Re: Czy TVP może jeszcze niżej upaść?

Data: 2004-05-08 07:56:54
Temat: Re: Czy TVP może jeszcze niżej upaść?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl>

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
news:Xns94E35FEFFE8Dewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.38
> "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in
>

> Bo zielsko jest jego pasja i to od razu widac.
> Ja sie czasem zastanawiam, czy ci, ktorych pokazuje nasza cudna TV w
> ramach programow ogrodowych nie sa przypadkiem z lapanki... i czy ich
> aby kompost nie brzydzi i inne takie....

Na poważnie, wydaje mi się, ze to jest taki szczebel (najniższy) do kariery
dziennikarza prowadzący? Była (może jest) jedna pani, która prowadziła
program dla rolników a potem zajęła się relacjami z pracy sejmu itp. czyli
polityką i w zupełnie innych porach i programach można bylo ją oglądać.

Pozdrawiam
Kaśka