Czy jest coś przeciw grzybom?

21. Data: 2014-05-30 13:38:17

Temat: Re: Czy jest coś przeciw grzybom?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> Co to za trawnik bez stokrotek :)

Albo usenet bez stokrotek (ta grupa akurat jeszcze wolna).

Jarek

--
gdzie strumyk płynie z wolna
rozsiewa zioła maj

22. Data: 2014-05-30 14:29:26

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> Albo usenet bez stokrotek (ta grupa akurat jeszcze wolna).

Stokrotki lubię, a ta usenetowa... nie ma agresji w niej, to
najważniejsze. Więc niech sobie będzie, dla Innych też niech znajdzie
się kawałek podłogi, czy tam miejsca pod dachem nieba.
--
B.

23. Data: 2014-05-30 14:53:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 May 2014 13:37:10 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Zamiast tego można też zastosować owcę

Najlepiej wrzosówkę.
http://www.wrzosowka.pl/index.html?grp=2473

24. Data: 2014-05-30 15:17:56

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamiast tego można też zastosować owcę albo barana. Będzie to mniej
> technologiczne, ale równie efektywne. A efektowne może nawet bardziej.

Hejka. Nie ma efektywniejszego zwierza do trawnika jak jak. ;-)
Pozdrawiam nonsensownie Ja...cki

25. Data: 2014-05-30 15:25:33

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli Ty uważasz stokrotki za uciążliwe chwasty, to ja nie mam więcej
> pytań.
Hejka. Gdy na murawie stokrotek jest więcej niż trawy to czy można
jeszcze mówić o trawniku?

> A Tobie zostaje tylko zabetonowanie tego paskudztwa, bo jak
> śpiewał Wojciech Korda, na betonie kwiaty nie rosną...

... a w domach z betonu nie ma wolnej miłości. :-)
Pozdrawiam monokulturowo z elementami erotyzmu Ja...cki

26. Data: 2014-05-30 15:39:58

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamiast tego można też zastosować owcę albo barana. Będzie to mniej
> technologiczne, ale równie efektywne. A efektowne może nawet bardziej.

Dobre są też kozy, pod warunkiem, że się zabezpieczy drzewka przed ogryzaniem.
No i kozie mleko to dar dla zdrowia i urody. Nie bez kozery Kleopatra kąpała
się właśnie w kozim mleku. :-P

--
collie

27. Data: 2014-05-30 15:52:01

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.05.14 14:53, Ikselka pisze:

> Najlepiej wrzosówkę.

Brzydka, czarniawa. Na trawniku najlepiej wyglądają białe owieczki górskie,
takie jak z piosenki "Pasą się, pasą, barany wełniane" ;-)

--
collie

28. Data: 2014-05-30 16:19:07

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał:

> Hejka. Nie ma efektywniejszego zwierza do trawnika jak jak. ;-)
> Pozdrawiam nonsensownie Ja...cki

Wszystko zależy od określenia pojęcia efektywności. Jeśli chodzi
o pozbycie się wszystkiego co zielone, to dobra do tego będzie koza.
Owca natomiast strzyże trawę na optymalną wysokość.

Jarek

PS
Trzeba pamiętać, że od tych owiec mogą na trawie rozplenić się krokusy.
Ale my je wtedy raz na wiosnę herbicydem -- i po problemie.

--
Hej, kąkolą się kąkole | Chłop żywemu nie przepuści!
Hej, soczyście rośnie trawa | Chłop żywemu nie przepuści!

29. Data: 2014-05-30 16:22:02

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał:

> Hejka. Gdy na murawie stokrotek jest więcej niż trawy to czy można
> jeszcze mówić o trawniku?

Całe szczęście, że istnieje wspomniane słowo "murawa", o którym mówić
nie zakazano. Co zielone jest w murawie, to sprawa pomniejsza.

Jarek

--
Jedzie Wojtuś popod lasem, po twardym dukcie.
Wiezie se do domu laser, czyta instrukcję.

30. Data: 2014-05-30 16:25:32

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> Stokrotki lubię, a ta usenetowa... nie ma agresji w niej, to
> najważniejsze. Więc niech sobie będzie, dla Innych też niech
> znajdzie się kawałek podłogi, czy tam miejsca pod dachem nieba.

Oglądamy w gronie rodaków dziennik. Między morderstwem na dyskotece
a relacją meczu hokejowego (wiadomości z zagranicy podaje się na samym
końcu), wyskakuje nowa reklama: drewniany, biały domek, a przed nim
soczysta, wiosenna murawa, poprzetykana pąkami jaskrów, kaczeńców,
stokrotek i fiołków.
-- Ty -- szturcham Zosię -- popatrz, skąd oni wzięli taki widoczek?
Widziałaś kiedy, żeby na ich trawniku cokolwiek rosło?
-- Pewnie -- zgaduje Lidka -- zaraz się na tym kobiercu rozłoży
blondyna i rozsmaruje sobie po cielsku balsam "Łąka".
Zamiast oczekiwanej blondyny zębaty gość w farmerkach. Spryskuje
trawnik jakby gaśnicą. Kwiaty zwieszają główki, liście zwijają się
w spiralę, łodygi wiotczeją. I głos z ekranu: "Co za skuteczność!
Co za wybiórczość! Nowy preparat Szmaragd firmy Mac Dusky likwiduje
chwasty w dwie minuty nie uszkadzając trawy!
Jedno z dzieci uderza w bek. Co oni robią kwiatkom?

To z książki "Delicje ciotki Dee" Teresy Hołówki. O różnicach kulturowych,
relacja ze Stanów, z Midwestu konkretnie. Lata osiemdziesiąte. No i proszę,
do nas też dotarło. A ja wciąż słabo rozumiem -- trzeba mieć fijoła.

Jarek

PS
Co do odmiany usenetowej, to też racja.

--
Od dziś lepsze będzie wciąż nam włazić w drogę!
Idzie nowe, dziadzie, idzie nowe!

cytryniec - co mu?
akinidie
Prośba o pomoc w wypełnieniu ankiety - usługi ogrodnicze - zakres, sposób świadczenia i ceny
Winnice Milesti Mici
Robaczki swietojanskie - ktos jeszcze ma?