Czy Polakom grozi kastracja?!?!

1. Data: 2002-03-12 15:24:07

Temat: Czy Polakom grozi kastracja?!?!
Od: "Fantomas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapewne slyszeliscie o tym, ze Ministerstwo Zdrowia tnac koszty obcielo
niemal doslownie jadra chorych na raka prostaty pacjentow?!?! Moj ojciec
jest chory wlasnie na takiego raka i do tej pory leki, ktore mu pomagaly
byly refundowane. Od tego roku Ministerstwo nie planuje wciagnac ich na
liste. Oznacza to ze facet w wieku 66 lat dostajacy miesiecznie niecale
1000PLN emerytury, 700 zlotych bedzie musial wydac na same lekarstwa, albo -
co teraz proponuje Ministerstwo -poddac sie KASTRACJI. Czy w normalnym
panstwie takie dzialania sa normalne i w ogole mozliwe? Okaleczanie ludzi w
majestacie obowiazujecago prawa?!?!?!? Dla mnie jest to SKANDAL, a co Wy na
to?
Fantomas,
GG#: 15005

2. Data: 2002-03-12 15:38:14

Temat: Re: Czy Polakom grozi kastracja?!?!
Od: <z...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

W pelni popieram, z e jest to skandal. i posune sie dalej - niech kastracje
zaczna od siebie samych. Ci co sa jeszcze zdrowi, to profilaktycznie, nie
beda mieli w razie czego raka prostaty, a np. raka mozgu.!
zygrak
Użytkownik Fantomas <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a6l6hb$2uik$...@n...ipartners.pl...

3. Data: 2002-03-12 15:56:52

Od: "Corrado" <p...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest faktyczne ludobójstwo,bo co ma zrobić osoba która ma 700zł
świadczenia rentowego a na leki będzie musiała wydać właśnie tę kwotę.

4. Data: 2002-03-12 15:59:49

Od: "paola" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fantomas" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> majestacie obowiazujecago prawa?!?!?!? Dla mnie jest to SKANDAL, a co Wy

A co tu można na to. Rece opadaja !!!
Ale niestety nasze społeczeństwo ma tak krótka pamięć /a może to sentyment/,
że wybrało sobie takich rządzących na jakich chyba samo zasługiwało.
Jedyne co pozostaje to rzyczyć Panu Ministrowi i obecnym elitom
rządzącym aby wszyscy razem byli zmuszeni do poddania się kastracji. W
przyszłości mogłoby to uchronić nasz kraj przed ich możliwie równie
pomysłowymi potomkami.
Chociaż niestety wydaje mi się że już jest na to za późno.

pozdrawiam p.

5. Data: 2002-03-12 18:21:47

Od: "Joogi" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "paola" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ale niestety nasze społeczeństwo ma tak krótka pamięć /a może to
sentyment/,

...a Pani to zapewne ta mądra "elity" która głosowała inaczej... niestety,
proszę sobie uzmysłowić że wbrew temu co "mądre elity" próbują nam wmówić -
społeczeństwo nie jest głupią masą którą można otumanić "kiełbasą
wyborczą"... Gdyby tak było to cała ta demokracja nie miała by sensu... -
niech "mądre elity" wybierają sobie mądrych i uczciwych polityków bo
społeczeństwo jest durne i ciemne... To pani zapewne postuluje ... !

> że wybrało sobie takich rządzących na jakich chyba samo zasługiwało.
j.w.

> [...]
> rządzącym aby wszyscy razem byli zmuszeni do poddania się kastracji. W
> przyszłości mogłoby to uchronić nasz kraj przed ich możliwie równie

Podobne "żarty" wprowadził w życie Adolf Hitler... Element "słabszy
genetycznie" należy co najmniej "kastrować".
Nie przystoi więc tak żartować - zwłaszcza miłośnikowi "mądrych elit"

> Chociaż niestety wydaje mi się że już jest na to za późno.
Tak...o prawie 60 lat...

--
Joogi

6. Data: 2002-03-13 09:40:13

Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobne "żarty" wprowadził w życie Adolf Hitler... Element "słabszy
> genetycznie" należy co najmniej "kastrować".
> Nie przystoi więc tak żartować - zwłaszcza miłośnikowi "mądrych elit"

Ale my sie cofniemy nie o kilkadziesiat, tylko kilka tysiecy lat!
Do Sparty.

Tam osobniki chore eliminowano ze spoleczenstwa, aby mogly
rozmnazac sie tylko zdrowe i silne.

Spartanin Uapinski tez dazy do tego, aby chorzy na serce, cukrzyce czy
nowotwory
poumierali jak najszybciej
- ile to oszczednosci na lekach, na rentach, emeryturach...
I slupki beda szly w gore - bedzie co pokazac dziennikarzom na konferencji
prasowej.

Dzieci chore na cukrzyce tez minister chce wyeliminowac ze spoleczenstwa
- ciekawe kiedy zaproponuje, aby zrzucac je ze skaly..

przepraszam za niesmaczny ton, ale nie moge spokojnie patrzec,
jak "wybraniec ludu" teraz probuje ten lud wyniszczac.
Mam nadzieje ze jego psychopatyczne wizje zostana
poskromione przez kogos normalnego, albo chociaz przez
spoleczny sprzeciw.

smutno pozdrawiam
piotr

7. Data: 2002-03-13 10:04:55

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pezet" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Mam nadzieje ze jego psychopatyczne wizje zostana
> poskromione przez kogos normalnego, albo chociaz przez

A wiecie co mnie najbardziej denerwuje? Że nasz kochany minister za
każdym razem, na każdy zarzut odpowiada: "poczekajcie, zobaczycie, że
to się sprawdzi, na razie dopiero to chcemy wprowadzić, więc won z
krytyką, dopiero jak już wprowadzimy to oceniajcie"
I niby takie to logiczne...
Tylko ten pan nie zauważa, że teraz nie zarządza małą firemką. I jego
błędy będą się nam wszystkim odbijały przez wiele lat.
Mamy prawo patrzeć mu na ręce. Mamy prawo oceniać i protestować
przeciwko wprowadzaniu kolejnych durnot. Mamy prawo pilnować każdej
jego decyzji - i czepiać sie jak będzie bezsensowna. A on ma obowiązek
albo dokładnie wytłumaczyć, dlaczego uważa że "ten sposób rozwiazania
problemu będzie najlepszy", albo wycofać się z ewentualnej kretyńskiej
decyzji.
A po wszystkim, jak już cała opieka zdrowotna runie, pan minister
(wtedy już pewnie ex-minister) rozkładając ręce powie rozbrajająco:
"No jakoś nie wyszło..."
Pozdro
Massai

8. Data: 2002-03-13 14:03:29

Od: "Qtc" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Corrado" <p...@2...pl> napisał w wiadomości
> To jest faktyczne ludobójstwo,bo co ma zrobić osoba która ma 700zł
> świadczenia rentowego a na leki będzie musiała wydać właśnie tę kwotę.

Ciekawe, czy policzono ile beda wynosic dlugofalowe koszty kastracji. Zaloze
sie, ze wyjdzie na to samo, co kuracja. Az sie chce zyczyc panu ministrowi
raka prostaty cukrzycy, no i wykastrowania oczywiscie.
monika

9. Data: 2002-03-13 14:16:50

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qtc wrote:

> Użytkownik "Corrado" <p...@2...pl> napisał w wiadomości
> >

> Ciekawe, czy policzono ile beda wynosic dlugofalowe koszty kastracji. Zaloze
> sie, ze wyjdzie na to samo, co kuracja.

Chyba nie masz racji, ale może wypowie się ktoś, kto ma świeżutką wiedzę w tym
zakresie. Mogę się mylić, ale pamięć podpowiada mi, że kastracja była niegdyś
uważana za technikę skuteczniejszą niż "kastracja chemiczna", czyli zablokowanie
działania androgenów za pomocą leków. Nie jestem w stanie tego teraz sprawdzić,
może ktoś po prostu to wie. Różnica jest oczywiście taka, że "kastracja
chemiczna" jest odwracalna, a chirurgiczna nie - ale dla pacjenta z
zaawansowanym rakiem prostaty ambitne plany prokreacyjne są niekoniecznie
najwłaściwszym posunięciem. Te dywagacje pomijają w całości aspekt
psychologiczny, ale skoro już ktoś chce liczyć, to przynajmniej parę faktów
należy sprawdzić.

Leszek

10. Data: 2002-03-13 22:11:08

Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[.........]
> A po wszystkim, jak już cała opieka zdrowotna runie, pan minister
> (wtedy już pewnie ex-minister) rozkładając ręce powie rozbrajająco:
> "No jakoś nie wyszło..."

A powie to z fotela prezesa rady nadzorczej dobrze prosperujacego
(prywatnego) szpitala, ktory jako jeden z nielicznych bedzie
dobrze zarabial w nowej, zreformowanej rzeczywistosci.

I smiejac sie w nos, pokaze wszystkim gest Kozakiewicza...

pz

chirurgia plastyczna
mam pytanie
Jak uniezaleznic sie od kropli do nosa?