Czosnek forever, czyli dyskisja o symfonii smaków

1. Data: 2003-07-19 14:06:09

Temat: Czosnek forever, czyli dyskisja o symfonii smaków
Od: "alex" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W większości wspaniałych przepisów prk do każdej potrawy wszyscy wpieprzają
(nie mylić z pieprzem) czosnek! No oki, mamy przez lata braci Żydów wpodle
naszej polskiej kuchni. Ale jak np. sporządzić dobrego pieczystego kurczaka,
pieczeń taką, czy inną bez sypania tego proszku. I jak piekły nasze babki,
gdy proszku czosnkowego nie było?
troll Alex

1. Data: 2003-07-19 14:07:06

Temat: Re: Czosnek forever, czyli dyskusja o symfonii smaków
Od: "alex" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alex" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
sorka za to "i" w topicu
troll-alex

1. Data: 2003-07-19 14:51:19

Od: "Agata Chabierska" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

o kurczakach sie nie wypowiem bo chodzącego nie jadam, chyba że robale w
czereśniach, ale czosnek mnie też męczy w każdej potrawie. nietowarzyska to
przyprawa i pamiętam o niej przez tydzień po jedzeniu. myślę że można ją
trochę zbojkotować bo niedługo będą lody z czosnkiem...

1. Data: 2003-07-19 17:30:41

Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata Chabierska napisał , Dnia 2003-07-19 16:51:

> nietowarzyska to przyprawa

Nietowarzyska jest tylko wtedy jak się ją je samemu - natomiast jak
wszyscy jedzą to nikt nic nie czuje, mało tego czosnek jest podobno
bardzo skutecznym afrodyzjakiem

Ja tam pobudzac się nie potrzebuje, bo młody jestem i libido mi odciski
na oczach robi - jak mawia moja koleżanka, ale czosnek i tak bardzo lubie.

--
"Kobiety są jak przekład: piękne nie są wierne, wierne nie są piękne."
(Bernard Shaw)

1. Data: 2003-07-20 00:26:47

Od: "Zuza" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wpieprzają
> (nie mylić z pieprzem) czosnek! No oki, mamy przez lata braci Żydów wpodle
Dlaczego tak przesadzasz? Nie lubie antysemityzmu. Bardzo lubie czosnek. Nie
mysle o nim przez tydzien po zjedzeniu, bo jem go kilka razy w tygodniu (do
twarozku dodaje, szpinaku, do mies, do salatki po grecku itd.). Do lodow nie
i raczej nie zamierzam. Antytowarzyski czosnek? Nie zauwazylam.
Antytowarzyska to dla mnie jest glupota.
Zuzka

1. Data: 2003-07-20 00:28:02

Od: "troll_alex" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuza" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> Dlaczego tak przesadzasz?
Bo lubię ostro przyprawione potrawy

>Nie lubie antysemityzmu.
Czy pisanie o czosnku w kategoriach negatywnych jest antysemityzmem? Teraz
Ty chyba przesadzasz!

> [...]
nie
> i raczej nie zamierzam. Antytowarzyski czosnek? Nie zauwazylam.
A to już odpowiedź nie moją wiadomość. To napisała Chabierska.

> Antytowarzyska to dla mnie jest glupota.
Tej tutaj pod dostatkiem!
troll_alex

1. Data: 2003-07-20 09:36:59

Od: "Zuza" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> o kurczakach sie nie wypowiem bo chodzącego nie jadam, chyba że robale w
> czereśniach,
Czyli, ze nie szkoda Ci tych robali? Nie jest Ci przykro, ze to Ty im
zjadasz te czeresnie, a nie one Tobie?
Zuzka

1. Data: 2003-07-20 11:13:39

Od: "troll_alex" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na oczach robi - jak mawia moja koleżanka, ale czosnek i tak bardzo lubie.
Rozumiem, że koleżanka personifikuje znane powiedzenie "... ci w oko"?
troll_alex

1. Data: 2003-07-20 14:47:37

Od: "Agata Chabierska" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Ależ ja nie stronię od mięcha ze względów litości - wręcz przeciwnie psa
sąsiadki utukłabym własnoręcznie, taki cham. Generalnie mój organizm od
dziecka dostaje spazmów na widok i zapach duszonych zwłok a poza tym jakoś
nie rajcują mnie te antybiotyki i inne cuda które pcha się w zwierzynę. Mam
wrażenie że moje ciało nie lubi mięcha, uwielbia za to naleśniki, kluchy,
lody i inne takie. Nie ma większej przyjemności zaś jak dogadzać ciału!
koneserka

1. Data: 2003-07-20 17:33:26

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 Jul 2003 16:51:19 +0200, "Agata Chabierska"
<a...@i...com> wrote:

> [...]
>przyprawa i pamiętam o niej przez tydzień po jedzeniu. myślę że można ją
>trochę zbojkotować bo niedługo będą lody z czosnkiem...

Wegetarianka? Ponoc wegetarianie nie powinni jadac czosnku ani cebuli.
Te warzywa ponoc niszcza w jelitach jakies bakterie (no sa przeciez
bakteriobojcze).
Ponoc czosnek i cebula wskazane tylko miesozercom.
Dowiedzialam sie o tym z kucharskiej ksiazki "krisznowcow", pewnie sie
wiec to z Ajurvedy wywodzi. Ciekawe co na to nauka oficjalna.

--
Pozdrawiam, Sabina

Komentuje na goraco.
Filety z kurczaka
Aby pańcie nie pisały na prk pamiętnika w papilotach
Łosoś z ananasem - prośba
propozycja na niskokaloryczne podjadanie w nocy