Czy jest jakies wyjscie?

61. Data: 2005-04-21 22:00:47

Temat: Re: Czy jest jakies wyjscie?
Od: "Finansowy" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "duszołap" napisał w
> Nie rozumiem jednak, dlaczego widzisz tylko dwie przeciwne strony: a)
> w. bezstresowe, b) w. z biciem i straszeniem

Czytaj uważnie - bo o tym była dyskusja - stosować "kary cielesne" czy
nie ?

> nic w środku.

No nic- chyba że proponujesz łaskotki.

> Jeśli dziecko coś źle zrobi, to dostanie. Ale odwróćmy sytuację: czy
> jeśli Ty coś źle zrobisz, to dziecko ma prawo Ci przyłożyć? Pewnie
> nie, więc zastanów się, dlaczego nie pozwalasz się bić dziecku --
> przecież *powinno dać Ci odczuć, że coś źle zrobiłaś*.

Chcesz - eksperymentuj. Ja zostałem Trollem http://tiny.pl/hfdg to
teraz Karolino pytanie, - straszyć dzieci czy nie straszyć :)
--
Finansowy

62. Data: 2005-04-21 22:18:47

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Finansowy" <f...@v...pl> napisał w wiadomości

> Pani Marchewko - czy ktoś prosił o radę ? Czy chciał wymienic poglądy ?

Panie Finansowy - a czy ktoś prosił o te głupie pytania w świetle faktu, że
tu jest grupa dyskusyjna i _wymienia się_ poglądy?

> Czytaj - "artykułu-streszczenia" - w książce jest i to sporo.
> Ale wygłosiłaś "kazanie" z książki której nie czytałaś;)

Tak, odniosłam się do podanego tekstu. W _nim_ nic o karach cielesnych nie
było.

> Tak

No, to brawo!

> Jak milusio.

Z czym Ci tak 'milusio'?

> Życząc realnych sukcesów wychowawczych, na razie się żegnam.

Dzięki. Mam już 'realne sukcesy wychowawcze'.
Iwonka

63. Data: 2005-04-21 23:21:50

Od: "Finansowy" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" napisał w wiadomości:

> Panie Finansowy - a czy ktoś prosił o te głupie pytania w świetle
> faktu, że tu jest grupa dyskusyjna i _wymienia się_ poglądy?

Przeczytaj raz jeszcze pierwszą linijkę tego posta i zastanów sie czy
pytanie było faktycznie głupie ? Na czym polega dyskusja ? "Patrzenie"
z góry sprzyja wymianie poglądów ?

> Tak, odniosłam się do podanego tekstu. W _nim_ nic o karach
> cielesnych nie
> było.

A to o czym ? - "kara ma być wymierzona bez świadków"
Ale tym razem bez "kręcenia" - sądziłaś że mowa o upomnieniach słownych
?
To niżej można różnie interpretować (nie czytając książki)
"Autor stoi na stanowisku, że dopóki jego dzieci nie dorosną i nie
staną się dość mądre, by odróżnić swoich wrogów od przyjaciół, będzie
uważał za swój obowiązek prowadzenie zarówno obrony, jak i ataku dla
^^^^^^
ich dobra, demonstrując przez cały czas, że ma to na celu ich
pomyślność."

> No, to brawo!

I znowu bez "kręcenia" - sarkazm, przekora czy szczerze ?

> Z czym Ci tak 'milusio'?

Z twoim nickusiem:)

To było szczere
--
Finansowy

64. Data: 2005-04-22 01:07:12

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:kx9oiaveuaed$.dlg@habeck.pl...

> * Marrker - m...@v...pl (brak wstawki antyspamowej), 83.23.95.179,
> OE(6.00.2741.2600), w archiwum od 17.04.05
> * Sergiusz - s...@o...pl (brak...)

Tlen nie wymaga wstawki antyspamowej, bo ma całkiem niezły filtr, a to wiele
rzeczy ułatwia. NIe wyzywaj od nowicjuszy tym, którzy wstawki nie używają.

--
AgaM

65. Data: 2005-04-22 01:24:16

Od: "MichaelData" <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"AgaM" <a...@o...pl> napisał(a)

> Tlen nie wymaga wstawki antyspamowej, bo ma całkiem niezły filtr, a to
> wiele
> rzeczy ułatwia. NIe wyzywaj od nowicjuszy tym, którzy wstawki nie używają.

Już od dawna "roboty" (harvestery) nie korzystaja z adresów majlowych na
grupach dyskusyjnych w ten sposób...ale "H.C." jeszcze o tym nie wie :(.

--
Michael________
______/) /\ | /\

66. Data: 2005-04-22 06:24:44

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.04.2005, o godzinie 03.07.12, na pl.soc.dzieci,pl.soc.rodzina, AgaM
napisał(a):

> Tlen nie wymaga wstawki antyspamowej, bo ma całkiem niezły filtr, a to wiele
> rzeczy ułatwia. NIe wyzywaj od nowicjuszy tym, którzy wstawki nie używają.

"Wyzywaj". :))) Nawet słowem nie wspomniałem, że to nowicjusze.
Tu nie chodzi o to, że nowicjusze, bo wiadomo, że nie - po prostu adresy
stworzone po to, aby zrobić flejma i tona spamu właścicielom przeszkadzać
nie będzie.

*Habeck*
- Schutzbach

67. Data: 2005-04-22 07:35:46

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to o czym ? - "kara ma być wymierzona bez świadków"
> Ale tym razem bez "kręcenia" - sądziłaś że mowa o upomnieniach słownych
> ?

Są różne rodzaje kar. Słowne także. Karą może być np. to, o czym pisała
jedna z grupowiczek w tym wątku - jeśli dziecko, mimo upomnień, nadal źle
zachowuje się na placu zabaw, to wraca do domu. Nie dba o swoje zabawki - są
mu odbierane.

> [...]
> ^^^^^^
> ich dobra, demonstrując przez cały czas, że ma to na celu ich

I to jest, wg Ciebie, o przemocy?

> I znowu bez "kręcenia" - sarkazm, przekora czy szczerze ?

Jak najbardziej szczerze. IMO dobrych ojców wcale nie jest tak dużo, więc
należy każdego chwalić. :-)

> Z twoim nickusiem:)

To moje imię. Masz coś do niego?

> To było szczere

Rozumiem. Powatarzam (szczerze) - dzięki za życzenia. Mam już 'realne
sukcesy wychowawcze'.
Iwonka

68. Data: 2005-04-22 08:04:04

Od: HardStyler <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto napisał(a):
> [...]
> stworzone po to, aby zrobić flejma i tona spamu właścicielom przeszkadzać
No to masz niezle narabane w glowie - Ja uzywam tylko fikcyjnych adresow
mailowych, zupelnie jak oni. Nie musza miec wstawek antyspamowych :)
Buahahaha ;)

Pzdr,
HS.

69. Data: 2005-04-22 08:20:16

Od: "idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to masz niezle narabane w glowie - Ja uzywam tylko fikcyjnych adresow
> mailowych, zupelnie jak oni. Nie musza miec wstawek antyspamowych :)
> Buahahaha ;)

Hard, powiedz mi czy ty naprawdę jesteś taki ograniczony czy po prostu
utrzymujesz taką manierę, bo tak należy, będąc trollem ? :D

Napisałeś dokładnie to samo co Habeck, tylko innymi słowami (nie sądzisz,
że "adresy stworzone po to by zrobić flejma" to niemal to samo co "fikcyjne
adresy"?)a stwierdziłeś, że on ma "narąbane w głowie". Dawno nie czytałam tak
miażdżacej samokrytyki, jak ta Twoja :D

Monika

70. Data: 2005-04-22 09:00:05

Od: HardStyler <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

idiom napisał(a):
> Hard, powiedz mi czy ty naprawdę jesteś taki ograniczony czy po prostu
> utrzymujesz taką manierę, bo tak należy, będąc trollem ? :D
Wybieram to pierwsze :)

> [...]
> adresy"?)a stwierdziłeś, że on ma "narąbane w głowie". Dawno nie czytałam tak
Nie do konca :) Przeczytaj ten fragment Habeck'a:

"po prostu adresy
stworzone po to, aby zrobić flejma i tona spamu właścicielom przeszkadzać
nie będzie."

Stwierdzil, ze te adresy istnieja, a my nie bedziemy przejmowac sie
tonami spamu :) Tak naprawde te adresy nie istnieja i spam nie przyjdzie :)

Pzdr,
HS.

odpowiednia opiekunka do dziecka
Doświadczanie ojcostwa...