Czy ktoś ma tornister ErgoSmart?

11. Data: 2009-08-20 10:27:49

Temat: Re: Czy ktoś ma tornister ErgoSmart?
Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kenubi" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
news:h6j8b9$aro$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> http://www.allegro.pl/item718669925_herlitz_torniste
r_plecak_bezpieczny_lekki_nowy.html

> Już wiem w czym rzecz. Coś mnie skusiło i w tesco pomacałem znowu
> Herlitz'a
> i..ten miał jakieś plastikowe wkładki! Cena też jakaś większa.
> Z wyglądu niby takie same były (tak taki jak z linka alleg).
> Czyli są dwie wersje! za 99 tekturowa i za 129 z plastikiem. O tempora!
> Trzeba uważać co się bierze! "Promocja" to nie wszystko.

a jaka jest waga tego plecaka który zamówiłeś?

Pozdrawiam

Monika

12. Data: 2009-08-20 11:20:40

Od: kenubi <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> wrote:

> a jaka jest waga tego plecaka który zamówiłeś?
>
> Pozdrawiam
>
> Monika

Mam nadzieję, że to nie szukanie dziury w całym ;)
Nie wiem. Ale nie ma dla nas aż takiego dużego znaczenia bo dziecko częściej
będzie dowożone, piesze wycieczki 2km pewnie z raz czy dwa w tygodniu.
Dzisiaj chyba będzie w Polsce, przez telefon wypowiadali się o nim
pochlebnie. Może jutro(a nawet dziś) go będę miał w łapach.
Niestety cena już podskoczyła na 48 funtów (http://tinyurl.com/lzhe67).
m.

13. Data: 2009-08-20 11:43:01

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dzisiaj chyba będzie w Polsce, przez telefon wypowiadali się o nim
> pochlebnie. Może jutro(a nawet dziś) go będę miał w łapach.

pytam z czystej ciekawości, w ciągu roku szkolnego pewnie przekonasz się że
waga samego tornistra też ma znaczenie. A to że są szafki w szkole,
niewielkie ma często znaczenie z tego co zauważyłam w ubiegłym roku w klasie
u swojego starszego dziecka.

Monika

14. Data: 2009-08-20 20:35:26

Od: kenubi <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> wrote:

> [...]

A jednak :)

15. Data: 2009-08-22 06:53:56

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jednak :)

ile waży ten tornister, juz wiesz? nadal jestem zaintersowana tą wagą

Monika

Nutkuś
Re: Wysokosc mebli dla dziecka
Fajne i praktyczne małe pokoje dla dzieci
Re: Wysokosc mebli dla dziecka
Wysłać na obóz czy nie?