Re: Czy glutaminian sodu szkodzi?

21. Data: 2010-12-03 13:28:49

Temat: Re: Czy glutaminian sodu szkodzi?
Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-03 14:20, Ikselka pisze:

> Ja mam relacje np wprost z pewnej piekarni. Opowiadają mi jej pracownicy,
> jakie zabiegi się stosuje, żeby w czarodziejski sposób powiększyć wagę
> chleba w stosunku do wagi użytej mąki.
> Takze stosowanie tzw dodatków piekarskich, tzw polepszaczy, robi swoje.
> Tzn nam - koło pióra. Zdrowotnego.
>
> Na polu wędliniarskim jest podobnie.
> I nie tylko.
> Jemy sól z solą i solą poganiamy.

No i znów twoi znajomi.
Podaj jakieś prawdziwe dane, bo piszecie o wszystkich ludziach w Polsce.
Jeżeli twoi znajomi przestaną się myc, to napiszesz,że wszyscy ludzie w
kraju śmierdzą? Jeżeli zaczniecie jeść gówno, to nie znaczy że wszyscy
robią tak samo.
Gdzie te dane o spożyciu soli przez przeciętnego Kowalskiego?

22. Data: 2010-12-03 14:07:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Dec 2010 14:28:49 +0100, Dawid napisał(a):

> No i znów twoi znajomi.

Mam ich sporo - pracują w różnych dziedzianach, mają zakłady, ale niektórzy
są szeregowymi pracownikami. Od nich dowiaduję się różnych ciekawych
rzeczy.
A że niektórzy są pracownikami PIH (czy jak się to zwie), San-Epid itp, no,
nasłucham się ja też od nich, nasłucham.

> [...]
> robią tak samo.
> Gdzie te dane o spożyciu soli przez przeciętnego Kowalskiego?

Na pewno są takie dane, ale mnie osobiście one do niczego nie są potrzebne,
więc tym bardziej ich nie poszukam, aby Tobie coś udowadniać. Pilnuję, aby
moja rodzina nie jadła za dużo soli. Polegam na własnym myśleniu, a nie na
danych uśrednionych. I tobie radzę robić podobnie.

23. Data: 2010-12-03 14:49:08

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-03 15:07, Ikselka pisze:
> [...]

> moja rodzina nie jadła za dużo soli. Polegam na własnym myśleniu, a nie na
> danych uśrednionych. I tobie radzę robić podobnie.

No to może pytanie nie do ciebie.
Natomiast reszta mówiąca w imieniu całej Polski, powinna takie dane
przedstawić.Inaczej całe ich wywody to stek kłamstw lub takie sobie
bredzenie z nudów.Używam wszystkiego z umiarem, często słucham i stosuję
się do rad innych, nawet twoich.Wszystko w nadmiarze jest szkodliwe,
dlatego trzeba zachować umiar,a nie przestać używać np.soli.
Natomiast, wracając do danych, osoby które tak ładnie wszystkich
uśredniły, niech podadzą skąd te dane.Bardzo jestem ciekawy i tyle.

24. Data: 2010-12-03 15:10:16

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dawid" <m...@n...pl> wrote in message
> [...]

Natomiast, wracając do danych, osoby które tak ładnie wszystkich
uśredniły, niech podadzą skąd te dane.Bardzo jestem ciekawy i tyle.
Pozdrawiam

Te dane to i tak średnia statystyczna.

25. Data: 2010-12-03 15:23:25

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-03 16:10, Panslavista pisze:
> [...]
> Natomiast, wracając do danych, osoby które tak ładnie wszystkich
> uśredniły, niech podadzą skąd te dane.Bardzo jestem ciekawy i tyle.

Podaj zródło tych danych.

26. Data: 2010-12-03 15:34:15

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-03 14:15, Dawid pisze:

> No właśnie, również mnie to interesuje.
> Może ktoś poda, skąd te dane o soli w Polsce?
> Okaże się, że z jakiegoś brukowca, albo z telewizji polskiej.

Oczywiście.
http://www.izz.waw.pl/pdf/1_Traczyk_26_09_08r.pdf

I reszta:
http://www.google.com/search?hl=pl&q=spo%C5%BCycie+s
odu+w+populacji+polskiej

Miłej lektury.

--
Pozdrawiam - Aicha

27. Data: 2010-12-03 15:47:19

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-03 16:34, Aicha pisze:

> Oczywiście.

BTW, naukowcy występujący w TV są mniej wiarygodni niż piszący w
czasopismach naukowych?

--
Pozdrawiam - Aicha

28. Data: 2010-12-03 15:57:07

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-03 16:47, Aicha pisze:

> BTW, naukowcy występujący w TV są mniej wiarygodni niż piszący w
> czasopismach naukowych?

Wierzysz we wszystko co powiedzą naukowcy?

29. Data: 2010-12-03 17:23:22

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-03 16:57, Dawid pisze:

> Wierzysz we wszystko co powiedzą naukowcy?

Akurat w tej kwestii - producenci leków przeciwnadciśnieniowych,
zażywanych do końca życia, powinni mieć z naukowcami na pieńku :>

--
Pozdrawiam - Aicha

30. Data: 2010-12-04 15:44:33

Od: Bogus <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Ja mam relacje np wprost z pewnej piekarni. Opowiadają mi jej pracownicy,
> jakie zabiegi się stosuje, żeby w czarodziejski sposób powiększyć wagę
> chleba w stosunku do wagi użytej mąki.

Mowisz nic nie mowiac. Moze chcialabys podzielic sie z nami tymi
rewelacjami?

SKOPEK...
Re: ma ktoś SUPER PRZEPIS
Re: Sól do kawy
ANGELINA JOLIE New Latest SEXY Tape RELEASED
czajniki elektryczne zelmera