Czy TVP może jeszcze niżej upaść?

11. Data: 2004-05-07 13:38:23

Temat: Re: Czy TVP może jeszcze niżej upaść?
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in message
news:c7ev6q$cqe$7@atlantis.news.tpi.pl...

> Musisz w sobote wczesnie wstac (przed wpol do siodmej), wlaczyc telewizor
> (TVP1), a sie przekonasz ;)

To jakis program dla masochistow? Ostatecznie moge zrozumiec
wstanie w sobote przed wpol do siodmej, zeby robic cos wyjatkowo
ciekawego (np. isc w gory), ale, zeby wlaczyc telewizor?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2004-05-07 13:57:48

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marx" <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> napisal w
wiadomosci news:c7f8b2$ane$2@atlantis.news.tpi.pl...
> mirzan wrote:

> Moim zdaniem brytyjczycy robia najlepsze filmy przyrodnicze (nie tylko o
> ogrodach).
> M.

No wlasnie, polecam w niedziele i we wtorek wieczorem na hallmarku
"Morderstwa w Midsomer".
Trup sciele sie nieprawdopodobnie, ale za to w jakich przepieknych
krzaczkach, zagajniczkach czy ogródkach ;)

pozdrawiam Halina

13. Data: 2004-05-07 17:55:55

Temat: Re: Czy TVP mo?e jeszcze ni?ej upa???
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Halina wrote:

> [...]
> "Morderstwa w Midsomer".
> Trup sciele sie nieprawdopodobnie, ale za to w jakich przepieknych
> krzaczkach, zagajniczkach czy ogródkach ;)

Teraz w poniedziałek i we wtorek. Też go bardzo lubię. Żeby kiedyś
polska wieś wyglądała jak ta angielska pokazana w serialu.

Pozdrawiam
Bea

14. Data: 2004-05-07 22:09:08

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Marx" <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> wrote in message

> Moim zdaniem brytyjczycy robia najlepsze filmy przyrodnicze (nie tylko o
> ogrodach).

Jesli chodzi o przyrodnicze, to brytyjskie sa lepsze niz produkcji USA.
W filmach amerykanskich bardziej pokazuja ludzi, ktorzy je kreca niz sama
przyrode. Jest tez inny element, ktory mnie denerwuje: Nakreca pare scen i
walkuja je przez caly film. Niektore rzeczy tlumacza ogladajacym po pare
razy, do znudzenia.
Tak jakby jacys kretyni ten film ogladac mieli, ze nie wystarczy pokazac cos
raz, tylko trzeba zanudzac widza czyms, co juz wczesniej wiedzial. Filmy BBC
sa o niebo lepsze.

Pozdrawiam,
Bpjea

15. Data: 2004-05-07 22:30:59

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> To jakis program dla masochistow?

Tak, bo za wczesnie i nie jest ciekawy (na podstawie tych odcinkow, ktore
zdazylo mi sie obejrzec).
Z mojego punktu widzenia najlepszym programem o roslinach w publicznej
telewizji jest program dra Swierkosza "W rajskim ogrodzie". Nadawany jest
jednak na tyle rzadko i nieregularnie, ze niestety przegapilem niektore
odcinki.
Telewizja ma przeciez swoja misje. Gdziez ona jest? Jeden program naukowy o
roslinach raz na dwa tygodnie (lub rzadziej).
W tej kategorii nie wymieniam brytyjskiego programu o ogrodach, bo nie dosc,
ze obecnie nadawana jest powtorka, to program ten jest bardziej hobbistyczny
niz naukowy. Przyjemnie sie to oglada ale niewiele mozna sie z niego nowego
dowiedziec. Moge tylko wspominac telewizje edukacyjna jaka byla jeszcze w
polowie lat dziewiecdziesiatych.

> Ostatecznie moge zrozumiec
> wstanie w sobote przed wpol do siodmej, zeby robic cos wyjatkowo
> ciekawego (np. isc w gory) [...]

Albo zeby isc na ryby ale na ryby z reguly wstaje sie wczeniej ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

16. Data: 2004-05-08 07:26:24

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> telewizji jest program dra Swierkosza "W rajskim ogrodzie". Nadawany
> jest jednak na tyle rzadko i nieregularnie, ze niestety przegapilem

Bo zielsko jest jego pasja i to od razu widac.
Ja sie czasem zastanawiam, czy ci, ktorych pokazuje nasza cudna TV w
ramach programow ogrodowych nie sa przypadkiem z lapanki... i czy ich
aby kompost nie brzydzi i inne takie....

> Moge tylko wspominac telewizje
> edukacyjna jaka byla jeszcze w polowie lat dziewiecdziesiatych.

A ja sobie od czasu do czasu wlaczam czeska TV i odreagowuje.. Dlaczego
u nich w godzinach najwiekszej ogladalnosci moga isc audycje edukacyjne,
swietnie zrobione i wogole?
Wyobrazacie sobie w polskiej TV cale popoludnie poswiecone Latajacemu
Cyrkowy MP? Albo dwie godziny ciurkiem o winnicach, uprawie winorosli,
robieniu wina i takich tam? Albo o ogrodkach skalnych? Jak kiedys na to
trafilam, to siedzialam jak przymurowana, mimo ze za sztucznymi
gorotworami nie przepadam...
Moze to dlatego, ze lepsze piwo maja.. No nie wiem.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

17. Data: 2004-05-08 07:44:06

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> siedzialam jak przymurowana, mimo ze za sztucznymi
> gorotworami nie przepadam...
Górotwory ... dobre określenie! Już wiem dlaczego takie sztyczne
nasadzenia mi się nie podobają. Nie ma to jak naturalnie ukształtowane
wzniesienie (lub zbliżone koparką) na terenie posesji.
Pozdrawiam Miłka

18. Data: 2004-05-08 07:56:54

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> ramach programow ogrodowych nie sa przypadkiem z lapanki... i czy ich
> aby kompost nie brzydzi i inne takie....

Na poważnie, wydaje mi się, ze to jest taki szczebel (najniższy) do kariery
dziennikarza prowadzący? Była (może jest) jedna pani, która prowadziła
program dla rolników a potem zajęła się relacjami z pracy sejmu itp. czyli
polityką i w zupełnie innych porach i programach można bylo ją oglądać.

Pozdrawiam
Kaśka

19. Data: 2004-05-08 07:59:19

Od: Marx <s...@w...to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> [...]
> razy, do znudzenia.
> Tak jakby jacys kretyni ten film ogladac mieli,

oni kreca dla Amerykanow :)
Dobrze ze u nas nie ma reklam co 5 minut...

M.

20. Data: 2004-05-08 08:18:40

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c7g03d$kge$1@news.onet.pl,
JotHa napisał(a):
> Niezupelnie.
> Juz mi Basia wyjasnila, ze to byl program w regionalnej telewizji i to
> we czwartek wieczorkiem.
>
> Pozdrawiam
> Asia

Tak, program leciał na trójce o 19-ej. Pisałem dwukrotnie do redakcji rolnej
TVP, przypominałem im o bardzo dobrym kiedyś Magazynie Notowań, który
nadawali. Można było z programu TV wyczytać jaki temat będzie, nastawić
magnetowid i nagrać interesującą audycję. W ten sposób "nazbierałem" bardzo
dużo filmów. Teraz zna się tylko jakiś bardzo ogólny temat i trzeba by
siedzieć przed telewizorem i zgadywać, będzie coś interesującego mnie czy
nie. Najczęściej jest że nie. A wogóle porusza się dużo wątkowów w tych
audycjach obecnych a żaden do końca. Nie odpisali mi nic na oba maile. To po
co mają adres mailowy ? Eech, szkoda słów.
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

mapa