Czy Was też?

21. Data: 2001-05-10 18:03:32

Temat: Re: Czy Was też?
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Krysia napisał(a):

> From: "Janusz Czapski" <j...@l...pl>
> Subject: Re: Czy Was też?
>
> A feee :))))
> Złotooka jest jak zaklęta królewna, a inne ...

Żadne mi tam feee! Złotook to nie jest robal. Często mu w złote ślepka
zagladam to wiem. Robala tak uskrzydlonego widziałaś kiedyś????
:-))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

22. Data: 2001-05-10 18:48:17

Od: k...@p...onet.pl (Krysia) szukaj wiadomości tego autora

From: "Janusz Czapski" <j...@l...pl>
Subject: Re: Czy Was też?

> Żadne mi tam feee! Złotook to nie jest robal.
Często mu w złote ślepka
> zagladam to wiem. Robala tak uskrzydlonego
> [...]

Dla mnie wszystko co ma więcej niż cztery łapy,
chodzi, lata, pełza, gryzie moją Córę, ucieka na
Mój widok muuusi być robalem. Także kawalerowie
Młodej.

A o złotooce to tylko ars poetica :))))

Krysia

23. Data: 2001-05-11 07:03:12

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> A ja jak żyję nie widziałem złociutkiego robala! :-)))))))))))

To znaczy, ze niewiele widziales :))))))))))))))))

Pozdrawiam,
robal.

24. Data: 2001-05-11 07:04:54

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia wrote:

> Zlociutka ja nie o Tobie!!! Tak mi przykro, ze zle
> zinterpretowalas :((((

Nie ma sprawy - moj mozg wczorja juz ok. 11:00 osiagnal temperature ok.
1000 ^C (fakt, ze nie wyparowal zawdzieczam tlyko powloce antyodparowej)
i moze stad niezrozumienie....

> Myslalam o róznych sposobach na zniechecenie
> sasiadów i nauczenie ich kultury !

Wiesz, cham zawsze chamem pozostanie - uczenie chama kultury to strata
czasu.
Takiemu co najwyzej mozna morde obic, wtedy zrozumie.

Pozdrawiam,
robal.

25. Data: 2001-05-11 07:07:10

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Pewnie z nerwów nie do końca odczytałaś list Krysi.

Z przegzrania i przemeczenia (mam w biurze okno po slonecznej i ani odrobiny
cienia czy wiatru, a klima nie dzial i nie bedzie dzialac).

> Próg sąsiadów wysmarowany walerianą (choć nie wiem czy teraz za demokracji
> to produkują?) i otwarte drzwi na klatkę schodową.

Mozna kupic, natomiast jest to sposb o tyle niedobry, ze meczy tez innych
mieszkancow klatki, a szczegolnie pietra. Reszta sasiadow z tamtego pietra poki
co nic mi nie zawinila....

> Jeżeli dobre osiedle to w porywach można dojść do 200 kotów pod
> drzwiami!!!! :-))))))))

Mysle, ze mogloby byc nawet wiecje, bo tu nad jeziorkami to sporo kotow
zyje....

Pozdrawiam,
robal.

26. Data: 2001-05-11 07:08:16

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Żadne mi tam feee! Złotook to nie jest robal. Często mu w złote ślepka
> zagladam to wiem. Robala tak uskrzydlonego widziałaś kiedyś????

No a ja? Tez ma niekiedy nadmiar skrzydelek :))))))))))))) (szczeg9olnie
jak mosze potrojnego aniolka udawac)

Pozdrawiam,
robal.

27. Data: 2001-05-11 12:02:46

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich i musze zadac niedyskretne pytanie
KIEDY WY MACIE CZAS NA PRACE W OGRODKACH bo ja nie zawsze zdaze podlac kwiat
y w doniczkach
Pewnego dnia Krysia <k...@p...onet.pl> ośmielił się napisać: 03fe01c0d
970$7f470820$13f860d9@krysia...

28. Data: 2001-05-11 14:45:56

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ula Głuszek" wrote:

> witam wszystkich i musze zadac niedyskretne pytanie
> KIEDY WY MACIE CZAS NA PRACE W OGRODKACH bo ja nie zawsze zdaze podlac kwiat
> y w doniczkach

Ogordu to ja nie mam, ale za to ponad 30 roslin w doniczkach w domu + balkon,
wiec moge zdradzic, jak ja znajduej na to czas. Wyjasnie na przykladzie:
Sobota rano, normalni ludzie jeszcze spia. Otwieram oczy: ocho, slonce mocno
prazy, trzab podlac rosliny zanim zacznie na dobre przypiekac (jest np. ok.
8:00). Jak podlac, to i chwasty wypielic, zeschle liscie zebrac, spradwzic, czy
nie ma szkodnikow (ew. zpalanowac oprysk na wieczor), pozraszac, pozachwycac
sie. Burczy mi w brzuchu, ale ciagle powtarzam soebie, ze nie nalezy byc takim
strasznym egoista: roslinki pierwsze (o czekajacym praniu, sprzataniu, artykule
juz nie wpsomne). I tak schodzi mi sie do np. 12:00 (to przez to bezczynne
zachwyanie sie). Tym sposobem, nie jedzac, nie robiac wielu innych rzeczy, mam
czas na roslinki. I nawet nie jest mi tego zal. Moj misiek jeszcze niedawno sie
burzyl, ze zamiast siedziec nad doktoratem, to sie jakims zielskiem bawie. Ale
teraz w koncu sie "wyhodowal" jak nalezy i juz sam mi nowe dokupuje
:))))))))))))))
Jak widzisz, czas jest na roslinki.....tylko na cos innego nie ma :]

Pozdrawiam,
robal.

29. Data: 2001-05-11 21:15:02

Od: WuTomek <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski pisze:

>6 maja ubiegłego roku -6 stopni wykosiło mi moje roślinki. :-(
>W tym roku 6 maja jakoś sie udało. Jednak nadal niepokój mnš telepie.
>Będzie ten drański przymrozek z okazji ogrodników czy tez nie?
>Czy Was to też niepokoi? :-((((
>Pozdrawiam
>Janusz

Czy w związku z tym posadzenie pacioreczników, dalii, krokosmi i
begoni w początkowych dniach maja będzie groziło większą katastrofą?

--
Pozdrowienia

Ewa

30. Data: 2001-05-14 12:24:28

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@r...prv.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> mieszkancow klatki, a szczegolnie pietra. Reszta sasiadow z tamtego pietra

Sluchajcie, a z knajpa tez mozna by tak zrobic? Kotów na osiedlu dostatek, a
knajpa uciazliwa bywa.

Pozdrawiam, Basia.

Do Basi, ale inni też mogą mi radzić:-)
kilka pytanek :-)