Czy mamy cos wspólnego z naszymi rodzicami?

511. Data: 2011-10-31 21:47:13

Temat: Re: Czy mamy cos wspólnego z naszymi rodzicami?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Oct 2011 22:39:21 +0100, Paulinka napisał(a):

> A potem oskarżenie o pedofilię i w następstwie kazamaty.
> No to już wiesz jaki Jarek i ekipa mają plan na dobrodziejów. Bo
> establishment daje trufle po kryjomu.

No ale dawaj jawnie!
:-)

512. Data: 2011-10-31 21:51:34

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-31 22:39, Paulinka pisze:

> A potem oskarżenie o pedofilię i w następstwie kazamaty.
> No to już wiesz jaki Jarek i ekipa mają plan na dobrodziejów. Bo
> establishment daje trufle po kryjomu.

Spragnionemu to bym raczej wody dała.

/przypuszczam, że XL do mnie tam coś pląsa, więc odpowiadam/

Ewa

513. Data: 2011-10-31 21:59:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Oct 2011 22:51:34 +0100, medea napisał(a):

> Spragnionemu to bym raczej wody dała.
>
> /przypuszczam, że XL do mnie tam coś pląsa, więc odpowiadam/

Spragnionym można być wielu rzeczy... nie tylko wody.

514. Data: 2011-10-31 22:09:24

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-31 19:49, Paulinka pisze:

> O to widać szerzej zakrojona akcja. Do nas też dzisiaj zapukała jakaś
> wesoło poprzebierana gromadka.
> Spojrzałam przez judasza. Michał mnie pyta:
> M : Mamo kto to?
> Ja: Dzieciaki zbierają cukierki.
> M: Nie otwieraj. Dziadek powiedział, że to chore amerykańskie święto.

Przez chwilę pomyślałem, czy to możliwe, że Michała dziadek to mój zięć?!...

michał

515. Data: 2011-10-31 22:12:44

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-31 22:34, Ikselka pisze:

> Można spotkawszy jakieś dziecko parę trufli mu do kieszeni wcisnąć. Jak
> spragnione.

Wtedy jego matka prokuraturę musi powiadomić.

michał

516. Data: 2011-10-31 22:17:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Oct 2011 23:12:44 +0100, michał napisał(a):

> Wtedy jego matka prokuraturę musi powiadomić.

Ja powiadomię, jak matki nadal będą wyganiać dzieciaki z domu na żebry i to
po zmroku, żeby obcym ludziom do domów wlaziły bez opieki. Wtedy im dzieci
zabiorą.
:->

517. Data: 2011-10-31 22:37:18

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-31 23:17, Ikselka pisze:

> [...]
> po zmroku, żeby obcym ludziom do domów wlaziły bez opieki. Wtedy im dzieci

Ciekawe po co mieliby zabierać. Opinię chcesz sobie zepsuć w gminie? :)

michał

518. Data: 2011-10-31 23:40:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Oct 2011 23:37:18 +0100, michał napisał(a):

> Ciekawe po co mieliby zabierać.

Dla rodzin zastępczych. Ustawa każe. Myślisz, że tylko te smutne każe
zabierać? //vide sprawa Nikoli

> Opinię chcesz sobie zepsuć w gminie? :)

Wszystko dla dobra dzieci!
:-/

519. Data: 2011-11-01 05:38:57

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-31 19:41, Qrczak pisze:

> [...]
> suchym chlebie raczej by nie zrozumiały. Na szczęście przebraliśmy się
> za tradycyjną polską rodzinę, więc uciekły z wrzaskiem.

:) Młoda wracając z odprowadzania koleżanki opowiadała, jak to dzieci na
podwórku pytały "a czemu wyście dostały słodycze, a my nie?". Dzieci nie
wykazały inwencji, a moje (chwilowo) cztery młodzieże Wyglądały czadowo.
A wieczorem odbył się marsz halloweenowy, eskortowany przez radiowozy.
Strasznie się darli jego uczestnicy, jak zarzynani :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

520. Data: 2011-11-01 05:44:27

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po zmroku, żeby obcym ludziom do domów wlaziły bez opieki. Wtedy im dzieci

Myślisz, że ktoś wpuściłby gromadkę nastolatek DO DOMU? Przecież to nie
wnuczek sąsiadki potrzebujący długopisu, żeby napisać kartkę do babci i
przy okazji okradający kogo się da :>

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

Przemek Dębski, kaman, chodź wypowiedz się
nowy topic, czyli co myślicie o
"Zwątpiłam w jakąkolwiek przyszłość... i w przeszłość."
Re: WHY MUSLIMS BELIEVE THAT ISLAM IS THE TRUTH ????????????
Wasze ulubione ?