Czy ikselka doniesie na Senyszyn?

11. Data: 2017-06-21 08:01:49

Temat: Re: Czy ikselka doniesie na Senyszyn?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> W dniu 2017-06-20 o 22:48, XL pisze:
>> <Kviat> wrote:
>>> W dniu 2017-06-20 o 21:53, XL pisze:
>>>> <Kviat> wrote:
>>>>> W dniu 2017-06-20 o 19:47, XL pisze:
>>>>>> <Kviat> wrote:
>>>>>>> W dniu 2017-06-20 o 19:12, XL pisze:
>>>>>>>> <Kviat> wrote:
>>>>>>>>> http://polityczek.pl/index.php/uncategorised/4555-se
nyszyn-napisala-list-do-jakiego-zapytal-pan-co-tusk-
zalatwil-dla-polski-zalatwil-to-duda-ulaskawienie-ka
minskiemu

> Więc postanowiłaś go tak po katolicku
postraszyć, bo ma żółte papiery?

Postraszyć kogoś z żółtymi papierami, że odpowie za pisanie głupot? Sam też
je masz chyba.

12. Data: 2017-06-21 08:03:11

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 20 czerwca 2017 19:47:59 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
>
> Tobie chyba też, skoro szukasz darmowej porady?

> Sorry, osoby POkroju Senyszyn omijam z daleka. Bo głupotą też można się

niekoniecznie, iksekus:)

kocham Ciebie,
jacek

13. Data: 2017-06-21 08:26:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> postraszyć, bo ma żółte papiery?
>
> Postraszyć kogoś z żółtymi papierami, że odpowie za pisanie głupot? Sam też

Takie cwaniaki jak glob niczego się nie boją - choćby dlatego, że tacy jak
ty obłudnicy do bronienia go zawsze się znajdą. Bezkarnie może TUTAJ zatem
robić co chce. Tzn. ON tak uważa, bo jest szurnięty. Jak będę naprawdę
chciała go spionować, to są na to lepsze sposoby niż straszenie w
internecie.
Po prostu BEZ UPRZEDZENIA zgłoszę gdzie trzeba, że wariat grozi mi
śmiercią. Zamkną go w pokoju bez klamek i tyle.

14. Data: 2017-06-21 10:57:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-21 o 08:26, XL pisze:
> [...]
> ty obłudnicy do bronienia go zawsze się znajdą. Bezkarnie może TUTAJ zatem

To tak jak ty.

> Tzn. ON tak uważa, bo jest szurnięty.

To tak jak ty.

> Jak będę naprawdę
> chciała go spionować, to są na to lepsze sposoby niż straszenie w
> internecie.

To po co korzystasz z tych gorszych i go straszysz?

> Po prostu BEZ UPRZEDZENIA zgłoszę gdzie trzeba, że wariat grozi mi
> śmiercią. Zamkną go w pokoju bez klamek i tyle.

Pokaże twoje posty i zakwalifikują to jako obronę konieczną :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2017-06-21 12:41:34

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 21 czerwca 2017 08:26:34 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
> Po prostu BEZ UPRZEDZENIA zgłoszę gdzie trzeba, że wariat grozi mi
> śmiercią. Zamkną go w pokoju bez klamek i tyle.

kto Cie straszy, iksekus?
przyjedz do mnie
Nowomiejska 70 A
Augustów

dane prawdziwe,
tak zresztą jak zawsze.

jacek

16. Data: 2017-06-21 13:58:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Pokaże twoje posty i zakwalifikują to jako obronę konieczną :)

Zwłaszcza po moich wcześniejszych próbach wniknięcia w jego sytuację, chęci
pomocy (deklaracje tutaj i wysłane maile) itp, po których to on zaczął mi
ubliżać i grozić. Mam też moją ówczesną korespondencję prywatną z osobami z
tej grupy na temat moich dobrych chęci w stosunku do globka).

Podżegaczu, "specjalisto" od podjudzania i "pocieszania" zawiedzionych
życiem żałosnych prowokatorek oraz pofikańców.
Bo tobie wcale nie chodzi o nich - tobie chodzi o mnie.

17. Data: 2017-06-21 14:53:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-21 o 13:58, XL pisze:

> [...]
> życiem żałosnych prowokatorek oraz pofikańców.
> Bo tobie wcale nie chodzi o nich - tobie chodzi o mnie.

Oczywiście, że chodzi o ciebie. Trzeba reagować na rasizm i
faszystowskie teksty pofikańców.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2017-06-21 15:33:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Oczywiście, że chodzi o ciebie.

No, czyli mamy konsensus.

19. Data: 2017-06-21 15:36:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
nyszyn-napisala-list-do-jakiego-zapytal-pan-co-tusk-
zalatwil-dla-polski-zalatwil-to-duda-ulaskawienie-ka
minskiemu

> niekoniecznie, iksekus:)

Oj, można, można.

> kocham Ciebie,
> jacek

I wzajemnie, Jacku. Jesteś jednym z nielicznych, których nie sposób nie
kochać.
Świat może jednak nie zginie - dzięki takim ludziom jak Ty.

20. Data: 2017-06-21 15:58:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.06.2017 o 14:53, Kviat pisze:

> Oczywiście, że chodzi o ciebie. Trzeba reagować na rasizm i
> faszystowskie teksty pofikańców.

LOL

Ewa

Europo, larum grają!