Czy kupujecie w W-wie bez strachy mięsko na tatara

1. Data: 2004-07-12 09:19:35

Temat: Czy kupujecie w W-wie bez strachy mięsko na tatara
Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli tak to gdzie :)

1. Data: 2004-07-12 09:29:15

Temat: Re: Czy kupujecie w W-wie bez strachy miźsko na tatara
Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czego mielibyśmy się bać?

Na przykład tego ... że ta niby pięknie wygladajaca wolowinka moze lezala
gdzies wlasnie...
albo dostala 2gie zycie.. albo ... itd...
Wczoraj mialem ochote zakupic w auchan i zrobic tatsara i .... i mi
przeszło...

PS. a w głowie ciągle skanadal z Championa

1. Data: 2004-07-12 09:31:03

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <HIsIc.20640$k4.410533@news1.nokia.com>,
"marqzik" <m...@w...pl> wrote:

> jesli tak to gdzie :)
A czego mielibyśmy się bać?

Władysław

--
Always look on the bright side of death

1. Data: 2004-07-12 09:36:35

Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasne na targowisku przed "halą mirowską".
Kupuję zawsze od tej samej handlarki i nigdy się nie nacięłam.

1. Data: 2004-07-12 09:49:13

Od: "Ollla" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne na targowisku przed "halą mirowską".
> Kupuję zawsze od tej samej handlarki i nigdy się nie nacięłam.

Hello
A jakies blizsze szczegoly dotyczace tej "handlarki" mozna prosic... :)
Pozdrawiam, Ola

1. Data: 2004-07-12 10:23:02

Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ollla" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Hello
> A jakies blizsze szczegoly dotyczace tej "handlarki" mozna prosic... :)
> Pozdrawiam, Ola

Jakby Ci to ... naświetlić.
O ile wiesz, gdzie jest "piekarnia wojskowa" to bez trudu trafisz.
Idąc w kierunku J.P.II, mijasz tę piekarnię, poźniej jakieś żyrandole,
nabiał, warzywka i jesteś na miejscu.
Pani może nie sprzedaje najtaniej, ale różnica 1-2 zł nic nie znaczy o ile
jest pewność, że mięso jest świeże.

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2004-07-12 10:32:49

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest pewność, że mięso jest świeże.

świeże i pewne ?

1. Data: 2004-07-12 13:32:22

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wczoraj mialem ochote zakupic w auchan i zrobic tatsara i .... i mi

W auchan??? Bron Boże w żadnym supermarkecie! Ja kupuję świetne mięsko na
bazarku przy Wałbrzyskiej w budce, jedynej tam zresztą, z klimatyzacją. Ta
klimatyzacja nie ma tu nic do rzeczy, po prostu wyróżnia tę budkę wśród
innych. W sobotę kupiłam tam super polędwice (niestety po 55 zł za kilo).
Pozdr. - A.

1. Data: 2004-07-12 16:40:08

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ccu42n$h66$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> wrote:

> W auchan??? Bron Boże w żadnym supermarkecie!

Niby dlaczego?

Władysław

--
Always look on the bright side of death

1. Data: 2004-07-12 17:27:18

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl>

> Niby dlaczego?

Bo to teraz niby nie wypada się tym chwalić.
Ja kupuję i w S-M, ale kot zawsze pierwszy testuje świeżość.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

gdzie w Wawie można kupić trufle?