Re: Czy kobiety lubia wygolonych mezczyzn?

Data: 2003-01-02 22:27:32
Temat: Re: Czy kobiety lubia wygolonych mezczyzn?
Od: "P.Sperling" <s...@w...pl>

> Chcialem poruszyc na forum zagadnienie dotyczace, czy kobietom podoba sie
> facet ktory goli sobie pachy, tors oraz miejsca intymne. Niekoniecznie
> wszystkie na raz, ale jeden to drugi tamto. Jak kobiety sie na to
zapatruja
> i jak takiego faceta odbieraja?

Czy kobiety lubia to nie wiem, bo nie jestem kobieta, ale chyba nikt nie
lubi jak wlasciciel futerka zalatuje ostro pizmem (tak to delikatnie nazwe)
zwlaszcza w autobusie czy tramwaju. Czasem wrecz "siekiere na smrodzie mozna
powiesic". Mnie to bardzo przeszkadaza i wrecz doprowadza do mdlosci.

Aha, wlasnie sobie przypomnialem, kiedys mialem badany pecherz i musialem
zostac wygolony do cewnikowania. Bylo strasznie, pielegniarce ze szkoly
pielegniarskiej trzesly sie rece i mnie pozacinala. Uznalem ze wystarczy
:-))). Czy dziewczyny to rajcuje (tj. ogoleni, nie cewnikowani:-))).
Niektore bardzo, ale wiesz jedna to druga tamto, jedna lubi blondynow, inna
brunetow, trzecia lysych, a powiedzmy czwarta reprezentantow Czarnego Ladu.
Czy to oznacza ze musisz farbowac wlosy i uzywac samoopalacza? Musisz
wybadac te dziewczyne na ktorej ci zalezy, bo statystycznie to wiesz jak
jest - ja i moj pies statystycznie mamy po trzy nogi i nic z tego nie
wynika:-))))). Jesli trafisz powiedzmy na dziewczyne co lubi golenie, jestes
z nia i ci na niej zalezy, to nie pytaj tylko sie namydlaj:-DDDD. Gorzej
jesli latasz z kwiatka na kwiatek, wloski rosna powoli :-))))

Aha, wloski mozesz usunac na dobre laserowo. Drogo, ale w miare bezbolesnie
i skutecznie.

pozdro,
Przemo