Re: Czy TVP może jeszcze niżej upaść?

From: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Czy TVP może jeszcze niżej upaść?
Date: 8 May 2004 07:26:24 GMT

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in
news:c7h38a$h26$3@nemesis.news.tpi.pl:

> Z mojego punktu widzenia najlepszym programem o roslinach w publicznej
> telewizji jest program dra Swierkosza "W rajskim ogrodzie". Nadawany
> jest jednak na tyle rzadko i nieregularnie, ze niestety przegapilem
> niektore odcinki.

Bo zielsko jest jego pasja i to od razu widac.
Ja sie czasem zastanawiam, czy ci, ktorych pokazuje nasza cudna TV w
ramach programow ogrodowych nie sa przypadkiem z lapanki... i czy ich
aby kompost nie brzydzi i inne takie....

> Moge tylko wspominac telewizje
> edukacyjna jaka byla jeszcze w polowie lat dziewiecdziesiatych.

A ja sobie od czasu do czasu wlaczam czeska TV i odreagowuje.. Dlaczego
u nich w godzinach najwiekszej ogladalnosci moga isc audycje edukacyjne,
swietnie zrobione i wogole?
Wyobrazacie sobie w polskiej TV cale popoludnie poswiecone Latajacemu
Cyrkowy MP? Albo dwie godziny ciurkiem o winnicach, uprawie winorosli,
robieniu wina i takich tam? Albo o ogrodkach skalnych? Jak kiedys na to
trafilam, to siedzialam jak przymurowana, mimo ze za sztucznymi
gorotworami nie przepadam...
Moze to dlatego, ze lepsze piwo maja.. No nie wiem.
Pozdrowienia - Ewa Sz.