Czy ja jestem chora czy pani?

261. Data: 2007-10-17 20:25:17

Temat: Re: Czy ja jestem chora czy pani?
Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa <n...@u...to.interia.pl> wrote:

> Basiu ja się z Tobą absolutnie zgadzam :) Tylko trzba znać umiar - bo
> my dzieciakom chcemy pakować w głowy jacy to ludzie byli bohaterscy
> jak to patriotycznie walczyli za ojczyznę a tak naprawdę to wielu z
> tych bohaterów było z przypadku. Myślisz że ludzie chcieli umierać ?
> Ginąć w młodym wieku ? Pewnie że nie chcieli.

Uważasz, że chęć walki za ojczyznę z założeniem, że można zginąć (czyli
jedna ze składowych patriotyzmu) = pragnienie śmierci? Bo tak to trochę
zabrzmiało.

JW

262. Data: 2007-10-17 20:35:04

Temat: OT fajne filmy (was: Czy ja jestem chora czy pani?)
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka <s...@s...pl> napisał(a):

> Matko, jak mojego chłopa czasem najdzie na jakiś horror to ja się do ściany
> odwracam i idę spać. Ja nawet "Seven" drugi raz nie chciałam nigdy obejrzeć.

Ja nie oglądam horrorów od kiedy matka powiedziała, ze jestem za duża,
żeby z nią spać.
Potem było łatwiej, bo dziecko sobie przynosiłam.
BTW -- serdecznie polecam cykl w TVP1 -- Tuesday for morons.
Była już:
Krwiożercza małpa -- o nieznanym gatunku, która zjadła grupę
wartościowej młodzieży w dżungli nad Amazonką.
Zabójcze mrówki -- o zmutowanych przez ducha z kosmosu milioardowym
roju mrówek, które wynalazły elektryczność.
Zabójcza niedźwiedzica -- o grizzly, który zjadł całą zawartość Jeepa
Cherokee.
A dwa dni temu -- Potwór z wnętrza ziemi -- rewelacyjna wizja
jamochłona żyjącego w kanalizacji luksusowego ośrodka, którzy dzięki
błotnistej wydzielinie materializował to, czego ludzie się bali.

Polecam serdecznie, nie wiem co za tydzien, ale już się cieszę.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

263. Data: 2007-10-17 20:38:57

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.10.2007, o godzinie 22.03.40, na pl.soc.dzieci.starsze, Qrczak
napisał(a):

> Miejscem na kanapie też?

Gdyby nie Qrak...

*Habeck*
- Schutzbach

264. Data: 2007-10-17 20:39:45

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.10.2007, o godzinie 22.02.55, na pl.soc.dzieci.starsze, Qrczak
napisał(a):

> Dlatego właśnie ośmielam się je w piątek zakończyć :-P

Gratulacje! :)

> Kobiecie się wieku nie wypomina. Podobno.
> Nie wiem natomiast, jak to z qrami jest.

Qry żyją krótko i kończą w okolicach garnków...

*Habeck*
- Schutzbach

265. Data: 2007-10-17 20:40:28

Temat: Re: OT fajne filmy
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> [...]
> błotnistej wydzielinie materializował to, czego ludzie się bali.
>
> Polecam serdecznie, nie wiem co za tydzien, ale już się cieszę.

Witam miłośniczkę horrorów, nawet nie wiedziałam, że taki cykl istnieje.
Mój hit z lat 80-tych to "Potwór z bagien" i filmy na podstawie powieści
Koontza. Prymitywne toto, ale strasznie to lubię :)

--

Paulinka

Najlepiej podstawiają nogi karły, to ich strefa.

S.J.Lec

266. Data: 2007-10-17 20:40:33

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a):

> Jeżeli bardziej niż ja teraz to nie chcę jechać, bo potem moge trafić na
> długą terapię.

Powinnaś jednak zaryzykować zanim zaczniesz się tak autorytarnie
wypowiadać. W razie czego znam dobrych psychologów.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

267. Data: 2007-10-17 20:43:20

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lia, z całym szacunkiem, ale weź sobie jakieś dziecko uródź, poczekaj aż
> skończy 14 lat i wtedy pogadamy. Bo jako osoba bezdzietna również
> głosiłam podobne historie. Posiadanie/urodzenie dziecka niesamowicie
> uwrażliwia na to co wokół.

A ja jestem nietypowa i nieuwrażliwiona?
Inna rzecz, że do Auschwitz wolałabym z dzieckiem ja pojechać.
Są pewne rzeczy, które uważam, że powino się oglądać z bliskimi
ludźmi.
Mam trochę z dziećmi do czynienia, niech będzie że niezwykłymi.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

268. Data: 2007-10-17 20:47:22

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka <s...@s...pl> napisał(a):

> A taki były więzień obozu powiedziałby Ci że g***o wiesz o tym co się tam
> działo, co się czuło, bo tego nie przeżyłeś.

I miałby 100% racji.
Pozostałoby się pochylić nad jego przeżyciami i modlić, żeby sie nie
miało okazji sprawdzać.
Z szacunku dla tych ludzi powinniśmy _przynajmniej_ tam pojechać. Żeby
się dwoeidzieć, jak bardzo gówno wiemy.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

269. Data: 2007-10-17 20:52:25

Temat: Re: OT fajne filmy (was: Czy ja jestem chora czy pani?)
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> błotnistej wydzielinie materializował to, czego ludzie się bali.
>
> Polecam serdecznie, nie wiem co za tydzien, ale już się cieszę.

Nie liczy się. Miało być strasznie a nie strasznie śmiesznie.

Qra

270. Data: 2007-10-17 20:54:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Gratulacje! :)

To poproszę w piątek wieczorem. Jak przeżyję ten horror.

> Qry żyją krótko i kończą w okolicach garnków...

Ale robią jaja do śmierci.

Qra

czy ktos pamięta skład kropli?
Re: Test z VI klasy. Pisał do partacz, czy to ja mam jakieś braki?
Test z VI klasy. Pisał do partacz, czy to ja mam jakieś braki?
Uczeń - ile nauki w szkole a ile w domu?
Tor samochodowy dla chlopca