Re: = Czy kobieta ... ?

From: n...@p...ninka.net
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: = Czy kobieta ... ?
Date: 01 Feb 2000 02:37:07 -0800

r...@d...uni.wroc.pl (Ronan) writes:

> "Zapewne wbrew intencjom"? :-D Niestety, nie wbrew.
> Moim celem było zobrazowanie Ci sensu mojego oryginalnego pytania (o
> sprzeczność z poglądami). Było to sformułowanie celowo przejaskrawione i
> uznanie go za adekwatnie reprezentujące calość moich poglądów w tej kwestii
> wymaga bardzo tendencyjnego przetwarzania danych. Co czynisz i odpowiednim
> komentarzem raczysz opatrywać. Czyżbyś była modelem bojowym?

Ojej, to ci sie udalo ;)))))))))))
Obsmialam sie jak norka ;))))))))))))))))

> Pocieszam się myślą iż, o cyklu menstruacyjnym wiem o niebo więcej niż
> przeciętna kobieta (przypominam, że mówimy o hormonach). Wbrew Twojemu
> mniemaniu, większość kobiet nie odróżnia prolaktyny od luteiny, i w związku
> z tym nie stanowi przykładu "kobiet, które wiedzą lepiej".

no coz, ale one wiesz "czuja lepiej".
Ja ze swojego doswiadczenia musze niestety dodac, ze rowniez calkiem
sporo kobiet pojecia nie ma zielonego kiedy maja dni plodne i z czego
to wynika... sporo tez nie wie tak naprawde co to sa w ogole hormony i
jaki maja wplyw na organizm.

Ba, jedna mnie kiedys rozbawila do lez, kiedy w dyskusji oswiadczyla
"to mezczyzni *tez* maja hormony?????"

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net