rącznik - gdzie kupić sadzonki?

1. Data: 2014-05-12 13:31:04

Temat: rącznik - gdzie kupić sadzonki?
Od: "Artur Gatty" <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Wie ktoś gdzie w W-wie lub jej wschodnich okolicach kupić sadzonki rącznika
pospolitego? ewentualnie jakiś sklep wysyłkowy?
pozdr.

2. Data: 2014-05-12 17:13:42

Temat: Re: rącznik - gdzie kupić sadzonki?
Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-12 13:31, Artur Gatty pisze:
> Witam,
> Wie ktoś gdzie w W-wie lub jej wschodnich okolicach kupić sadzonki
> rącznika pospolitego? ewentualnie jakiś sklep wysyłkowy?
> pozdr.
W dzieciństwie w szkole nauczycielka kazała nam hodować a później łuskać
nasiona - do dziś pamiętam te bóle głowy p kontakcie z "orzeszkami".
Wiem gdzie po tych naszych uprawach jeszcze rok dwa temu rósł dziko

--
sjs

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

3. Data: 2014-05-12 21:04:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 May 2014 13:31:04 +0200, Artur Gatty napisał(a):

> Witam,
> Wie ktoś gdzie w W-wie lub jej wschodnich okolicach kupić sadzonki rącznika
> pospolitego? ewentualnie jakiś sklep wysyłkowy?

Nasiona kup. Internet pełen tego. Że za późno na siew? - ale skąd, wystarczy jeśli
namoczysz nasiona pod mokrą watą na spodeczku, przykrytym folią spożywczą z dziurkami
zrobionymi patyczkiem do szaszłyków. Postaw to w ciepłym miejscu (np z tyłu na
lodówce lub gdzie tam masz jaki zasilacz) i poczekasz ze 2-3 dni, aż skiełkują. Potem
do doniczek po 2-3 i voila, po kilku dniach wylezą. Podpędź z tydzień na południowym
oknie i gotowe :-)

Tak to z nami, katolikami ...
Zmarznięte winogrono
Mark W. Decker News | Blog
Latająca gadzina
Oprysk herbicydem. Ile muszę czekać, żeby posiać trawę?