Czy kupić używaną zmywarkę?

1. Data: 2006-08-01 07:35:50

Temat: Czy kupić używaną zmywarkę?
Od: "Stoton" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wymieniam meble w kuchni i jest okazja do zakupu, ale nowe zmywarki są
trochę drogie. Czy ktoś kupił używaną i był zadowolony/niezadowolony? Czekać
na dopływ gotówki? W ogóle zrezygnować z zakupu?(wczoraj kolega mówił, że
używa tylko po imprezach, a wtedy i tak naczynia się nie mieszczą). Pan w
serwisie odradzał używaną, a jeśli to ariston, do której podobno są tańcze
części. Ale do malucha (126p) części też są tanie...
Pozdrawiam.

Stoton

2. Data: 2006-08-01 10:33:57

Temat: Re: Czy kupić używaną zmywarkę?
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stoton" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś kupił używaną i był zadowolony/niezadowolony?

Moi znajomi kupili używaną zmywarkę z ogłoszenia. Są zadowoleni. Oni w ogóle
kupują dużo używanych sprzętów/rzeczy. Mnie to dziwi, bo zwłaszcza przy
sprzęcie AGD można niezłą wtopę zaliczyć.
Iwona

3. Data: 2006-08-01 11:27:25

Od: "bombardier" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieszczą). Pan w serwisie odradzał używaną, a jeśli to ariston, do której
> podobno są tańcze części. Ale do malucha (126p) części też są tanie...

daj namiary i cene, moze sam kupie.

4. Data: 2006-08-01 11:50:56

Od: "ls" <sochalu_wytnij123@um_wytnij.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik Stoton napisal(a):
> [...]
> nie mieszczą). Pan w serwisie odradzał używaną, a jeśli to ariston,
> do której podobno są tańcze części. Ale do malucha (126p) części też

Nie poradze Ci, czy kupowac uzywany sprzet.
Jesli jednak rozwazasz opcje byc moze czasowej rezygnacji z zakupu, to mam
nastepujaca rade:
Podczas remontu kuchni przygotuj sobie miejsce, a takze odplyw i doplyw
wody oraz gniazdko, gdybys za jakis czas zmienil zdanie.
Wtedy wyjmiesz z przygotowanego miejsca szafke (45 lub 60cm), a wsadzisz i
podlaczysz kupiona pozniej zmywarke.
Nie bedziesz wtedy psioczyl, jak moj kolega, ktory teraz marzy o zmywarce,
a w kuchni ma dosc swieza zabudowe, ktorej nie oplaca mu sie ruszac.
A czy warto w ogole kupowac? Jak pojawia sie dzieci, na pewno sie przyda.
Pamietam tez imprezy, z ktorych polowe spedzilem przy zlewie, myjac co
chwila te kubeczki i kieliszki; teraz wystarczy wlaczyc program 30min. i
spedzac czas z goscmi ;)
--
pozdr.
ls

5. Data: 2006-08-01 15:45:50

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Stoton napisał(a):
> [...]
> serwisie odradzał używaną, a jeśli to ariston, do której podobno są tańcze
> części. Ale do malucha (126p) części też są tanie...

Ja kupilem uzywana zmywarke i sobie chwale. Zmywarka jak to zmywarka -
jest w srodku umyta samoczynnie ;) wiec wyglada jak nowka. Sprawnosc
techniczna sprawdzona - dostalem gwarancje "rozruchowa" 3miesiace.
Kupowalem od goscia na allegro, ktory okazyjnie przywozil sprzet z
dojczlandii (jak ktos sobie np zmienial kuchnie to razem z osprzetem)
Wazne aby nic nie bylo pekniete (np prowadnice koszow), zeby byl
koszyczek na sztucce itd. Wzialem 45cm - bo wieksza by mi nie weszla,
ale troche brakuje jednak miejsca, wygodniejsza by byla 60cm.
Teraz latem mam co 2 dni pelny zestaw kubkow i szklanek w zmywarce (2
osoby), ze 4 talerze i juz nic sie nie zmiesci. Po wielkim obiedzie tez
jest problem - albo wszystkie talerze wcisne, albo garnki, bo naraz nie
da rady (garnki zasloniete lub pod zbyt duzym katem nie umyja sie
dokladnie).

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

6. Data: 2006-08-01 18:30:19

Od: "Krzysztof" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieszczą). Pan w serwisie odradzał używaną, a jeśli to ariston, do której
> podobno są tańcze części. Ale do malucha (126p) części też są tanie...

Kupiłem używaną zmywarkę Siemens od handlarza używanego sprzętu z Niemiec.
Od pięciu lat chodzi co dwa - trzy dni i jest ok

7. Data: 2006-08-01 21:14:59

Od: "Wujek Dobra Rada z kraju Rad" <m...@w...gazeta.stad.pl.to> szukaj wiadomości tego autora

napewno odradzam używaną
takż że rok produkcji przed 2000,
one mają gigantyczny pobór prądu,
nawet kilka KW

8. Data: 2006-08-01 21:19:33

Od: "Stoton" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za podzielenie się doświadczeniami, chyba kupię tę starą.
Pozdrowienia.

Stoton

9. Data: 2006-08-02 09:46:41

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Wujek Dobra Rada z kraju Rad napisał(a):
> napewno odradzam używaną
> takż że rok produkcji przed 2000,
> one mają gigantyczny pobór prądu,
> nawet kilka KW
A nowe to moze na baterie dzialaja? Podaj konkrety albo nie pisz takich
ogolnikow.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

10. Data: 2006-08-02 17:49:10

Od: "Wujek Dobra Rada z kraju Rad" <m...@w...gazeta.stad.pl.to> szukaj wiadomości tego autora

krewna mi ma takiego siemensa z ok 1990 roku,
moc znamionowa 3KW i do tego hektolitry wody

Pralka śmierdzi...
Odnowienie pokoju
Szukam profili PCV! Okno balkonowe bez progu!
meble puszman - opinie ?
Gdzie mozna kupic krzeslo Aeron w Polsce?