Czosnek!

21. Data: 2015-04-05 21:45:06

Temat: Re: Czosnek!
Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Tadziu tyle lat w siesci?

22. Data: 2015-04-06 09:16:24

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-05 o 21:45, j...@g...com pisze:
> Tadziu tyle lat w siesci?

Witaj "Jeżu"
:))))
Ciekawe kto jeszcze z dawnych lat , oprócz Dirka i mnie ma pl.rec.ogrody
na podglądzie?
Czy TaBaza jeszcze istnieje?
Moi Klienci najczęściej wspominają o "Ogrodowisku" jako najbardziej
popularnym i najlepszym forum ogrodowym
:)
--
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal

23. Data: 2015-04-06 20:27:48

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-06 o 09:16, Tadeusz Smal pisze:

> Witaj "Jeżu"
> :))))
> Ciekawe kto jeszcze z dawnych lat , oprócz Dirka i mnie ma pl.rec.ogrody
> na podglądzie?

Ja. :-)

Krycha

> Czy TaBaza jeszcze istnieje?

Istnieje.
http://tabaza.info/modules.php?name=Tabaza

> Moi Klienci najczęściej wspominają o "Ogrodowisku" jako najbardziej
> popularnym i najlepszym forum ogrodowym
> :)

Pozdrawiam "starych" bywalców, Krycha.

24. Data: 2015-04-07 12:43:26

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-06 o 20:27, Krycha pisze:
> [...]
Ja też zaglądam.
A pamiętacie jak wyglądaliście naście lat temu?
Na tym zdjęciu są wszyscy - Krycha, Jerzu, Tadek, Jarko-Dirko i wiele
innych. Mali ogrodnicy już chyba pełnoletni?

Pozdrawiam,
Krzysztof

25. Data: 2015-04-07 12:44:27

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też zaglądam.
A pamiętacie jak wyglądaliście naście lat temu?
Na tym zdjęciu są wszyscy - Krycha, Jerzu, Tadek, Jarko-Dirko i wiele
innych. Mali ogrodnicy już chyba pełnoletni?
http://www.metal.agh.edu.pl/~wilk/spotkanie-B.R./spo
t17.jpg

Pozdrawiam,
Krzysztof

26. Data: 2015-04-07 16:01:55

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> A pamiętacie jak wyglądaliście naście lat temu?
> http://www.metal.agh.edu.pl/~wilk/spotkanie-B.R./spo
t17.jpg

Hejka. A patom priszła Krasnaja Armia i wsiech aswabażdiła.
Pozdrawiam nostalgicznie Ja...cki

27. Data: 2015-04-08 09:21:59

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-07 o 16:01, Dirko pisze:
> Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

t17.jpg

> Hejka. A patom priszła Krasnaja Armia i wsiech aswabażdiła.
> Pozdrawiam nostalgicznie Ja...cki

I dlatego niedaleko miejsca tamtego spotkania przebiega teraz Autostrada
Wolności. Nomen omen?

Krzysztof

28. Data: 2015-04-09 21:28:43

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-07 o 12:43, Krzysztof Wilk pisze:

> [...]
> Na tym zdjęciu są wszyscy - Krycha, Jerzu, Tadek, Jarko-Dirko i wiele
> innych. Mali ogrodnicy już chyba pełnoletni?

Że też tylu potrafiło się nas zebrać w jednym miejscu o tym samym czasie :-)
To było pewnikiem najbardziej liczne spotkanie.
Dzieci już są ponad pełnoletnie :-).

Krycha.

29. Data: 2015-04-09 21:34:18

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-08 o 09:21, Krzysztof Wilk pisze:

t17.jpg

> I dlatego niedaleko miejsca tamtego spotkania przebiega teraz Autostrada
> Wolności. Nomen omen?
>
> Krzysztof

Ciekawe, czy z powody tej autostrady jest teraz łatwiej dojechać w to
miejsce, czy raczej trudniej.

Najbardziej utkwiła mi w pamięci podróż do siedziby Jagody, gdzie
tworzyliśmy kawalkadę samochodów, aby się nie zgubić w terenie.
Wszyscy dojechali :-), a że trochę tarasowaliśmy przejazd innym,
- "trudno świetnie".

Pozdrawiam Krycha.

30. Data: 2015-04-10 12:37:06

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - "trudno świetnie".
i do tego
`wszystko gra i koliduje`
jak mówi MISTRZ Stanisław Michalkiewicz.

Czosnek co z niego zrobić.
Cięcie iglaków?
No i stało się!
Aeracja trawnika teraz?