Lodówka Amiki, czy warto?

1. Data: 2002-05-08 12:19:03

Temat: Lodówka Amiki, czy warto?
Od: "Artur" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Co sadzicie o lodowkach tej firmy?
Moze ktos posiada model ACZ 3103PB?

r...@a...pl

1. Data: 2002-05-08 12:28:56

Temat: Re: Lodówka Amiki, czy warto?
Od: "Daniel S" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
news:abb52j$9md$1@news.tpi.pl...
> Witam
>
> Co sadzicie o lodowkach tej firmy?
> Moze ktos posiada model ACZ 3103PB?
>
> r...@a...pl

uzytkujemy od prawie roku, bez zastrzezen czyli polecam

pozdrawiam
daniel

1. Data: 2002-05-09 13:40:12

Od: "Marcin" <s...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur" <r...@a...pl> napisał :
> Co sadzicie o lodowkach tej firmy?
> Moze ktos posiada model ACZ 3103PB?

Ja mam 3101 i jest tak glosna, ze musialem sie miesiac przyzwaczajac do jej
warkotu w nocy. Podobno nie jest to wada tylko takie agregaty - tak
powiedzial fachowiec z serwisu.

--
Marcin

1. Data: 2002-05-09 14:04:26

Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Artur <r...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abb52j$9md$...@n...tpi.pl...
> Witam
>
> Co sadzicie o lodowkach tej firmy?
> Moze ktos posiada model ACZ 3103PB?
>
> r...@a...pl

Jak dla mnie lodowki Amici maja te zalete, ze maja szklane polki, a nie
plastikowe jak np. Wirpool. Nie wiem, ale plastki jakos zle mi sie kojarzy
apropo przechowywania zywnosci. Moglabym sie zgodzic na polki metalowe z
drazkow, ale takich akurat nie mialy lodowki o zadanych przeze mnie
parametrach. Minusem jest to, ze nima jakiejkolwiek regulacji tych polek na
wysokosc. Efektem tego jest to, ze wysokie rzeczy moga stac jedynie w
drzwiach albo musisz jedna polke na jakis czas gdzie zutylizowac. Lodowka
jest cicha (na razie nie jest obudowana i slychac takie jakby klikniecie jak
sie wlacza agregat). Najgorsze bylo pierwsze podlaczenie do proadu. Zaczela
tak ryczec, ze ruskie lodowki z lat 80-tych przy niej wysiadaly. Ale po 20
minutach wszystko ucichlo. Widac potrzebowala czasu na rozruch, czy jak. Mam
porownanie do Candy z ktorej bylam bardzo zadowolona, ale nie byla do
zabudowy i wkurza mnie tylko ten brak regulacji wysokosci polek.

Joanna

1. Data: 2002-05-09 14:14:24

Od: "Artur" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> wrote in message

> [...]
> porownanie do Candy z ktorej bylam bardzo zadowolona, ale nie byla do
> zabudowy i wkurza mnie tylko ten brak regulacji wysokosci polek.

.. a jakby miala Pani teraz wybierac miedzy lodowka Candy (nad taka tez sie
zastanawiam) a Amiką powiedzmy ze wolnostojaca to naco poadlby wybor?

r...@a...pl

1. Data: 2002-05-10 07:26:40

Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Artur <r...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abe06p$kee$...@n...tpi.pl...
> .. a jakby miala Pani teraz wybierac miedzy lodowka Candy (nad taka tez
sie
> zastanawiam) a Amiką powiedzmy ze wolnostojaca to naco poadlby wybor?

Jezeli chodzi o lodowki wolnostojace to wybralabym Candy. Lodowka dziala bez
zastrzezen od 3 lat. Od 2 lat mam prakle Candy, z ktorej rowniez jestem
bardzo zadowolona. Z lodowka mieszkalam kiedys w jednym pokoju. Bez problemu
mozglam spac bez koreczkow w uszach. Lodowka jest naprawde bardzo cicha,
zreszta pralka rowniez. Ale jak to z kazdym sprzetem bywa, wiele zalezy od
tego konkretnego egzemplarza. Czytalam juz na grupie nagatywn opinie na
temat pralek i lodowek Candy. Wiele poprostu zalezy od szczescia.

Joanna

1. Data: 2002-05-10 11:47:40

Od: "Artur" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego konkretnego egzemplarza. Czytalam juz na grupie nagatywn opinie na
> temat pralek i lodowek Candy. Wiele poprostu zalezy od szczescia.

No to mam problem. Wizualnie na zewnatrz jak i wewnatrz bardziej odpowiada
mi Amika wydaje mi sie nawet ze ma bardziej ergonomiczne wnetrze. Tylko
martwi mnie ta niby glosna praca. Jakby ktos mial jeszcze jakies uwagi to z
gory dziekuje.

A moze ani Amika ani Candy? Tylko co do kwoty ok 1300zl z oddzielnym
zamrazalnikiem umieszczonym na dole?

r...@a...pl

1. Data: 2002-05-13 08:06:40

Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Artur <r...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abgbvm$ql5$...@n...tpi.pl...
Wizualnie na zewnatrz jak i wewnatrz bardziej odpowiada
> mi Amika wydaje mi sie nawet ze ma bardziej ergonomiczne wnetrze. Tylko
> martwi mnie ta niby glosna praca.

Nie wiem o jakiej glosnej pracy Amici mowisz? Jak wspomnialam moja Amica
tylko przy pierwszym odpaleniu buczala jak ruski czolg przez jakies 15-20
minut. Potem jak reka odjal. Pracuje juz ponad miesiac i slychac tylko
delikatne pojedyncze przytykniecie podczas wlaczania i wylaczania agragatu.
Jest to naprawde delikatne i na poczatku na pewno slyszalne aczkolwiek nie
jest uciazliwe. Pracy lodowki nie slychac mimo ze mam otwarta kuchnie.
Jezeli chodzi o inne firmy w cenie do 1300 zl. Znajomi maja Ardo juz jakies
3 lata i rowniez sa bardzo zadowoleni.

Joanna

Tynki gipsowe, posadzki - pytania laika
Czy jest coś tańszego od rolet SUNFLEX na okna
pomierniki ciepła wypararowe/elektroniczne ?
pomierniki ciepła wypararowe/elektroniczne ?
spis powszechny i telewizornia