Tynki gipsowe, posadzki - pytania laika

1. Data: 2002-05-08 12:06:47

Temat: Tynki gipsowe, posadzki - pytania laika
Od: "COMPLABS" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Wszystkie sciany wewnatrz lokalu posiadaja tynki gipsowe. Po przyjrzeniu
sie stwierdzilem ze nie jest to taki gips jak znajomi robili gladzie - ten
wyglada jakby byly w nim drobinki pieprzu (?). Malowac je bezposrednio farba
czy lepiej polozyc na to gladz i dopiero malowac ?
2. Na podlogach jest szlichta cementowa, czy pod posadzki trezba dawac
wylewke ?

1. Data: 2002-05-08 12:45:49

Temat: Re: Tynki gipsowe, posadzki - pytania laika
Od: Krzysztof Kocjan <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jak masz sciany równe to pomaluj je najpierw solidnie uni-gruntem
(pędzlem nie wałkiem), potem emulsja pół/pół z wodą (pędzlem) a potem
sama emulsja (jak chcesz pędzlem lub wałkiem). Tymi kropeczkami się nie
przejmuj nie wyjdą, no chyba, że to grzyb ale w całym mieszkaniu to
raczej niemożliwe. Co do posadzek to ja miałem wylewki cementowe i na to
kładłem od razu podłogę właściwą. Zresztą jeżeli podłoga jest równa a
Twój wykonawca gwarantuje, że możesz na to bezpośrednio kłaść podłogi to
po co jeszcze jakieś dodatkowe warstwy wzmacniające.

Krzysiek

1. Data: 2002-05-09 06:13:07

Od: "Dry" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

To może być tzw tynk szlachetny. Ja malowałem na próbę na tym i na gładzi.
Wygrała gładź.

Pozdro

Dry

Czy jest coś tańszego od rolet SUNFLEX na okna
pomierniki ciepła wypararowe/elektroniczne ?
pomierniki ciepła wypararowe/elektroniczne ?
spis powszechny i telewizornia
Lodowka - szerokosc 50cm pilnie potrzebna