Czeste krwotoki z nosa co poradzic?

1. Data: 2005-12-05 17:21:16

Temat: Czeste krwotoki z nosa co poradzic?
Od: Moyzesz <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow.
Mam problem, a wlasciwie to moja siostra ma.
Otoz jak juz wspomnialem ma ona czeste krwotoki z nosa.
Branie witaminek zaleconych przez lekarza nie pomaga.
Badanie krwi nic wiele nie wyjasnilo. Lekarz nie radzi wypalac,
bo mowi ze to bardzo boli i raczej to nie pomoze.
(Znam przypadki ze nie pomoglo). Siostra ma 16 lat, krwotoki ma od 4 lat,
ostatnio jakby czesciej. Dawniej tylko w lecie.

Moje pytanie, co pradzic? Jest jakis sposob? DO kogo sie udac?
Moze cos wiecie czego niby "specjalista" nie potrafi powiedziec?

Bardzo prosze o kazda pomoc

Karol

2. Data: 2005-12-05 17:33:06

Temat: Re: Czeste krwotoki z nosa co poradzic?
Od: "Neo" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Moje pytanie, co pradzic? Jest jakis sposob? DO kogo sie udac?
> Moze cos wiecie czego niby "specjalista" nie potrafi powiedziec?

Ja powiem tylko tyle - mam znajmego który mialwypalanie i idealnie mu to
zadzialalo.

3. Data: 2005-12-06 09:35:39

Od: "Janek" <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialem podobna sytuacje przez ok 5 lata (studiow)

pomoglo mi normalne zycie, regularne jedzenie,
warzywa owoce i do tego troche sportu.

4. Data: 2005-12-07 15:13:28

Od: "Macias" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mialem przypalanie naczyn robione kilkakrotnie, za kazdym razem byla
znaczaca poprawa na jakis czas, a nawroty problemu byly sie zdarzaly, ale
wynikaly z urazów mechanicznych bo trenowalem karate :)

Generalnie to "przypalanie naczyn" jest mniej bolesne od uklucia igla w
palec i trwa mniej niz minute czy dwie wiec nie ma sie czego obawiac.
POLECAM ten zabieg bo poprawia komfort zycia znaczaco....

5. Data: 2005-12-07 15:20:56

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Karol

zatkac kalem

6. Data: 2005-12-07 22:12:01

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 7 Dec 2005 16:13:28 +0100, *Macias*
<news:dn6u93$9q1$1@news.dialog.net.pl> napisał(a):

> [...]

> palec i trwa mniej niz minute czy dwie wiec nie ma sie czego obawiac.
> POLECAM ten zabieg bo poprawia komfort zycia znaczaco....

Ja już na żadne przypalanie nie pójdę. Tak straszne włosy mi w nosie
porosły, że aż zaczęły wyłazić z nosa i musiałam to wszystko, włos po włosku
wyrywać pencetą (co znowu osłabiło naczynka w nosie). Na szczęście drugi raz
już nie urosły :-) (nie wiem dlaczego, ale to i dobrze).

--
Kaja

lykam sline strzela w uszach co z tym fantem robic?Przewiało?
opatrunek na palcu
RTG płuc - rzuci ktos okiem?
coccygodynia - jak leczyc
kompresyjne zlamanie kregoslupa