Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?

Data: 2013-09-09 21:47:50
Temat: Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Mon, 9 Sep 2013 21:42:56 +0200, Ikselka napisał(a):

> Poza tym babka żywnie kłamie, mówiąc "To był dziwny ślub. Zawarty w
> kościele, ale nie przekazany dalej do urzędu stanu cywilnego. To znaczy, że
> oficjalnie w polskich dokumentach jestem i zawsze byłam panną. Dlatego
> potem nie było rozwodu, a ślub został po prostu anulowany przez sąd
> biskupi."
> ŚLub zawarty przed Bogiem jest wazny niezaleznie od dokumentów cywilnych.
> Więc to nie brak dokumentów stał się powodem do uniewaznienia, tylko jej
> kłamstwo przed NSakramentem.

...a ponadto B.P. zdecydowanie odmówiła posiadania potomstwa, mówiąc o tym
m. in. w jednym z programów TV i doskonale to pamiętam ja i moi znajomi,
wspólnie to oglądaliśmy.

Zatem jeśli coś w kwestii obłudy W.C. W KWESTII MAŁŻEŃSTWA I KATOLICYZMU
jest dla Ciebie (do FEniksa to piszę, przypominam) jeszcze niejasne,
chętnie naświetlę.