Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Czy Was (qwa) poje...chało - ZA PRZEPROSZENIEM Re: Czy Was (qwa) poje...chało - ZA PRZEPROSZENIEM

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Czy Was (qwa) poje...chało - ZA PRZEPROSZENIEM

« poprzedni post następny post »
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!aotearoa.belnet.
be!news.belnet.be!news-out2.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabel
foon.nl!198.186.194.249.MISMATCH!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!po
stnews.google.com!s3g2000yqs.googlegroups.com!not-for-mail
From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy Was (qwa) poje...chało - ZA PRZEPROSZENIEM
Date: Sun, 27 Dec 2009 13:47:58 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 172
Message-ID: <9...@s...googlegroups.com>
References: <9...@s...googlegroups.com>
<6...@n...googlegroups.com>
<hh4lvp$gu2$1@inews.gazeta.pl> <hh4p45$el8$1@news.onet.pl>
<hh8gmn$a7b$4@news.onet.pl> <hh8hvn$f9a$1@news.onet.pl>
<hh8j6c$i36$1@news.onet.pl> <hh8k3k$kpo$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 67.228.166.110
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1261950478 17577 127.0.0.1 (27 Dec 2009 21:47:58 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Dec 2009 21:47:58 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: s3g2000yqs.googlegroups.com; posting-host=67.228.166.110;
posting-account=oxm6WwoAAABbNq-FrLxteMJGewUj6LHu
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.01; Windows CE;
PPC),gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:498468
Ukryj nagłówki


Chiron wrote:
> U�ytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisa� w wiadomo�ci
> news:hh8j6c$i36$1@news.onet.pl...
> > Chiron pisze:
> >> U�ytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisa� w wiadomo�ci
> >> news:hh8gmn$a7b$4@news.onet.pl...
> >>> Chiron pisze:
> >>>> U�ytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisa� w wiadomo�ci
> >>>> news:hh4lvp$gu2$1@inews.gazeta.pl...
> >>>>> "Hanka" <c...@g...com>
> >>>>> news:67f2e809-55c6-44fe-bde4-022d5003a583@n35g2000yq
m.googlegroups.com...
> >>>>>> On 26 Gru, 01:33, darr_d1 <d...@w...pl> wrote:
> >>>>>
> >>>>>>> S�uchajcie... Ja rozumiem
> >>>>>
> >>>>>> Chyba jednak NIE rozumiesz :)
> >>>>>
> >>>>>> Jak dla mnie, to masz dwa wyjscia:
> >>>>>> zaakceptowac
> >>>>>> albo
> >>>>>> pojsc sobie stad.
> >>>>>
> >>>>>>> Bo to mija siďż˝ z celem pisywaďż˝ na grupďż˝, na
> >>>>>>> kt�rej bodaj z 10% wypowiedzi jest na temat, a reszta to jedynie
> >>>>>>> strata czasu i (ewentualnie) konieczno�� "przebijania" si� przez
coďż˝
> >>>>>>> niechcianego, narzuconego i przypadkowego.
> >>>>>
> >>>>>> Cale zycie takie jest.
> >>>>>> Dlaczego oczekujesz, ze w juznecie bedzie inaczej?
> >>>>>> :)
> >>>>>
> >>>>> Kultury cz�owiek si� uczy.
> >>>>> Trzecie wyj�cie to uczy� g�upk�w rozumu, ale...
> >>>>> ale?
> >>>>> ale cho� dobrze "darr_d1" zacz�� - to �le zacz��,
> >>>>> bo jak mo�e innych nauczy� podpisywania si� pod tekstem
> >>>>> osoba, kt�ra sama si� nie podpisuje? :-)
> >>>>> Edward Robak* z Nowej Huty
> >>>>> ~>ďż˝<~
> >>>>> mi�o�nik m�dro�ci i nie tylko :)
> >>>>
> >>>> Oddziel cz�owieka, Tw�j stosunek do niego- od tego, co g�osi. Czy to
> >>>> takie trudne?
> >>>
> >>> Sprawozdanie z raju / Herbert
> >>>
> >>> W raju tydzie� pracy trwa trzydzie�ci godzin
> >>> Pensje s� wy�sze ceny stale zni�kuj�
> >>> Praca fizyczna nie meczy (wskutek mniejszego przyci�gania)
> >>> Rabanie drzewa to tyle co pisanie na maszynie
> >>> Ustr�j spo�eczny jest trwa�y a rz�dy rozumne
> >>> Naprawdďż˝ w raju jest lepiej niz jakimkolwiek kraju
> >>>
> >>> Na pocz�tku mia�o by� inaczej-
> >>> �wietliste kr�gi ch�ry i stopnie abstrakcji
> >>> Ale nie uda�o si� oddzieli� dok�adnie
> >>> Cia�a od duszy i przychodzi�a tutaj
> >>> Z kropla sad�a nitka mi�sni
> >>> Trzeba by�o wyci�gn�� wnioski
> >>> Zmieszaďż˝ ziarno absolutu z ziarnem gliny
> >>> Jeszcze jedno odst�pstwo od doktryny ostatnie odst�pstwo
> >>> Tylko Jan to przewidzia�: zmartwychwstaniecie cia�em
> >>>
> >>> Boga ogl�daj� nieliczni
> >>> Jest tylko dla tych z czystej pneumy
> >>> Reszta s�ucha komunikat�w o cudach i potopach
> >>> Z czasem wszyscy beda ogl�dali Boga
> >>> Kiedy to nast�pi nikt nie wie
> >>>
> >>> Na razie w sobot� o dwunastej w po�udnie
> >>> Syreny rycz� s�odko
> >>> I z fabryk wychodzďż˝ niebiescy proletariusze
> >>> Pod pacha nios� niezgrabne swe skrzyd�a jak skrzypce
> >>>
> >>> ***
> >>>
> >>> "Ale nie uda�o si� oddzieli� dok�adnie
> >>> Cia�a od duszy..."
> >>>
> >>> no chiron, za bary si� �ap ze sob� i oddzielaj...!
> >>
> >>
> >> Fajne to- szczeg�lnie w wykonaniu Kaczmarski- Gintrowski. Jednak nie na
> >> temat. Mnie po prostu chodzi o to, �e nawet, jak si� kogo� nie lubi, w
> >> wielu sprawach nie zgadza- jak ten cz�owiek g�osi co�, z czym
> >> si�zgadzamy- powinni�my to wyrazi�. Nonsensem wr�cz jest ��czenie
danej
> >> racji z cz�owiekiem, kt�ry j� g�osi. To ogromne ograniczenie w uczeniu
> >> si�, na przyk�ad.
> >
> > a dlaczego nie na temat?
> > "Ale nie uda�o si� oddzieli� dok�adnie
> > Cia�a od duszy..."
> > moim zdaniem - idealnie na temat.
> >
> > oddzielajmy ide� od cz�owieka.
> >
> > ale to niemo�liwe :)
>
> Wyobra� sobie alkoholika, kt�ry opowiada, jaki to szkodliwy jest alkohol.
> M�wi sensownie, daje przyk�ady, �r�d�a bada�, w�asne do�wiadczenia,
etc.
> Jednak- sam chleje nadal. W naszej kulturze przyj�o si� (niestety!) negowa�
> w czambu� to, co taki cz�owiek g�osi. I to w�a�nie bardzo przeszkadza w
> uczeniu si�. Poza tym- w wielu innych kulturach jest mo�liwe oddzielenie
> nauczyciela od nauki. Ja te� jestem za- st�d cz�sto daj� temu wyraz. Tw�j
> przyk�ad natomiast nie ma zastosowania do tego w�tku, ale do innego- kt�ry
> tu sobie rozwijamy z Robakksem: a mianowicie Robakks upiera si�, �e mo�na
> oddzieli� cz�owieka od obywatela, a ja mu na to, �e taki rozdzia� jest
> sztuczny. I tu Tw�j przyk�ad jest adekwatny. Dzi�kuj� Ci za niego.
> --
> Serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron
>
>
> 1. Znale�� cz�owieka, z kt�rym mo�na porozmawia� nie wys�uchuj�c
bana��w,
> konowa��w, idiotyzm�w cwaniackich, �garstw, fa�szywych zapewnie�,
tanich
> spro�no�ci lub specjalistycznych be�kot�w "fachowca", dla kt�rego
bran�owe
> wykszta�cenie plus umiej�tno�� trzymania widelca jest ca�� jego
kulturďż˝,
> kogo� bez p�askostopia m�zgowego i bez lizusowskiej mentalno�ci- to
znale��
> skarb.
> - Waldemar �ysiak
>
> 2. Jedyna godna rzecz na �wiecie tw�rczo��. A szczyt tw�rczo�ci to
tworzenie
> siebie
> Leopold Staff


Trudno to przyznać, ale rodzielenie Robakksa właśnie jest
autentyczne,Robakks ma rację, bo ludzi to masz na całym świecie, a o
obywatelach to się mówi; obywatel niemiec, obywatel francji itd;
obywatel to pochodzenie z danego państwa, a człowiek jest ponad tymi
podziałami, jest uniwersalny.


 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
27.12 tren R
27.12 Chiron
27.12 darr_d1
27.12 tren R
27.12 darr_d1
27.12 medea
27.12 darr_d1
27.12 tren R
27.12 Qrczak
27.12 Chiron
27.12 Chiron
27.12 tren R
27.12 tren R
27.12 tren R
27.12 darr_d1
Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 7-11a
Vitruvian Man - parts 1-6
Dlaczego faggoci są źli.
samotworzenie umysłu
Re: Zachód sparaliżowany
Irracjonalność
Jak z tym ubogacaniem?
Trzy łyki eko-logiki ?????
Jak Ursula ze szprycerami interesik zrobiła. ?
Naukowy dowód istnienia Boga.
Aktualizacja hasła dla Polski.
Kup pan elektryka ?
Sztuka Edukacji wer. 6462
Próbna wiadomość
Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Senet parts 1-3
Senet parts 1-3
Chess
Chess
Vitruvian Man - parts 7-11a
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 7-11a
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 1-6