Robaczki swietojanskie - ktos jeszcze ma?

1. Data: 2014-05-15 19:37:10

Temat: Robaczki swietojanskie - ktos jeszcze ma?
Od: Andrzej S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam na Podlasiu - 30 lat temu bylo zatrzesienie.
Jeszcze w Bialymstoku widzialem jednego jakies 20 lat temu.

Od lat patrze pilnie i nie znajduje ani jednego.
Jak tam u Was?
--
A S

2. Data: 2014-05-15 20:36:49

Temat: Re: Robaczki swietojanskie - ktos jeszcze ma?
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej S wrote:

> Mieszkam na Podlasiu - 30 lat temu bylo zatrzesienie.
> Jeszcze w Bialymstoku widzialem jednego jakies 20 lat temu.
>
> Od lat patrze pilnie i nie znajduje ani jednego.
> Jak tam u Was?

60 km na południe od Warszawy są. Mało, ale daje sie zauważyć

J.

www.kontestacja.com

3. Data: 2014-05-16 15:38:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 May 2014 19:37:10 +0200, Andrzej S napisał(a):

> Mieszkam na Podlasiu - 30 lat temu bylo zatrzesienie.
> Jeszcze w Bialymstoku widzialem jednego jakies 20 lat temu.
>
> Od lat patrze pilnie i nie znajduje ani jednego.
> Jak tam u Was?

U mnie bywają co roku. Może mniej, a może po prostu nie przyglądam się zbytnio.

Jak ostropest z własnego ogródka?
rącznik - gdzie kupić sadzonki?
Tak to z nami, katolikami ...
Zmarznięte winogrono