Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Re: Czy jest życie na którejś z siedmiu planet ziemiopodobnych? Re: Czy jest życie na którejś z siedmiu planet ziemiopodobnych?

Re: Czy jest życie na którejś z siedmiu planet ziemiopodobnych?

Data: 2017-04-09 15:43:10
Temat: Re: Czy jest życie na którejś z siedmiu planet ziemiopodobnych?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

WM pisze:

> Jak nie chce współpracować, to go się fałszywie oskarża o posiadanie
> niedozwolonej broni i atakuje przy aprobacie opinii publicznej. To
> wszystko są metody zalecane przez Machiavellego.

No a jak miałoby się to do tego o czym piszę? Nie chcę sie zgodzić na
podtrzymywanie działania przemocy i wskazuję konkretne rozwiązanie
problemu. W zamian za to jestem stawiany pod ścianę i obrzucany
niewybrednymi epitetami i oskarżeniami tylko dlatego, że rozwiązanie
które proponuję narusza interesy pokaznej grupy osób, które żerują na
niewiedzy i nieświadomości ogromnej większości. Istotnie
machiavellicznym jest ich podejście...

> Trwa do dzisiaj, tylko nazywa się inaczej. Teraz to nepotyzm.
>
> WM

I jakże trudno się od tej patologii uwolnić... :-(

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud