Re: Czy ktos moze mi podac pomocna dlon?

Data: 2003-06-07 20:04:22
Temat: Re: Czy ktos moze mi podac pomocna dlon?
Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl>

Użytkownik "Mrowka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bbr0nd$65h$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Od razu wyciagnal...
> Ludzie gdy sie poznaja,z czasem lacza sie w pary to lubia tak sobie
> poopowiadac co sie dzialo przezdtem,z kim itp.Taka jest nasza natura :-)
> Potem czasami zalujemy ze tak sie rozgadalismy.

Może i lubią sobie pogadać, nie wiem, ale nigdy nie opowiada się szczegółów,
bo i po co. Potem wychodzą po latach takie klocki. Są sytuacje w naszym
życiu, które nie muszą być znane każdemu, a na pewno nie tym, których może
to później ranić.
Już nie wspomnę o tym, że może sobie nie życzyć tego osoba z którą wcześniej
byłaś/łeś. W końcu to była Wasza historia, a nie tylko Twoja.
Jest coś takiego jak dyskrecja.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<O<