Czy ja jestem chora czy pani?

101. Data: 2007-10-16 12:58:10

Temat: Re: Czy ja jestem chora czy pani?
Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" :

> uczyć dziecko brania udziału w życiu politycznym, szacunku dla insygni
> państwowych, szacunku dla historii ( bez popadania w martyrologię ),
> teraźniejszości, uczenie że Polak to nie tylko złodziej i lewus.
> Bliżej młodzieży ? Ot - Adam Małysz, Robert Kubica, Otylia Jędrzejczak :)

Nie wiem jak to jest dokładnie teraz ale parę lat temu (bo moje dzieci mają
teraz 21 i 16 lat) w harcerstwie "idolem" młodzieży był np. Mariusz Zaruski
(drużyna żeglarska).

Pozdrowienia

Basia

102. Data: 2007-10-16 12:58:24

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia pisze:

> Nie byłaś tam, i nie masz bladego pojęcia o tym co się pojmuje jak się już
> to wszystko zobaczy.

Jeżeli bardziej niż ja teraz to nie chcę jechać, bo potem moge trafić na
długą terapię.

> Tak wiec bądź tak miła, i nie udowadniaj po raz
> kolejny, że wiesz lepiej mimo, że nie znasz się na tym/nie przeżyłaś itd.

Lia, odpiórkuj się - g... wiesz co i jak ja czuję a wiesz lepiej. Więc
nie zarzucaj mi tego co sama robisz, ok?

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

103. Data: 2007-10-16 12:59:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa pisze:

> [...]
> teraźniejszości, uczenie że Polak to nie tylko złodziej i lewus.
> Bliżej młodzieży ? Ot - Adam Małysz, Robert Kubica, Otylia Jędrzejczak :)

Zawsze można też zabrać na Mazury, w Tatry, w Bory Tucholskie na spływ
kajakowy.
Ja też jestem za motywacją pozytywną :-).

Ewa

104. Data: 2007-10-16 13:04:55

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa napisał/wrote dnia/on 2007-10-16 13:56:

> Ja tam myślę że wieksze wrażenie robią żywi - znam co najmniej dwie partie,
> których członkowie byli uczeni patriotyzmu metodą Łukasza Kozickiego.
> Pokazywać dzieciom - ku przestrodze

Co proponujesz w zamian? Naukę metodą Feliksa Dierżyńskiego?

Pozdr,
--
ŁK

105. Data: 2007-10-16 13:09:25

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
wiadomości news:4714b700$1@news.home.net.pl...

> Co proponujesz w zamian? Naukę metodą Feliksa Dierżyńskiego?

Może: znać i szanować przeszłość, patrzeć w przyszłość? Zakopywanie się w
martyrologii i domaganie zadośćuczynień mamy od jakiegoś czasu na co dzień.
Tylko przyszłość jakoś szaro spod tego widać...

Agnieszka

106. Data: 2007-10-16 13:09:27

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Lolalny Lemur*. Seriously? Seriously.

> [...]
>
> Lia, odpiórkuj się - g... wiesz co i jak ja czuję a wiesz lepiej. Więc
> nie zarzucaj mi tego co sama robisz, ok?

Widzisz, ja wiem co "pojełam" przed i po wizycie. Pisze Ci tez o tym
Habeck. Tak wiec my mamy porównanie.
A Ty nie masz. A oznajmiasz wszem i wobec, ze jest na bank tak jak Tobie
się wydaje.

Nie byłaś, nie widziałaś, nie wiesz co się tam widzi, co się słyszy od
przewodnika... ale wiesz lepiej, że wycieczka była złem, bo Twoje dziecko
płakało i to przeżywa.
Jak widać poczytanie o tym w książce to nie to samo co zetknięcie się face
to face, bo w przeciwnym wypadku córka by była uodporniona.

IMO wizyta w Auschwitz powinna być obowiązkowa. I gimnazjum to nie jest
jakoś przerażająco za wcześnie. Choć oczywiśćie dzieci mogą się zdziwić, że
śmierć to nie zawsze hektolitry substancji keczupopodobnej, które oglądają
w wiadomościach i na filmach.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

107. Data: 2007-10-16 13:12:17

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> BTW co to było, pamiętasz? Bo mnie to tylko raz ruszyło, po "Duchu"
> Spielberga. Ale ja wtedy miałam 12 lat, sama w domu wieczorem, no i
> włączony telewizor był...

To Ty twardzielka jesteś! Ja po "Portrecie Doriana Grey'a" mniej więcej
w tym samym wieku obejrzanym nie mogłam miesiącami spać. A z rodzicami
oglądałam (tzn. rodzice oglądali, a ja podglądałam z korytarza).

Pozdrawiam
Ewa

108. Data: 2007-10-16 13:15:50

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia pisze:

> Nie byłaś, nie widziałaś, nie wiesz co się tam widzi, co się słyszy od
> przewodnika... ale wiesz lepiej, że wycieczka była złem, bo Twoje dziecko
> płakało i to przeżywa.

Tak. Uważam, że jeżeli dziecko ma w nocy koszmary po wycieczce, to ta
wycieczka była złem.

> Jak widać poczytanie o tym w książce to nie to samo co zetknięcie się face
> to face, bo w przeciwnym wypadku córka by była uodporniona.

Bogu dzięki, że nie jest uodporniona. Bo to znaczy, że jest wrażliwą
osobą z wyobraźnią.

> IMO wizyta w Auschwitz powinna być obowiązkowa. I gimnazjum to nie jest
> jakoś przerażająco za wcześnie.

Lia, z całym szacunkiem, ale weź sobie jakieś dziecko uródź, poczekaj aż
skończy 14 lat i wtedy pogadamy. Bo jako osoba bezdzietna również
głosiłam podobne historie. Posiadanie/urodzenie dziecka niesamowicie
uwrażliwia na to co wokół.

> Choć oczywiśćie dzieci mogą się zdziwić, że
> śmierć to nie zawsze hektolitry substancji keczupopodobnej, które oglądają
> w wiadomościach i na filmach.

Chyba masz jednak mało do czynienia z dziećmi...

LL

109. Data: 2007-10-16 13:17:46

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" :

> Zawsze można też zabrać na Mazury, w Tatry, w Bory Tucholskie na spływ
> kajakowy.
> Ja też jestem za motywacją pozytywną :-).

Moim skromnym zdaniem potrzebne jest jedno i drugie, bo o bohaterach z
okresu II wojny światowej też trzeba wiedzić.
Ale wszystko zależy w jaki sposób podane - i to jest podstawa.

Pozdrowienia

Basia

110. Data: 2007-10-16 13:18:19

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty myślisz, że ona nie ma potem cykora? To chyba jakaś forma szczególnej
> kary, bo się boi, oczy zasłania, a niby ogląda... hihi

Matko, jak mojego chłopa czasem najdzie na jakiś horror to ja się do ściany
odwracam i idę spać. Ja nawet "Seven" drugi raz nie chciałam nigdy obejrzeć.

> BTW co to było, pamiętasz?

Zupełnie nie. Tytułu nie pamiętam. Ale pewnie coś z serii wychodzących
demonów z szafy.

> Bo mnie to tylko raz ruszyło, po "Duchu" Spielberga. Ale ja wtedy miałam
> 12 lat, sama w domu wieczorem, no i włączony telewizor był...

To ten z dziewczynką, telewizorem i cmentarzem?

Sylwia

czy ktos pamięta skład kropli?
Re: Test z VI klasy. Pisał do partacz, czy to ja mam jakieś braki?
Test z VI klasy. Pisał do partacz, czy to ja mam jakieś braki?
Uczeń - ile nauki w szkole a ile w domu?
Tor samochodowy dla chlopca