Czy jest tu jakiś psycholog, który zdiagnozowałby państwo Izrael?

31. Data: 2006-07-20 18:17:38

Temat: Re: Czy jest tu jakiś psycholog, który zdiagnozowałby państwo Izrael?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak:
> ... sam w taki sam sposób rozpowszechniasz nieprawdę.

Masz problem ze rozumieniem czym jest insynuacja, a czym
oczernianie oparte na nieprawdzie.

Roznica jest taka jak pomiedzy zdaniem ktore zle zrozumiales,
a w tym przypadku zdaniem, ktore zacytowalem powyzej.

--
Czarek

32. Data: 2006-07-20 18:24:48

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch<n...@n...com>

> "Amnesiak" <a...@T...pl> wrote in message
>
> Ale mnie wciagasz zebym napisal to czego nie napisalem.
>
> Przeczytaj to jeszcze raz - nie napisalem ze Gross pisze o glownej
> roli, tylko ostrzegalem ze moze tak *napisac* (jesli Niezbecki bedzie
> podskakiwal) bo w kolejnej ksiazce jest coraz bardziej agresywny w
> oskatrzeniach.

Napisałeś niejednoznacznie i Amnez zrozumiał to tak, jak miał prawo
zrozumieć.
Jeśli takie było Twoje zamierzone znaczenie, lepiej było przestawić
kolejność w zdaniu i napisać:

Siedź cicho - chyba że chcesz, żeby Gross [swoją] kolejną książkę wydał
(napisał) o naszej glównej roli w holocauście.

Paff

33. Data: 2006-07-20 18:24:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki:
> Przeceniasz mnie.

Duch jest raczej znany z niedoceniania niz z przeceniania.

Tutaj prawdopodobnie nie docenil twojego braku konsekwencji.

--
Czarek

34. Data: 2006-07-20 18:31:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki:
> Napisałeś niejednoznacznie

Czyli tego zdania nie mozna bylo zrozumiec inaczej niz A.
Coz, znamienne. ;)

> ... Amnez zrozumiał to tak, jak miał prawo zrozumieć.

Zrozumial je opatrznie.
Czas przyszly uzyty w zdaniu wskazuje jednak na hipotetyczna
obawe i potwierdza wyjasnienie Ducha.

--
Czarek

35. Data: 2006-07-20 18:34:30

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet<c...@n...pl>

> niezbecki:
>
> Czyli tego zdania nie mozna bylo zrozumiec inaczej niz A.
> Coz, znamienne. ;)

Znakomita większość zrozumiała je pewnie tak jak Amnez. I miała prawo.

Nieprawda.

Paw.

36. Data: 2006-07-20 18:40:00

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki:
> Znakomita większość zrozumiała je pewnie tak jak Amnez.
> I miała prawo.

Kady ma prawo popelnic blad.

> Nieprawda.

Prawda.

Coz, zdumiewajace, ale zdaje sie ze Duch wyrasta na mistrza
prowokacji., przy ktorym "znakomita wiekszosc" wysiada...
i to niektorzy nawet z kretesem. ;)

--
Czarek

37. Data: 2006-07-20 18:44:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak:
> ... Nie podobają Ci się nieprawdziwe informacje zachodniej
> prasy o Kaczyńskich

Masz na mysli ten glosny "dowcip" w niemieckim brukowcu?

Przy okazj: czy slyszales o "odwetowej" ~prowokacji Naszego
Dziennka wobec tamtej gazety?
Moze jakis komentarz?

--
Czarek

38. Data: 2006-07-20 19:26:34

Od: Amnesiak <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia niezbecki napisał(a) w wiadomości
<news:e9ohpf$8h5$1@news.onet.pl> takie słowa:

> Napisałeś niejednoznacznie i Amnez zrozumiał to tak, jak miał prawo
> zrozumieć.

Dodam, że gdy przedstawiłem swoją interpretację, prosząc o podanie
przykładu, Duch de facto przyznał mi rację usiłując podać przykład książki
Grossa wskazującej na główny udział Polaków w Holocauście. W tej sytuacji
to, co teraz robi, jest dla mnie zwyczajnym odwracania kota ogonem.

Amnesiak

39. Data: 2006-07-20 19:43:27

Od: Amnesiak <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia cbnet napisał(a) w wiadomości
<news:e9ohce$asv$1@achot.icm.edu.pl> takie słowa:

> [...]
>
> Roznica jest taka jak pomiedzy zdaniem ktore zle zrozumiales,
> a w tym przypadku zdaniem, ktore zacytowalem powyzej.

Nie chce mi się przeprowadzać pogłębionej analizy logicznej tamtego zdania.
Uważam, że w tym przypadku nie jest to konieczne. Interesuje mnie jaką
informację autor chciał przekazać, posługując się określoną konstrukcją i
nie mam wątpliwości, że gdy Duch pisał tamto zdanie, interpretował je tak
jak ja to zrobiłem. Choć przypuszczam, że napisał je bardziej przez swoją
bezmyślność czy ślepe ideologiczne zaangażowanie niż chęć dokonania jakiejś
celowej insynuacji.

Amnesiak

40. Data: 2006-07-20 19:50:30

Od: Amnesiak <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia cbnet napisał(a) w wiadomości
<news:e9oiu0$cne$1@achot.icm.edu.pl> takie słowa:

> Amnesiak:
>
> Masz na mysli ten glosny "dowcip" w niemieckim brukowcu?

Nie. Miałem na myśli uwagi z prasy zachodniej cytowane przez Ducha w innym
wątku (m.in. o nacjonalizmie Kaczyńskich).

> Przy okazj: czy slyszales o "odwetowej" ~prowokacji Naszego
> Dziennka wobec tamtej gazety?
> Moze jakis komentarz?

Nie, nie słyszałem o tym.

Amnesiak

terapia behawioralno-poznawcza - poszukuję terapeuty w Trójmieście
Naziści do parlamentu ?? (część II)
Albert Ellis i jego teoria
sens zycia-raz jeszcze
Psychologia Internetu