Re: Czule slowka

From: t...@c...com.pl (Magdalena Tokarska)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czule slowka
Date: 18 Feb 2000 12:41:14 +0100
Sender: r...@m...newsgate.pl

From: Marlena <l...@b...org.pl>

> Szanowne Panie czy wasi mezczyzni lubia wam mowic czule slowka lub slowo
kocham
> Panie i Panowie napiszcie co o tym sadzicie. Czy moje spostrzezenia co do
mezczyzn sa prawdziwe.
> Marlena

* moj osobnik chyba jeszcze nie jest tak bardzo rozleniwiony i nawet od
czasu do czasu mowi mi rozne czulosci. Ale faktem jest, ze czasem wyznaje
zasade - ze ja przeciez wszystko to powinnam wiedziec i ze po co powtarzac
rzeczy oczywiste. No bo przeciez oczywistym jest, ze mnie kocha ;-)

Zastanawiam sie czasami nad tym, czy taka powsciagliwosc w wyrazaniu
czulosci nie jest przypadkiem konsekwencja wychowania w rodzinie, gdzie
rzadko okazuje sie emocje (i pozytywne i negatywme)??? Ja mysle, ze to ma
duzy wplyw na dziecko a potem i dorastajacego czlowieka. I dotyczy to
zarowno kobiet jak i mezczyzn.

A tak z innej strony - to spotykam sie z zarzutami (coz tu ukrywac, czesto
zasadnymi) ze to kobiety czesto oczekuja, ze facet domysli sie o co im
chodzi. Wiec nie mowia o swoich oczekiwaniach tylko zloszcza sie, ze facet
ich nie rozumie.
Ale to temat na zupelnie inna dyskusje...

Pozdrawiam,
Mt.

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl