Re: Czy istnieje sposob?

Data: 2000-11-03 11:38:31
Temat: Re: Czy istnieje sposob?
Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl>

> Nie moge o nim zapomiec, nie moge bez

NIEEEEEEEEEE WIEEEEEEEEERZEEEEEEEEEE.

Nie bedziemy jednak nigdy razem...

a niby skad wiesz, ze nie bedziecie nigdy razem???????
a jak on reaguje na Ciebie? czy zauwazylas, ze odwzajemnia uczucia?

> -( Musze

chcesz sie odkochac, zanim jeszcze sprobowalas jak to jest byc razem. nie
rob tego. milosc jest piekna.

to tak bardzo boli :-(. Pomozcie mi!!! Juz dlugo znam tego
> [...]
>
> Witam serdecznie wszystkich na liscie, a szczegolnie Ciebie Aniu.
>
> Nie odkochuj sie !!!
> Absolutnie.
> Jezeli jest tak, jak piszesz i jest to prawdziwa milosc (a sama przeciez
> wiesz najlepiej) to trwaj w niej jak najdluzej. Wiadomo, ze boli, ale po za
> tym przeciez daje to wspaniale poczucie latania i wydaje mi sie, ze szkoda
> je porzucac tylko dlatego, ze nie ma szans na rozwiniecie sie w zwiazek. A
> tak wogole, to nic innego tak mocno nie popycha do zmian, dobrych
> oczywiscie,jak milosc. Nie boj sie tak mocno uczuc, nie zawsze bola.

nie zabijaj milosci, ktora masz w sobie. nie zabijaj uczuc, niech
trwaja. To najpiekniejsze co moze byc.

> Nie chce wypasc jak wiedzma Ple Ple, wiec napisze tak. Wiem, bo sama to
> przerobilam.
> Basik

pozdrawiam i zycze duuuuuuuuuuuuuuzo szczescia u boku osoby, ktora
kochasz.
Anhela.