Czy jest jakas polskojezyczna grupa na temat zdrowia?

11. Data: 2014-07-12 01:02:16

Temat: Re: Czy jest jakas polskojezyczna grupa na temat zdrowia?
Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-09 21:18, Szczepan pisze:
> Z moich obserwacji wynika ze grupa dyskusyjna pl.sci.medycyna
> jest praktycznie martwa.
> Przykladowo w miesiacu czerwcu bylo tylko 6 watkow a i tak na wiekszosc nikt
> nie odpowiedzial. Taka martwote na tej grupie obserwuje od kilku lat.
> Mam wiele tematow na ktore chcialbym otrzymac jakikolwiek odzew ale na tej
> grupie jest to niemozliwe. Czy ktos z Was zna jakas polskojezyczna grupe
> dyskusyjna na temat zdrowia?

http://www.doz.pl/apteka/#
Tu sobie wpisujesz zapytanie i otrzymujesz informacje lub piszesz tu
zapytanie (na tej samej stronie). Dostaniesz rzetelną poradę.
Poradź się specjalisty
Na Wasze pytania odpowiadaja Farmaceuci i Lekarze Dbam o Zdrowie

--
animka

12. Data: 2014-07-12 01:05:27

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-11 20:46, Szczepan pisze:

> Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał

> Wybacz ale prosilem o wyrazenie swojej opinii Leszka Seredynskiego i na jego
> odpowiedz czekam. Prosze Cie nie odpowiadaj wiecej w tym watku.

To może na priva do niego napisz?

--
animka

13. Data: 2014-07-12 12:09:43

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-11 15:58, Stokrotka pisze:

> shab pieczony ma 3 gwiazdki trudności - znaczy może
> zaszkodzić, bo pszesłuszony ma

Prze-co? Coraz trudniejsza ta twoja ortografia się robi...

--
Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,

14. Data: 2014-07-12 16:16:57

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał

> Wybacz ale prosilem o wyrazenie swojej opinii Leszka Seredynskiego i na
> jego odpowiedz czekam. Prosze Cie nie odpowiadaj wiecej w tym watku.

Będę pisac gdzie mi się podoba, jak ci się nie podoba , możesz nie czytać.
No, hyba, że siebie zrobisz za moderatora, ale doświadczenie życiowe
dowodzi, że wszystkie grupy moderowane natyhmiast upadają.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

15. Data: 2014-07-12 17:45:29

Od: "Szczepan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał

> [...]
> Poradź się specjalisty
> Na Wasze pytania odpowiadaja Farmaceuci i Lekarze Dbam o Zdrowie

Cos chyba nie umiem korzystac ze stron internetowych bo na tej stronnie
widze jedynie APTEKE internetowa. Wytlumacz mi gdzie na tej stronie jest
mozliwosc zadania pytania lekarzom, ja tego nie moge znalezc.

--
Szczepan

16. Data: 2014-07-12 17:46:01

Od: "Szczepan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał

> To może na priva do niego napisz?

Kilka miesiecy temu juz probowalem ale do dzis bez odpowiedzi, byc moze
adres mailowy jest nieaktualny. Spotykalem sie z nim (Leszkiem Seredynskim)
na roznych grupach dyskusyjnych od kilkunastu lat. Jest on jednym z niewielu
aytorytetow na drupach dyskusyjnych i bardzo go cenie w odroznieniu do
Trollow ktorzy pisza byle co na wszystkich grupach najczesciej nie czytajac
watku.

--
Szczepan

17. Data: 2014-07-12 18:58:28

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-12 17:46, Szczepan pisze:

> [...]
> Trollow ktorzy pisza byle co na wszystkich grupach najczesciej nie czytajac

Od lat go na żadnej grupie nie widziałam. Może nazwiska pomyliłeś.

--
animka

18. Data: 2014-07-12 18:59:54

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-12 17:45, Szczepan pisze:

> [...]
> widze jedynie APTEKE internetowa. Wytlumacz mi gdzie na tej stronie jest
> mozliwosc zadania pytania lekarzom, ja tego nie moge znalezc.

Po prawej stronie. Tekst Ci wkleilam przecież.

--
animka

19. Data: 2014-07-13 03:41:51

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-12 18:58, animka pisze:

> Od lat go na żadnej grupie nie widziałam. Może nazwiska pomyliłeś.

A w drugim poście w tym wątku duch jeno łańcuchem szczęka...

20. Data: 2014-07-13 11:49:43

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-13 03:41, Aicha pisze:

> A w drugim poście w tym wątku duch jeno łańcuchem szczęka...

To może ten duch jeszcze się odezwie-jeśli będzie miał ochotę :-)

--
animka

Szczepionki dla dzieci zabójcze
Fluor : ile?
oszustwo w EWUŚ
Kalkulator Cholesterolu w internecie - czy to wiarygodne
Co za bezwstydne rzeczy pokazują w tym internecie!!!