa:)

Skoro in vitro jest ostatecznością, czemu złe jest promowanie innej metody?
Co cię tak oburzyło?

A może zły jest ten Chazan? Czy czepiasz się tych 700 tys?

Pełoski portal dla bezdomnych był lepszy?

17. Data: 2017-06-06 13:39:06

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-06 o 13:08, Kviat pisze:

> Dobrze Napoleonie... ups... Hegemonie.

A czy ja mógł bym zwracać się do ciebie - najświętsza panienko?
Wariatowi nie pozwolisz? :)

> Nie moja wina, że obracasz się w takim towarzystwie. Napoleonów...
> ups... Hegemonów.

Jeśli czujesz się winny, a takie postawienie sprawy powoduje pozbycie
się poczucia winy, to nie mam nic przeciwko byś mój żart konsekwentnie
brał za dobrą monetę :)

> Bo jej nie zrozumiałeś :)

Już lepiej, ale zbyt często używane przez ciebie. Popracuj nad
kreatywnością bo zanudzisz czytaczy :)

Dębska

P.S. To co ja tam wg. ciebie argumentowałem? Jakiś problem z odpowiedzią
(po wycięciu wnoszę)?

18. Data: 2017-06-06 13:39:40

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Chiron napisał:
> Jednak duża ilość wad genetycznych
> dzieci wynikłych z zapłodnienia tą metodą temu zaprzeczała.

Ale najpierw niech się pochwalą ile % z ich eksperymentów to kadłubki.

19. Data: 2017-06-06 14:08:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-06 o 13:34, Bytomir Kwasigroch pisze:

> O, dochodzim My do konsensusa:)

> Skoro in vitro jest ostatecznością, czemu złe jest promowanie innej metody?

_zamiast_
I okłamywanie, że jest skuteczna. A nawet, że bardziej skuteczna. I że
jest to leczenie niepłodności. I pierdyliard innych bzdur na ten temat.

> Co cię tak oburzyło?

Twoje niezrozumienie o czym jest mowa.

> A może zły jest ten Chazan?

A może są w lesie?

> Czy czepiasz się tych 700 tys?

A co cię tak dziwi?

> Pełoski portal dla bezdomnych był lepszy?

Wróbelek ma jedną nóżkę bardziej?

W ten sposób do swojego knsensusa nie dojdziesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2017-06-06 14:24:10

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-06 o 13:39, Przemysław Dębski pisze:

> A czy ja mógł bym zwracać się do ciebie - najświętsza panienko?

O pozwolenie pójścia do WC też musisz pytać?

> Wariatowi nie pozwolisz? :)

Zawsze wariatom pozwalam. No chyba, że muszą leżeć przypięci pasami.

> Jeśli czujesz się winny, a takie postawienie sprawy powoduje pozbycie
> się poczucia winy, to nie mam nic przeciwko byś mój żart konsekwentnie
> brał za dobrą monetę :)

Jeżeli nie stawiam po każdym zdaniu ":)", to nie znaczy, że się z ciebie
nie nabijam.
:)

Bo zbyt często nie rozumiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.