Czy jest coś tańszego od rolet SUNFLEX na okna

1. Data: 2002-05-08 11:33:27

Temat: Czy jest coś tańszego od rolet SUNFLEX na okna
Od: Krzysztof Kocjan <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Mam poważny problem. Chciałbym kupić rolety na okna ale montowane
(najlepiej bez "okaleczania" okien) do skrzydeł okiennych tak aby
otwierając okno nie trzeba było zwijać rolety. Widziałem ofertę
SUNFLEX'a i zabiła mnie cenowo, na dwa pokoje potrzebowałbym przeszło
3.000 zł. Czy znacie może podobne rozwiązania innych producentów.
Wszystko co widziałem jest montowane do sciany nad oknem a takie
rozwiąznie mi nie odpowiada. Żaluzje także odpadają, nie podobają mi
się. Może coś poradzicie. Dziękuje.

Krzysiek

1. Data: 2002-05-08 11:46:03

Temat: Re: Czy jest coś tańszego od rolet SUNFLEX na okna
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 May 2002, Krzysztof Kocjan wrote:

> Mam poważny problem. Chciałbym kupić rolety na okna ale montowane
> (najlepiej bez "okaleczania" okien) do skrzydeł okiennych tak aby
> otwierając okno nie trzeba było zwijać rolety.

Jeżeli mają być mocowane do skrzydeł okiennych, to nie bardzo widzę jak to
robić bez okaleczania okien.

> [...]
> Wszystko co widziałem jest montowane do sciany nad oknem a takie
> rozwiąznie mi nie odpowiada. Żaluzje także odpadają, nie podobają mi

Nie wiem, czy o takie Ci chodzi, ale w Ikei można kupić za kilkadziesiąt
złotych rolety - dość siermiężne (bez prowadnic), ale skuteczne.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-05-08 13:04:05

Od: "Teo" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Kocjan" <k...@p...fm> napisał:

> Widziałem ofertę
> SUNFLEX'a i zabiła mnie cenowo,

Mam plisy Sunflex. Zamontowala mi je firma "noname", dzieki czemu kosztowaly
mniej niz polowe ceny, jaka uslyszalem w sklepach firmowych Sunflexa. Moze
to jest rozwiazanie? Mysle, ze mozna tez zamowic elementy na wymiar, i
zamontowac samemu - ale gdzie zamowic, nie znaju. Z roletami bedzie pewno
podobnie...

Pozdrawiam

Teo

1. Data: 2002-05-08 14:14:52

Od: Krzysztof Kocjan <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

No ale gdzie w takim razie kupiłeś plisy Sunflex'a, które potem
montowała firma "noname". Czy to właśnie ona sprzedała Ci je razem z
montażem. Gdzie jest ta fima, masz może telefon, kontakt, cokolwiek.

Krzysiek

1. Data: 2002-05-08 14:59:58

Od: "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Kocjan" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> SUNFLEX'a i zabiła mnie cenowo, na dwa pokoje potrzebowałbym przeszło
> 3.000 zł. Czy znacie może podobne rozwiązania innych producentów.

nie wiem co prawda jak wyglada sunflex - ale jesli chodzi Ci o rolety
montowane z takimi prowadnicami przy szybach - po wewnetrznej stronie okna -
to dzwon po firmach montujacych zaluzje i zwykle rolety - ja tak zrobilem -
ale raczej bez okaleczenia okna to sie nie da (no chyba, ze przyklejane -
ale temu to bym zbytnio nie zaufal - w przypadku okien plastikowych -
kasetka montowana jest na sruby do listew ktorymi "blokujesz" szybe)

ja za dwa pokoje zaplacilem jakies 600 zl (nie pamietam dokladnie ile - bo
to bylo juz ponad rok temu) - w kazdym razie wychodzi prawie x2 wzgledem
zaluzji/zwyklych rolet - ale jestem bardzo zadowolony - okno mozna normalnie
otworzyc - a dodatkowo jesli jest uchylane - to sie material "nie majta" po
kwiatkach

pozdrawiam,
_Taunus_

1. Data: 2002-05-09 10:38:49

Od: "Teo" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> montowała firma "noname". Czy to właśnie ona sprzedała Ci je razem z
> montażem. Gdzie jest ta fima, masz może telefon, kontakt, cokolwiek.

Plisy zamowilem w tej samej firmie, ktora montowala. Panowie przyszli z
probnikami, wymierzyli itepe, i wycenili sporo taniej, niz w punktach
sprzedazy. Mieli jedna wpadke: pomylili kolory dwoch plis, ale wymienili mi
je bez problemu. Pieniadze wzieli dopiero po skonczeniu i wymianie.
Znalazlem posta, w ktorym byly na nich namiary:

Autor:Grzegorz Porowski (k...@p...onet.pl)
Temat:Re: Rolety
Grupy dyskusyjne:pl.rec.dom

Data:2001-05-23 03:26:04 PST

Michał zadzwoń do Zbigniewa Roguszczyka tel 0602-69-80-69, lub po 17-tej
751-98-75.
Powołaj się na Grzegorz Porowskiego - może będzie taniej.
Ten Pan najpierw montował żaluzje u znajomych moich rodziców, potem u moich
rodziców i w efekcie u mnie. Zamontował mi takie rolety w oknach
połaciowych, że nawet po otwrciu okna gdy roleta jest równolegle do podłogi
nie zwisa.
Już Go poleciłem paru znajomym - są zadowoleni.
Pan Zbigniew zajmuje się:
roletami
verticalami
żaluzjami
moskitierami
plisami, duo
itp.
Piszę to na grupę bo może nie tylko Ty szukasz DOBREGO fachowca.
polecam
Grzesiek
Znow Teo: ja ich polecam. Ale, dla amatorow plis, jedna UWAGA: szukam
namiarow na punkt, w ktorym mozna zamowic elementy na wymiar, do
samodzielnego montazu. Wedle wszelkiego prawdopodobienstwa, znajde ;)

Pozdrawiam

Teo

pomierniki ciepła wypararowe/elektroniczne ?
pomierniki ciepła wypararowe/elektroniczne ?
spis powszechny i telewizornia
Lodowka - szerokosc 50cm pilnie potrzebna
Siatka ogrodzeniowa